Bent u tevreden over uw kapsel?
Toezicht tijdens de behandeling
Advies voor uw haar
Ontvangst
Wens van de klant
Sfeer in de kapssalon
Wachttijd

Helemaal top!

Netjes begroet door vrolijke mensen, dorect jas aangenomen

Ik ben goed geknipt en het personeel was erg vriendelijk. De prijsopbouw was mij alleen niet helemaal duidelijk, ik moest 28 euro afrekenen voor knippen en föhnen. Op de prijslijst wordt 19 euro...

Goed geknipt

Kelly Vliegenthart

I incredibly happy with my hair! I will definitely comeback to have my hair done with Nikky!

Erg goed geholpen. Er werd veel aandacht besteed aan het knipwerk en er werd goed naar m’n wensen geluisterd.

David

Prima ontvangst, flexibel, goed geknipt, aanrader

Zie boven

Over het algemeen goed. Helaas heeft de kapster na het advies van de docent de voorkant van mij haar in één keer veel te kort geknipt. Het advies van de docent was om er een stukje vanaf te halen.

vlotte service

Er werd goed geluisterd naar mijn wensen en geduldig opnieuw geknipt toen t nog wat korter mocht

Mijn kapster bleef rustig ondanks grote hectiek en drukte en nam de tijd voor me

Goed geknipt

Maaike

Ik kwam voor een knipbeurt en werd geholpen door Jari. Ik had eigenlijk een afspraak via de website om 15.30u maar mocht toen ik belde ook om 13.00u al komen. (Deze tijd was overigens niet...

Ik werd geholpen door Jari. Vriendelijke kapper, fijn contact, luistert naar je wensen en denkt mee. Heerlijke hoofdmassage! Fijne uitleg over Producten. Fijne ervaring!