Bent u tevreden over uw kapsel?
Toezicht tijdens de behandeling

Christina

Professioneel, klantgericht, efficient

Prima klantgericht advies

Joost

Vriendelijke ontvangst, mooi interieur, zeer veel zorg en aandacht en resultaat net zo goed als een ‘normale’ kapper. Zeker aan te bevelen..

Goede controle, waardoor een goed resultaat

mevrouw de Koning

Uitstekend! Goed resultaat en prima behandeling. Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding.

Hartelijk, herkende mijn naam voor de gemaakte afspraak. Corona maatregel goed uitgelegd.

mevrouw de Bakker

Prettig en vriendelijk

Het meisje dat me knipte vroeg heel goed wat ik wilde en nam uitgebreid te tijd. Eerder heb ik wel eens iemand gehad waarvan ik dacht dat ze zich er wat makkelijk vanaf maakte, deze keer absoluut... Het meisje dat me knipte vroeg heel goed wat ik wilde en nam uitgebreid te tijd. Eerder heb ik wel eens iemand gehad waarvan ik dacht dat ze zich er wat makkelijk vanaf maakte, deze keer absoluut niet. Ze vroeg ook naar hoe ik mijn haar draag en stelde haar manier van knippen daarop af.

Jen

Heel erg fijn!

Ik vond het goed dat er aandacht werd besteed aan mijn hoofdhuid, vaak bij kappers gaat het allemaal snel en vlug en word er haast nooit gevraagd hoe de conditie van de hoofdhuid is.

Mieke van den Berg

Goede ervaring, professionele salon

Duidelijke uitleg wat de behandeling inhoud, een goede prijsopgave aan het begin van de behandeling en tussendoor ook goed gecommuniceerd over de stappen.

Vrouw

Goede prijs/kwaliteit

mevrouw De kaper-haider

Prettig daarom kom ik steeds terug

heer Meijn

Vriendelijk

heer te Mebel

Zoals als altijd meer dan goed!

vriendelijke ontvangst, duidelijk