Bent u tevreden over uw kapsel?
Toezicht tijdens de behandeling
Advies voor uw haar
Ontvangst
Wens van de klant
Sfeer in de kapssalon
Wachttijd

mevrouw Bulters

Ik wilde graag mijn haar laten kleuren en knippen, maar ik had per ongeluk een afspraak gemaakt voor alleen knippen. Gelukkig werd er heel goed meegedacht en kon ik ook gekleurd worden.
Ik ben...
Ik ben heel blij met eindresultaat!

De afspraak kon makkelijk omgezet worden.

mevrouw

Goede prijs kwaliteit

Hey ring erg snel

mevrouw van der Veer

Enorm goed geholpen en geadviseerd door de student.
Enorm goed geholpen en geadviseerd door de student.
De student die mijn haar knipte droeg bij aan een goede sfeer in de kapsalon. Ze creëerde voor zichzelf een leermoment en betrok de docent hierbij.
Soms leid de rumoer op de achtergrond af, ook het taalgebruik van sommige studenten naar hun klant.

Ik werd aardig ontvangen en daarna enorm goed en vakkundig geadviseerd. De docent kwam controleren en aan de blik van de docent te zien was ze enorm trots op de student. Er wordt goed gecontroleerd... Ik werd aardig ontvangen en daarna enorm goed en vakkundig geadviseerd. De docent kwam controleren en aan de blik van de docent te zien was ze enorm trots op de student. Er wordt goed gecontroleerd en als de student wilt leren, wordt hier een mogelijkheid voor gecreëerd.

mevrouw Peeters

Controle

heer te Boekhorst

Goed!

Vriendelijk en beleefd

heer Eckerstein

From start to finish a good experience!

Clear communication, friendly, good haircut. Did everything I wanted without having to ask.

mevrouw Tan

It was a great haircut experience this time.

The student has good skill and supervision under a teacher gives confident to the customer.

mevrouw Vervoort

Vriendelijk en open houding van student

Duidelijkheid en excuses omdat het 15 minuten uitloopt

mevrouw Makarova