Bent u tevreden over uw kapsel?
Toezicht tijdens de behandeling
Advies voor uw haar
Ontvangst
Wens van de klant
Sfeer in de kapssalon
Wachttijd

mevrouw Kraan

Kapsters zijn wat vaker afgeleid dan vroeger en praten ook minder met gasten dan vroeger. Het werk blijft van goede kwaliteit.

Vriendelijk

heer Boon

Uitmuntend! Het zit weer zoals het hoort.

Vakwerk,
Begeleiding en aanwijzingen van docente,
Algemene ontvangst,
Leuk praatje gehouden met de kapper in opleiding en ook al heel handig een vervolgafspraak ingepland

mevrouw Berkhuizen

Ik heb een fijne ervaring gehad bij jullie. Ik werd vriendelijk ontvangen en er was een goede sfeer. Ik weet haar naam niet meer (wit geblondeerd haar, strakke pony) maar ze heeft me echt heel goed... Ik heb een fijne ervaring gehad bij jullie. Ik werd vriendelijk ontvangen en er was een goede sfeer. Ik weet haar naam niet meer (wit geblondeerd haar, strakke pony) maar ze heeft me echt heel goed geknipt, vooral gezien ik niet goed wist wat ik wilde. Ik ben heel blij met mn kapsel en zou eigenlijk de volgende keer weer een afspraak bij haar willen boeken :p

De sfeer was fijn en het was boeiend te zien hoe mensen aan het leren waren.

mevrouw Musur

Heel fijn!

Wij werden goed geholpen. En werd gevraagd naar onze wensen, en goed erna geluisterd. Voordat zij begonnen lieten zij nog zien wat ze precies gingen doen ter bevestiging. Mijn kinderen gingen werden... Wij werden goed geholpen. En werd gevraagd naar onze wensen, en goed erna geluisterd. Voordat zij begonnen lieten zij nog zien wat ze precies gingen doen ter bevestiging. Mijn kinderen gingen werden allebei geknipt en voelden zich heel erg op hun gemak.

mevrouw Bhairo

Mijn ervaring is positief

Ester heeft mijn haar prachtig geknipt

mevrouw Van Zanen

Uitstekend geholpen

Klantgericht

Ed

Altijd vriendelijke medewerksters en ik ga altijd met een net kapsel naar huis.

Vriendelijk, kundig en gezellig.

heer van A

Gewoon prima.

mevrouw de zwart

Super

heer Boom

Kom er vanaf het begin (Rijswijk) en nog nooit teleurgesteld

de vriendelijkheid van de studenten en leerkrachten