Bent u tevreden over uw kapsel?
Toezicht tijdens de behandeling
Advies voor uw haar
Ontvangst
Wens van de klant
Sfeer in de kapssalon
Wachttijd

mevrouw Werff

Ik kom hier al vele jaren. Ik weet niet wat het is maar ben nu twee keer flink verknipt. Daarom meld ik hier tòch dat de toezicht TIJDENS KNIPPEN beter kan. Iets te drinken aanbieden kan ook wat... Ik kom hier al vele jaren. Ik weet niet wat het is maar ben nu twee keer flink verknipt. Daarom meld ik hier tòch dat de toezicht TIJDENS KNIPPEN beter kan. Iets te drinken aanbieden kan ook wat regelmatiger. De ene keer krijgt de klant wel iets aangeboden de andere keer niets. Verder zou het goed zijn als de kapper adviezen geeft qua model en niet alleen van haar verzorgende middelen. Jammer dat het niet meer is wat het was.

Leerlingen zijn allemaal evenwaardig. De één wat stiller dan de ander maar daar help ik ze wel mee door😉

mevrouw Schuurman

Heel erg gezellig

Alles was goed gedaan

mevrouw kodden

Prettig

Ik had wat vragen over het model van me haar, deze zijn naar wens beantwoord en geknipt

heer Koppenberg

Super goed geknipt

Erg goed geknipt

heer Klaveren

Zeer tevreden

Vriendelijk ontvangst

heer Kok

Goed geknipt, je moet wel wat geduld opbrengen.

Vriendelijke begroeting

heer van wieren

Redelijk goed,

Netje opgevangen, geen wachttijd.

Firet

Ik heb over het algemeen een goeie ervaring met de kapper Akademie. Het is een mooie plek waar studenten ervaring kunnen doen in het kappersvak. Ik draag daarbij graag een steentje aan bij.

Helaas viel het deze keer een beetje tegen. Had het gevoel dat de student haast had en mijn haar gehaast heeft geknipt waardoor ik toen ik thuis kwam het idee had dat het niet recht geknipt is en ook het opscheren ging erg gehaast. Is wel netjes gedaan.

Update:
Ik werd gebeld door een van de docenten a.d.v mijn feedback. Vertelt wat er gebeurt is, werd goed naar geluisterd was erg fijn. Samen tot een oplossing gekomen. Ben terug gegaan om het te laten bijwerken door een docent te laten bijwerken. Het is nu weer een lengte. Super hoe het is opgepakt!

Goedkoop, goeie sfeer. Goeie begeleiding voor de studenten.

mevrouw Schoemaker

Alleen pony laten knippen. Graag wat aandacht hiervoor. Door het strak te drukken en dan te knippen wordt het veel te kort. Ik zag dit pas na het wassen.

Gelijk aan gesproken op een prettige manier.

heer Bak

Erg leuk om mee te maken hoe onervaren kapsters het vak leren

?