2015 beoordelingen

Bent u tevreden over uw kapsel?
Toezicht tijdens de behandeling
Advies voor uw haar
Ontvangst
Wens van de klant
Sfeer in de kapssalon
Wachttijd

2015 Reviews

mevrouw Bolleurs

Ik ben onwijs goed geholpen zoals altijd, mijn haar is mooi gekleurd en geknipt. De docent die toezicht houdt is altijd vriendelijk, behulpzaam en stuurt de studenten onwijs goed. Leuke meiden... Ik ben onwijs goed geholpen zoals altijd, mijn haar is mooi gekleurd en geknipt. De docent die toezicht houdt is altijd vriendelijk, behulpzaam en stuurt de studenten onwijs goed. Leuke meiden allemaal!

Vriendelijkheid

Vriendelijk. Klantgericht.

heer De Jonge

Snelle en persoonlijke service. Precieze uitvoering van wensen klant( gevoel klant is koning/ = prettig). Persoonlijke advisering/= scherp en doelgericht. Juiste afstand in advies( niet opdringen)... Snelle en persoonlijke service. Precieze uitvoering van wensen klant( gevoel klant is koning/ = prettig). Persoonlijke advisering/= scherp en doelgericht. Juiste afstand in advies( niet opdringen) goede uitleg bij handelingen.

Snel- persoonlijk

mevrouw Awater

Prettig, kwaliteit

Klantvriendelijkheid, goed luisteren

mevrouw Jongenotter

Kom er erg graag, aardige kapsters en fijne sfeer.

Alles

heer Konings

Het was een hele fijne ervaring. Lekker gekletst en gelachen. Er werd ook goed geluisterd naar wat ik wilde qua look en ze adviseerde zelf ook goed!

Het voelde rustig en georganiseerd. Dat was fijn, maar vooral gezellige en vriendelijke dames was het meest waardevolle voor mij. Er werd gelachen en de sfeer was goed.

mevrouw Rasenberg

Altijd tevreden tot nu toe!

Vriendelijkheid, interesse

mevrouw van Grieken

Steeds geïnformeerd te worden

mevrouw Llorente Saiz

Zeer positief, zie uit naar de volgende keer

Het personeel is erg vriendelijk en bij de keuze voor kapster werd er goed rekening gehouden met mijn wensen

mevrouw Bezemer

Erg fijn.