1996 beoordelingen

Bent u tevreden over uw kapsel?
Toezicht tijdens de behandeling
Advies voor uw haar
Ontvangst
Wens van de klant
Sfeer in de kapssalon
Wachttijd

1996 Reviews

heer Lems

Ik kwam voor de eerste keer en ik ben erg blij met de behandeling.

Bijzonder vriendelijk personeel. Een ontspannen sfeer. Ik ben goed geknipt, er werd geluisterd naar wat ik wilde.

mevrouw Hereijgers

Weer supergoed geholpen en heel erg tevreden over het resultaat. Ook voel ik mij hier ‘als klant echt koning (in)’, werkelijk alles wordt gedaan om te voldoen aan de vraag van de klant. Ook als het... Weer supergoed geholpen en heel erg tevreden over het resultaat. Ook voel ik mij hier ‘als klant echt koning (in)’, werkelijk alles wordt gedaan om te voldoen aan de vraag van de klant. Ook als het niet helemaal in hun eigen schema past, echt super tof!!

Service & uitvoering

heer Zomer

Vriendelijke ontvangst, met een kopje koffie!

zie boven

mevrouw buters

prima

mevrouw Van Heest

Vriendelijk en behulpzaam personeel, mevrouw Lagendijk is zowel heel goed voor haar studenten en klanten

Het zijn allemaal goede en representatieve studenten.

mevrouw Casemie

Prettig bezoek

Vriendelijke meiden

mevrouw Pikova

Fijne sfeer en een persoonlijke toenadering van de klanten.
Fijne sfeer en een persoonlijke toenadering van de klanten.
Onvergetelijke ervaring: Ooit heb ik zelfs een gratis (🎁cadeau beurt) gekregen, helemaal ongevraagd, wegens mijn verhaal (slechte medische diagnose). Het heeft mij veel optimisme geleverd op de juiste moment. 💖💖💖

Aardig personeel, toegankelijk zonder afspraak.

mevrouw de Haan

Alle studenten die tot nu toe mijn haar hebben geknipt hebben voldaan aan mijn wensen.

Door de extra aandacht wordt er naar alle details gekeken. Ik heb echt het gevoel dat de kappers goed naar je luisteren.

mevrouw Soeterboek

Goed nee

Vriendelijke ontvangst
Gezellige sfeer, met een goed gevoel weer naar huis

heer Olierhoek

Hartelijk, bijna als bij vrienden thuis komen

Nemen de tijd voor klanten (cliënten?)