Wijermans

tweepersoonsbed

Sonja

Heel goed

Wat heeft u gekocht?

Een bed en bijbehorende lakens

Ruud pieters

Super goed

Super bed

Ward Vlasveld

Zeer goed! Prima ontvangen op de zaak met alle uitleg en adviezen van de verkoper. Binnen de termijn geleverd en opgebouwd. Perfect geregeld.

Wat heeft u gekocht?

Boxspring volledig elektrisch, welke zeer goed bevalt.

Den Dekker

Heel goed

Boxspring

Kurvers

Boxpring

Moors

Topper

Bjorn

Goed. 7 Jaar geleden, in Geleen, een boxspring gekocht. Nu was de topper aan vervanging toe en zonder twijfel weer naar Geleen gegaan. Wederom op dezelfde manier geholpen. Kortom: tevreden.

Topper

Robert

Letterlijk geweldig! Ik lag niet lekker op mijn boxspring en ze hebben er letterlijk alles aan gedaan om te zorgen dat ik wel lekker slaap! Ze gaven me leen topper (gratis mee) om te kijken welke... Letterlijk geweldig! Ik lag niet lekker op mijn boxspring en ze hebben er letterlijk alles aan gedaan om te zorgen dat ik wel lekker slaap! Ze gaven me leen topper (gratis mee) om te kijken welke dan wel het beste bij mij paste, uiteindelijk heb ik de juiste voor mij gevonden en slaap nu zonder pijn! Echt een aanrader voor iedereen! Hier is klant pas echt de koning!

Boxspring

Janneke Oostdijk

Fijn geholpen door Maurice , deskundig persoon en niet opdringerig . Boxspring slaapt heerlijk & een snelle bezorging met vriendelijke monteurs

Boxspring hälsing 7000