Catharina Kloosterman

Zeer slecht. Schade toegebracht door dit bedrijf aan het hoofdbord door ofwel de monteurs ofwel de logistiek. Totaal geen verantwoordelijkheid nemen en zelfs de kosten op mij leggen als klant. Ik... Zeer slecht. Schade toegebracht door dit bedrijf aan het hoofdbord door ofwel de monteurs ofwel de logistiek. Totaal geen verantwoordelijkheid nemen en zelfs de kosten op mij leggen als klant. Ik heb nog nooit in mijn leven zoiets onmenselijks meegemaakt. Ik dacht, gezien de goede reviews, dat ik met een klantvriendelijk bedrijf in contact was en ik tevreden zou zijn over mijn aankoop. Maar tevergeefs. Dit gaat om een bed van €2400! Dan verwacht je toch kwaliteit, service, oplossingsgerichtheid en betrokkenheid.

Pas op! Als je een eerlijk bedrijf wil dat kwaliteit levert, zou ik het Nederlands Slaapcentrum zéker afraden.

- "Reviews met een beoordeling lager dan 3 sterren worden on hold gezet." On hold? Zou je niet juíst naar deze klachten willen luisteren om innovatieve strategieën te gaan bedenken om jullie bedrijf te verbeteren?
- "Nederlands Slaapcentrum heeft 7 dagen de tijd om contact met je op te nemen. Na 7 dagen zal deze review gepubliceerd worden." Zelfs als je een review plaatst, moet je goed nakijken of deze wel later op eerlijke wijze wordt geplaatst of dat alleen de beste reviews worden gepubliceerd.

Hälsing 7000 Boxspring

Carel de Vries

Zeer slecht. Zo slecht dat het niet eens 1 ster waard is.

Hälsing 7000 Boxspring

2persoons boxspring

D

Topper

Pascalle en Bryan

Al een aantal keer beddengoed gekocht bij deze fijne winkel, bieden hele goede service met name door Dennis in filiaal Gronsveld Maastricht. Dank daarvoor, we komen zeker terug!

Meerdere hoeslakens en dekbedovertrekken

Rob Voorjans

Zeer goed, tevreden over boxsprings, topper en nachtkastjes. Binnen leveringstijd en super nette en vriendelijke bezorgers/monteurs

Boxspring Hälsing 7000 Topper en nachtkastjes

S.

Prima, ik kan alleen niet de juiste locatie kiezen

Bed

Jacky