Ben

Zeer slecht, de verkoopster stond wel erg dichtbij ondanks Corona. Ze vroeg mij een positieve review te schrijven. Helaas slapen wij na een maand al in een kuil zover zijn de toppers doorgezakt, en... Zeer slecht, de verkoopster stond wel erg dichtbij ondanks Corona. Ze vroeg mij een positieve review te schrijven. Helaas slapen wij na een maand al in een kuil zover zijn de toppers doorgezakt, en de klachtenafdeling neemt het voor kennisgeving aan en doen er niks aan. Pas op met dit bedrijf, de service krijg je alleen bij de aankoop daarna totaal geen service meer. Daarnaast zijn de voorwaarden voor ontbinding van de koop niet volgens het consumentenrecht.

Ben

Zeer slecht

Mark

Verkoop is goed en ontspannen gegaan. Levertijd bed is belachelijk: nu al 14 weken en nog geen bed.... antw. Bel volgende week nog maar eens, misschien is hij dan wel binnen
...

Bed

Rene’

Zeer slechte administratie, zowel op order gebied alsmede de financiële kant.
Heb 10 weken!!! moeten wachten op 2 toppers, verkeerd geleverd 1 split topper n.b
voor bedden die je uit...
Zeer slechte administratie, zowel op order gebied alsmede de financiële kant.
voor bedden die je uit elkaar kunt schuiven!
Levering in 2 keer en 2de keer alles betaald.
Bij omruiling wilde men weer betaald krijgen.??

Halsing 13000

anoniem

Zeer slecht, voelt als oplichting.

twee matrassen

Goleli

Zeer slecht

Diana Penders-Romling

De verkoper in geleen en maastricht hebben goed hun best gedaan en vriendelijk,na aankoop stuite ik achter toch op voor mij een probleem .Ik heb geprobeerd dit optelossen via de klantenservice.dit... De verkoper in geleen en maastricht hebben goed hun best gedaan en vriendelijk,na aankoop stuite ik achter toch op voor mij een probleem .Ik heb geprobeerd dit optelossen via de klantenservice.dit is alles BEHALVE goed gegaan.al het mailverkeer verliep met Dave van der Voort.dus na meerdere mails heb ik het maar met deze man teleurgesteld opgeven.na bijna 25 jaar klant.werkt die persoon er nog wel?was volgens mij niet echt op ijn plek.de mails zijn nog in mijn bezit.

Wat heeft u gekocht?

boxspring 2 persoons lederlook afstandsbediening aktieprijs bijna 2500 euro (geld genoeg toch?)

Yannick

Goed! Slaap lekker en levering was goed. Pootjes waren wel verkeerde geleverd maar dit was allemaal snel opgelost gelukkig. Ik slaap heerlijk in mijn nieuwe boxspring.

boxspring

Susan

Slecht, mijn boxen schuiven uit elkaar, mijn hoofdbord staat los (niet stevig/volledig in de beugels) en ik kreeg de verkeerde kleur Lycra split topper geleverd daarbij krijg ik nauwelijks reactie... Slecht, mijn boxen schuiven uit elkaar, mijn hoofdbord staat los (niet stevig/volledig in de beugels) en ik kreeg de verkeerde kleur Lycra split topper geleverd daarbij krijg ik nauwelijks reactie als ik een klacht hierover indien, zit nu al meer dan een jaar met dezelfde klacht! En daar heb ik dan zoveel geld voor betaald ! Nou nooit meer !

Boxspring Business Classens Swing 180/210 Elektrisch + bijbehoren

Beetje zoals het kopen van een auto.

Bed