Deskundigheid
Betrokkenheid
Medewerkers
Communicatie

Annette

Geweldig goed geholpen met pasfoto’s maken! (Voor de 2e keer omdat ik ze al weer was verloren!)

Henny van Straalen www.Sterrenwachtfoucault.nl

Vanaf het moment dat ik kennis maakte met Nathan en Cem van Nederland site en met het bouwen van onze website www.sterrenwachtfoucault.nl heel goed op weg geholpen door ze. Tijdens... Vanaf het moment dat ik kennis maakte met Nathan en Cem van Nederland site en met het bouwen van onze website www.sterrenwachtfoucault.nl heel goed op weg geholpen door ze. Tijdens telefoongesprekken zij er altijd de tijd voor namen. En daarnaast altijd goede uitleg gekregen van Cem.
Het enige punt is dat er meer aandacht besteed zou kunnen worden aan terugbel verzoeken. Dat loopt niet altijd even soepel. Wel zou ik iedereen aanbevelen om de website door Nederland site te laten doen. Omdat zij goed mee denken in het verhaal wat je wilt hebben ook de opbouw ervan.

Ruben | Moving-In

Zeer tevreden over de transparante werkwijze en snelle oplevering!

Maurits Fabrics

Kennis, vakbekwaam en uitstekende service.

Pedicure Sharon

Dankzij nederland site heb ik een leuk en opvallende website. Precies wat past bij mij wensen en ideeën.
Wil ik iets aangepast hebben op mijn website, dan doet nederland site het werk voor mij. Top !

Kinderopvang High Five!

Vertaalt jouw idee naar een nog mooiere website!

Beautysalon Pure

Ik werk nu al geruime tijd naar volle tevredenheid samen met Nederland-site, het onderhoud van mijn website is nog nooit zo makkelijk geweest!

Tegelzetbedrijf A.J.van der Weide

Ben goed tevreden over de mensen van Nederland-site ,je kun alle hulp krijgen die je wilt bij het maken van een mooie website

Schilder Lups

Mijn ervaring met Nederland Site is korom goed ;waarbij samenwerking tussen hun en mij als klant heel belangerijk is, als het gaat om de wensen en de behoeften in te vullen op verschillend media... Mijn ervaring met Nederland Site is korom goed ;waarbij samenwerking tussen hun en mij als klant heel belangerijk is, als het gaat om de wensen en de behoeften in te vullen op verschillend media gebied.