Duidelijkheid van de verstrekte informatie
7.8/10
Kennis en professionaliteit
7.8/10
Bekwaamheid van de monteurs van Nederland Isoleert
Uitleg die u kreeg over de installatie
Vriendelijkheid van de medewerkers van Nederland Isoleert
Nakomen van afspraken
7.4/10

geen bedrijf

Nvt

Service is super, en afspraken worden snel na geleefd.

Nvt gewoon zeer tevreden

Henk Wever

De mannen leveren prima werk af en ik heb het gevoel dat ik het isoleren al verneem als ik smorgens beneden kom

Wat viel u in positieve zin op?

De vriendelijkheid van het personeel

Familie Venlo

In de offerte was opgenomen om de kruipruimte vrij te maken van rommel, dat is ook netjes gebeurd. Helaas is er niet vooraf verteld dat wij dit bouwafval zelf moesten afvoeren, waardoor dit op de... In de offerte was opgenomen om de kruipruimte vrij te maken van rommel, dat is ook netjes gebeurd. Helaas is er niet vooraf verteld dat wij dit bouwafval zelf moesten afvoeren, waardoor dit op de oprit is achtergelaten en wij zelf moeten zorgdragen voor het opruimen. Was beter geweest als dit van te voren was aangekondigd. Volledige transparantie vooraf is heel belangrijk.

Goede offerte en werkzaamheden zijn naar verwachting uitgevoerd.

Wat viel u in positieve zin op?

Het installatie team heeft flink doorgewerkt om de klus in 1 dag voor elkaar te krijgen.

Reactie Nederland Isoleert:

We vinden het erg jammer om te horen dat u hiermee onplezierig verrast bent. Het was inderdaad netter geweest als we dit van te voren duidelijk hadden vermeld. Als wij nog iets kunnen doen om de... We vinden het erg jammer om te horen dat u hiermee onplezierig verrast bent. Het was inderdaad netter geweest als we dit van te voren duidelijk hadden vermeld. Als wij nog iets kunnen doen om de situatie te verbeteren dan horen wij het graag. Onze oprechte excuses!

Jacob-Jan Smallenbroek

Het gestuurde certificaat moet een Rc waarde bevatten voor het energielabel. Deze ontbreekt.

Deskundige adviseur en snelle uitvoering. Goed geregeld.

Wat viel u in positieve zin op?

Zeer vriendelijke adviseur met veel kennis en kunde.

Reactie Nederland Isoleert:

Het klopt inderdaad dat ons certificaat geen isolatiewaarde vermeld. Wel kunt u de isolatiewaarde terugvinden op de bijgevoegde factuur. U moet het zo zien dat deze twee tezamen het bewijs vormen... Het klopt inderdaad dat ons certificaat geen isolatiewaarde vermeld. Wel kunt u de isolatiewaarde terugvinden op de bijgevoegde factuur. U moet het zo zien dat deze twee tezamen het bewijs vormen voor de isolatie.

U vraagt te veel prive informatie ( naam, adres, leeftijd, mail) zodat ik mij er niet vertrouwd bij voel. Dat heeft mijn beoordeling beïnvloed

Goede afspraken en goed advies, behalve de feedback

Op tijd

Reactie Nederland Isoleert:

Ik wil u er graag van verzekeren dat wij uw persoonsgegevens verwerken zoals de Algemene Verordening Gegevensbescherming dit voorschrijft. Dat wil zeggen dat wij u enkel om gegevens vragen die... Ik wil u er graag van verzekeren dat wij uw persoonsgegevens verwerken zoals de Algemene Verordening Gegevensbescherming dit voorschrijft. Dat wil zeggen dat wij u enkel om gegevens vragen die strict noodzakelijk zijn voor het uitvoeren van onze diensten. Wij zullen u dan uiteraard ook niet om uw leeftijd vragen. Wel zijn uiteraard zaken zoals uw naam, adres en contactgegevens van belang.

Monteurs mogen wat meer interactie plegen, leken nu vooral in de eigen bubbel en enkele met elkaar bezig.

snelle service en reactie.

Wat viel u in positieve zin op?

de snelheid van afspraak tot oplevering

Reactie Nederland Isoleert:

Bedankt voor uw beoordeling. De feedback die u noemt zullen wij zeker ter harte nemen. Wij horen vaak dat onze monteurs juist vriendelijk en informatief zijn. Wellicht dat ze in uw geval iets te... Bedankt voor uw beoordeling. De feedback die u noemt zullen wij zeker ter harte nemen. Wij horen vaak dat onze monteurs juist vriendelijk en informatief zijn. Wellicht dat ze in uw geval iets te veel gefocust waren op de klus.

Duidelijk, goede service en afhandeling

Wat viel u in positieve zin op?

Vriendelijke monteurs met kennis van zaken

Bij gesprek aangeven dat subsidie zelf aangevraagd moet worden m.b.v. Nederland Isoleert. Had het idee gekregen dat jullie alles zouden regelen.

Goed advies, daarna alles prima geregeld

Wat viel u in positieve zin op?

Geen advies om iets te doen wat weinig zin had (Dakisolatie).

Reactie Nederland Isoleert:

Het klopt inderdaad dat wij de subsidie voor u aanvragen. U heeft hiervoor echter wel een email ontvangen waarbij wij nog enkele gegevens opvragen. Zoals u begrijpt hebben wij geen toegang tot uw... Het klopt inderdaad dat wij de subsidie voor u aanvragen. U heeft hiervoor echter wel een email ontvangen waarbij wij nog enkele gegevens opvragen. Zoals u begrijpt hebben wij geen toegang tot uw internetbankieren voor het aanmaken van een betaalbewijs. Hoewel wij u dus een hoop uit handen kunnen nemen, kunnen wij helaas niet alles.

P. Swinkels

Is goed zo