Duidelijkheid van de verstrekte informatie
7.8/10
Kennis en professionaliteit
7.8/10
Bekwaamheid van de monteurs van Nederland Isoleert
Uitleg die u kreeg over de installatie
Vriendelijkheid van de medewerkers van Nederland Isoleert
Nakomen van afspraken
7.4/10

Netter, nauwkeuriger en beleefder werken voor de monteurs

informatie gesprek was duidelijk

Haverslag

N.v.t

Ze werken netjes en ze vriendelijk

Wat viel u in positieve zin op?

Dat alles netjes wordt geregeld

goede planning van diverse activiteiten, inspectie en vervolgens maken van afspraak op gewenste datum

Wat viel u in positieve zin op?

Men houdt zich aan de afspraak en de herinnering vooraf is ook prettig. Er wordt vooraf contact opgenomen betreffende de tijd dat de mensen aanwezig zullen zijn.

j payam

Ga zo door

top service

snelle service

Zorg dat de adviseur die als eerste langskomt heel goed op de hoogte is van de p[procedure die monteurs volgen en willen volgen voordat ze aan het werk gaan, zodat er niet voor niks gekomen wordt .

Er zijn een aantal keer afspraken gemaakt waar bij de uitvoerende monteurs niet mee uit de voeten konden. Hierdoor zijn een aantal afspraken opnieuw nodig geweest.

Wat viel u in positieve zin op?

De monteurs zijn vriendelijk en willen graag, maar door de planning en miscommunicatie intern kunnen ze niet altijd alles.

Reactie Nederland Isoleert:

Onze excuses voor het ongemak. Wij doen zeker ons best om er voor te zorgen dat het advies van onze expert in lijn is met de mogelijkheden van de monteurs. Helaas kan het soms zijn dat er een... Onze excuses voor het ongemak. Wij doen zeker ons best om er voor te zorgen dat het advies van onze expert in lijn is met de mogelijkheden van de monteurs. Helaas kan het soms zijn dat er een uitzonderlijke situatie voordoet die de expert niet op voorhand had kunnen voorzien. In dat geval doen wij ons best om alle zeilen bij te bij te zetten en toch een gepaste oplossing te zoeken!

Nederland Isoleert

Alles na wens

Dat het allemaal zo snel geregeld

Wat viel u in positieve zin op?

Dat het allemaal zo snel ging, en zo gebeurt

Nvt

Goed advies en vooraf een check uitgevoerd.

Wat viel u in positieve zin op?

Van de adviseur tot aan de monteurs aardige mensen en goede uitleg

Netje keurig kontakt goede informatie

Goede informatie adviseur

Grissen

Niet van toepassing

Niet van toepassing

Een dependance in het noorden van Nederland

Goede en nette service

De kennis en ervaring