Duidelijkheid van de verstrekte informatie
7.8/10
Kennis en professionaliteit
7.8/10
Bekwaamheid van de monteurs van Nederland Isoleert
Uitleg die u kreeg over de installatie
Vriendelijkheid van de medewerkers van Nederland Isoleert
Nakomen van afspraken
7.4/10

Jeroen

Geen, doorgaan zo!

Dit vind ik een vraag die niet gesteld moet worden.

Wat viel u in positieve zin op?

Snelheid van werken en netjes afronden van de werkzaamheden, cq afwerken en schoonmaken.

Had zelf nog wel aardig werk om de overtollige isolatie-bolletje op te vegen.

Snel gewerkt

Reactie Nederland Isoleert:

Dat is zeker niet de bedoeling! Als we geweten hadden dat er zoveel parels waren ontsnapt tijdens het isoleren dan waren we beslist terug gekomen! mochten we nog iets voor u kunnen doen dan horen... Dat is zeker niet de bedoeling! Als we geweten hadden dat er zoveel parels waren ontsnapt tijdens het isoleren dan waren we beslist terug gekomen! mochten we nog iets voor u kunnen doen dan horen wij het graag!

Lof

Altijd doen

Prima geklaarde klus

Snelheid van werken

Maak aub de prijzen wat transparanter zodat je als klant met minder onverwachte bedragen geconfronteerd wordt

Wel: prettig persoonlijk advies, snelle uitvoering, perfecte logistiek en planning
Niet: de prijzen zijn toch wel aan de (te?) hoge kant. Gemiddeld toch 10-15% duurder dan andere partijen. Tussen mijn nauwkeurige raming en de offerte zat zelfs een verschil van 20%. Oorzaak waren vooral de bijkomende kosten.
Voor mij was ontzorging, snelheid en gemak doorslaggevend. Als prijs een rol gespeeld had, had ik een andere keuze gemaakt.

Zie eerdere opmerkingen

Beter communiceren onderling

Het verrichte werk is goed

Wat viel u in positieve zin op?

Dat het snel is gerealiseerd. Waarom moet ik 45 euro betalen voor subsidie aanvraag als ik alles moet opsturen.

J.ultee

Goed advies gesprek gehad, afhandeling door monteurs netjes gedaan.

Netheid van monteurs.

Reactie Nederland Isoleert:

Bedankt voor uw beoordeling!

Eerdere poging niet gelukt vorig jaar daarna niets meer vernomen had verwacht dat ze wel contact zouden opnemen maar helaas zelf eind april zelf maar contact gezocht

vriendelijke monteurs

Reactie Nederland Isoleert:

Bedankt voor uw beoordeling! Helaas moesten we dit jaar iets langer wachten met het uitvoeren van uw isolatie. Dit aangezien wij nog een doorgang moesten graven in de kruipruimte. Door de extreme... Bedankt voor uw beoordeling! Helaas moesten we dit jaar iets langer wachten met het uitvoeren van uw isolatie. Dit aangezien wij nog een doorgang moesten graven in de kruipruimte. Door de extreme regenval het afgelopen half jaar lopen dergelijke klussen helaas wat anders dan wij graag gezien hadden.

Bij de opname beter opletten hoe de ventilatie correct kan worden geregeld.

afspraken worden correct nagekomen. Altijd bereikbaar en staan altijd de klant correct te woord. Helpen met formulieren in te vullen.
Zeer correct personeel.

Wat viel u in positieve zin op?

Bereikbaarheid. Service. Correctheid personeel.

Reactie Nederland Isoleert:

Bedankt voor uw beoordeling. We hopen dat de kwestie met de ventilatie inmiddels verholpen is. Mocht u hier nog vragen of bedenkingen bij hebben dan horen wij graag van u!

Heldere communicatie vooraf, ook de nadelen benoemen van het isoleren. Advies op maat geven.

Vooraf geen informatie ontvangen over de soort steen. Toen de isolatie in de spouw zat heeft een medewerker ons de tip gegeven de stenen te impregneren.
Dit was vooraf niet gecommuniceerd....
Dit was vooraf niet gecommuniceerd. Hier balen wij enorm van.

Snelle service.

Reactie Nederland Isoleert:

Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. We vinden het spijtig om te vernemen dat u niet zo positief bent in uw beoordeling van ons bedrijf. Helaas kunnen wij uw rede hiervoor niet geheel doorgronden.... Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. We vinden het spijtig om te vernemen dat u niet zo positief bent in uw beoordeling van ons bedrijf. Helaas kunnen wij uw rede hiervoor niet geheel doorgronden. Ik heb u geprobeerd te bellen in de hoop uw ongenoegen te kunnen bespreken. Helaas kreeg ik u niet te pakken. Mogelijk kunt u telefonisch contact met ons opnemen? Wellicht is er iets wat wij kunnen doen om uw ervaring te verbeteren.

Goede communicatie. Snel een afspraak gemaakt . Vriendelijke monteurs

Nakomen afspraken