Duidelijkheid van de verstrekte informatie
7.8/10
Kennis en professionaliteit
7.8/10
Bekwaamheid van de monteurs van Nederland Isoleert
Uitleg die u kreeg over de installatie
Vriendelijkheid van de medewerkers van Nederland Isoleert
Nakomen van afspraken
7.4/10

Jolanda

Betere planning en administratie

Omdat we bijna 2 jaar hebben moeten wachten op het impregneren van de muren. Veel miscommunicatie van hun kant.

Gb

Reactie Nederland Isoleert:

We vinden het rot om te horen dat u zo lang heeft moeten wachten op het impregneren van uw gevel. Helaas is het lastige met het impregneren dat wij dit alleen kunnen doen bij specifieke... We vinden het rot om te horen dat u zo lang heeft moeten wachten op het impregneren van uw gevel. Helaas is het lastige met het impregneren dat wij dit alleen kunnen doen bij specifieke weersituaties. Zo moet het zowel voor als na de werkzaamheden een aantal dagen droog blijven. Hierdoor hebben wij helaas een lastig te beramen aantal dagen per jaar om deze werkzaamheden uit te voeren. Helaas heeft u hierdoor langer op de werkzaamheden moeten wachten dan wij graag gezien hadden. Onze excuses voor het ongemak.

Jordy van Dongen

Geen.

Wel: Alles liep vlotjes en was duidelijk.

Wat viel u in positieve zin op?

Erg vriendelijke monteurs en de offerte man.

Goed en duidelijk advies en geen lange wachttijd

Wat viel u in positieve zin op?

Ze ruimden ook de rommel op nadat werk was verricht👍

Gijzen

Goed uitgevoerd.

Goed uitgevoerd

Anja Thunnissen

Goed advies, goed werk verricht

Wat viel u in positieve zin op?

alles, duidelijke uitleg, ondersteund met foto's

Reactie Nederland Isoleert:

Bedankt voor uw positieve beoordeling!

Handels

Feedback info duurt te lang, was t goed of slecht?(KLAAR)!

Prima personeel

Prima personeel

Loock

Goede voorlichting tijdens de eerste afspraak. Nette en correcte medewerkers die kwamen isoleren en de controle achteraf door medewerker van Nederland isoleert.

Vriendelijkheid van alle medewerkers

Bouwhuis Hans

Doe wat je belooft

Omdat er niet nagekomen wordt wat er afgesproken wordt en dat na 4 maanden hetgeen wat afgesproken is nog niet gedaan is.

Reactie Nederland Isoleert:

We vinden het uiteraard heel vervelend om over uw ongenoegen te vernemen. Ik begrijp dat er inderdaad iets niet helemaal goed gegaan is. Aanvankelijk zouden wij uw spouwmuur met eps parels isoleren... We vinden het uiteraard heel vervelend om over uw ongenoegen te vernemen. Ik begrijp dat er inderdaad iets niet helemaal goed gegaan is. Aanvankelijk zouden wij uw spouwmuur met eps parels isoleren zoals geïndiceerd door onze adviseur. Later hebben wij dit op uw verzoek omgezet naar isolatie met minerale wol. Vervolgens kwamen we er tijdens de werkzaamheden achter dat dit deels niet mogelijk bleek. Hierdoor ontstaat nu helaas wat vertraging. Wij zullen er echter zorg voor dragen dat de isolatie alsnog zo spoedig mogelijk wordt voltooid.

Nvt

Alles was goed geregeld