Duidelijkheid van de verstrekte informatie
7.8/10
Kennis en professionaliteit
7.8/10
Bekwaamheid van de monteurs van Nederland Isoleert
Uitleg die u kreeg over de installatie
Vriendelijkheid van de medewerkers van Nederland Isoleert
Nakomen van afspraken
7.4/10

Goede service, duidelijk uitleg, vriendelijk personeel die snapt wat ze doen

Wat viel u in positieve zin op?

Vriendelijk personeel en kennis van zaken

Netjes werk geleverd

Netjes

THIESSEN

Geen ga zo door

Goede uitleg en zeer snel

Wat viel u in positieve zin op?

De goede uitleg en eerlijk heid

Wolterink

Geen, ik ben zeer tevreden

Wat viel u in positieve zin op?

Geen bijzonderheden, alles verliep zoals afgesproken

To provide a bit more information during the installation - for better undersanding.

Worry-free and professional service

Fast work

Reactie Nederland Isoleert:

I understand. We'll try to improve this further in the future. Thank you for the feedback!

Glenn sieswerda

Vooral deze goede service blijven leveren

Goede directe service en goede communicatie

Wat viel u in positieve zin op?

Dat nadat de spouwmuur gevuld was met isolatie bleek er in de schuifdeur naar de bijkeuken ook isolatie te zitten en daardoor ging deze niet meer open. Het team heeft deze vakkundig verwijderd en de... Dat nadat de spouwmuur gevuld was met isolatie bleek er in de schuifdeur naar de bijkeuken ook isolatie te zitten en daardoor ging deze niet meer open. Het team heeft deze vakkundig verwijderd en de deur netjes terug geplaatst.

Scholten

Er is een bedenk tijd van 2 weken. Omdat er bij ons de dag na het adviesgesprek al plek was hebben we die tijd niet genomen. De tijd zal het leren of dit wijs was

Het is nog even afwachten tot alles gedaan is en of we straks in de winter er iets van merken. Maar fijne en duidelijke uitleg, vriendelijke advies-man en werkers. En mega snel gedaan! Maandag... Het is nog even afwachten tot alles gedaan is en of we straks in de winter er iets van merken. Maar fijne en duidelijke uitleg, vriendelijke advies-man en werkers. En mega snel gedaan! Maandag advies en dinsdag al de spouw geïsoleerd

Wat viel u in positieve zin op?

De snelheid en vriendelijke medewerkers

W.Bouwhuis

Gewoon zo doorgaan op deze weg en wees zuinig op het personeel.

Vriendelijke man die de stand van zaken over isolatie heeft opgenomen geen bla bla recht door zee en goed advies nu nog even afwachten wanneer de krupiruimte word geisoleerd zodra dat is afgerond... Vriendelijke man die de stand van zaken over isolatie heeft opgenomen geen bla bla recht door zee en goed advies nu nog even afwachten wanneer de krupiruimte word geisoleerd zodra dat is afgerond schrijf ik een vervolg op deze rievieuw.vervolg de revieuw op 10-06-02024 telefoontje gehad van Nederland isoleert of het uitkomt op dinsdag11-06-2024 om de kruipruimte te isoleren de firma had nog een plekje vrij in de planning dit boven onze verwachting had hier niet op gerekend volgens de vertegenwoordiger rekenen op 6 weken met mogelijkheid van uitloop in verband vakanties maar het is binnen 1 week geregeld hulde voor deze firma Nederland isoleert vanuit ons zeker aan te raden.

Wat viel u in positieve zin op?

Zeer vriendelijke mensen geen bla bla verkoop

Ruim je zooi op, echt. Hou langer ik er over nadenk, hoe bozer het me maakt.

De halve straat lag bezaaid met bolletjes. Dit zou opgeruimd worden en is deels gedaan. Tot de bus/aanhanger weg was en er emmers vol nog op straat bleken te liggen. Dit heb ik zelf opgeruimd, omdat... De halve straat lag bezaaid met bolletjes. Dit zou opgeruimd worden en is deels gedaan. Tot de bus/aanhanger weg was en er emmers vol nog op straat bleken te liggen. Dit heb ik zelf opgeruimd, omdat ik het asociaal vind voor de buurt. En het lijkt me ook behoorlijk slecht voor het milieu. Ik was erg tevreden over snelheid, persoonlijk advies, communicatie etc, maar dit was een hele slechte afsluiting.

Wat viel u in positieve zin op?

Makkelijk communiceren en afspraak te plannen/verzetten

Informatie kort en duidelijker

het geduld van Nedrelend isoleert