Duidelijkheid van de verstrekte informatie
7.8/10
Kennis en professionaliteit
7.8/10
Bekwaamheid van de monteurs van Nederland Isoleert
Uitleg die u kreeg over de installatie
Vriendelijkheid van de medewerkers van Nederland Isoleert
Nakomen van afspraken
7.4/10

Hans Westendorp

??

Goede uitleg en luisteren naar wensen

Snelle actie

Ad

Ik zou foto's krijgen due heb ik (nog) niet gekregen?

Duidelijke uitleg van hie en wat.

Netjes en snel gewerkt

Reactie Nederland Isoleert:

Uiteraard kunnen wij u de foto`s toesturen. Als u ons een mailtje stuurt via contact@nederlandisoleert.nl dan zullen wij ze zo snel mogelijk toesturen.

snel en netjes uitgevoerd

Wat viel u in positieve zin op?

Uw collega Joshua heeft bij ons de isolatie gedaan. wat een fijn persoon is dat! Alles netjes vragen, netjes te woord gestaan. goed en netjes gewerkt en ook nog de rommeltjes opgeruimd. heel fijn!

Particulier

Ga zo door

Vakbekwaam en vriendelijk personeel

Vakmabschap

Huub

Goed advies, goed bod, snelle levering, perfecte installatie.

Snelheid en deskundigheid

Snelle en nette levering

Wat viel u in positieve zin op?

Werken netjes en ruimen alle rommel zelf op

Reactie Nederland Isoleert:

Bedankt voor uw beoordeling. Als we het goed begrijpen was u niet helemaal tevreden over de voorlichting over de installatie. Mocht u nog vragen hebben dan kunt u altijd contact met ons opnemen. Dan... Bedankt voor uw beoordeling. Als we het goed begrijpen was u niet helemaal tevreden over de voorlichting over de installatie. Mocht u nog vragen hebben dan kunt u altijd contact met ons opnemen. Dan beantwoorden wij met alle plezier al uw vragen!

Zo doorgaan.

Prima informatie ontvangen. Keurig afspraken nagekomen.

Gemotiveerde medewerkers.

Snel en Goed

Snel en goed

Wat viel u in positieve zin op?

Vriendelijkheid en bekwaamheid van de monteurs.

Niks

Binnen 2 weken vloerisolatie klaar

Wat viel u in positieve zin op?

Alles ging prima, van erste bezoek tot uitvoering

Dank u wel!