Duidelijkheid van de verstrekte informatie
7.8/10
Kennis en professionaliteit
7.8/10
Bekwaamheid van de monteurs van Nederland Isoleert
Uitleg die u kreeg over de installatie
Vriendelijkheid van de medewerkers van Nederland Isoleert
Nakomen van afspraken
7.4/10

E. Willems

Ga zo door.

Deskundig, snelle en goede service.

Prima personeel.

Yvette

Geen.

Wat viel u in positieve zin op?

De klantvriendelijkheid en netheid van de monteurs

Joost Herman

Professionaliteit en netheid medewerkers

Wat viel u in positieve zin op?

Vooral de snelheid van werken

Geen op of aanmerkingen

Goed advies, veel mogelijkheden, goede producten, kennis van zaken.

Wat viel u in positieve zin op?

De hele transitie is positief ervaren.

De slang knapte. Dat kan gebeuren. Parels op de stoep en in tuin. Half half opgeruimd.

Wat viel u in positieve zin op?

Isolatie adviseur super kundig en veel kennis

Reactie Nederland Isoleert:

We vinden het vervelend om te horen dat er wat dingetjes misgingen bij de uitvoering. Gelukkig heb ik vernomen dat mijn collega van onze klachtenafdeling inmiddels contact met u gehad heeft om een... We vinden het vervelend om te horen dat er wat dingetjes misgingen bij de uitvoering. Gelukkig heb ik vernomen dat mijn collega van onze klachtenafdeling inmiddels contact met u gehad heeft om een passende compensatie aan te bieden. Wij hopen dat dit u inmiddels meer tevreden gesteld heeft.

Willy Aanraad

Betere voorbereiding

Omdat ik de gehele dag bezig ben geweest met het opruimen van de korrels.
Hun hebben de grootste troep opgeruimd waardoor op de aanrecht het deksel can mijn koffiepot verdwenen is!

Niets

Reactie Nederland Isoleert:

Dat is vervelend om te horen! Als er iets is wat wij kunnen doen om uw ervaring in elk geval met terugwerkende kracht te verbeteren dan horen wij dit graag!

Wiefferink

Komt alle afspraken na en heeft het werk keurig uitgevoerd

Beleefd en netjes

Herman Smulders

Zo doorgaan

Alles was mogelijk

Reactie Nederland Isoleert:

Dank u wel, gaan we zeker doen!