Maria Oerlemans

Helpend bij het inzicht krijgen waarom bepaalde voedingsmiddelen goed doen en andere niet. Naast afvallen ook zeer helpend bij het inzicht krijgen waarom ik van bepaald eten moe wordt en van ander... Helpend bij het inzicht krijgen waarom bepaalde voedingsmiddelen goed doen en andere niet. Naast afvallen ook zeer helpend bij het inzicht krijgen waarom ik van bepaald eten moe wordt en van ander eten juist niet en me energiek en gezond voel.
En dit alles door gewoon gezond te eten en zonder gebruik van pillen, shakes e.a.
Het hoe en waarom met persoonlijke aandacht is de kracht van Nederland Slank.

Beschrijf uw ervaring in een regel

Deskundig, stimulerend en educatief . Daarnaast helpend bij het herstarten van mijn persoonlijke gezonde lifestyle dieetplan.

Nederland Slank

Uitstekend

Beschrijf uw ervaring in een regel

In balans! Voel me fitter en gezonder door mijn nieuwe eetstijl.

Brandwijk

Goede begeleiding en duidelijke uitleg.

Beschrijf uw ervaring in een regel

Mooi programma en zeer effectief

Asmaa El Bouzidi

Ging iets minder makkelijk bij bloed prikken, verder het declareren van de kosten duurt erg lang

Beschrijf uw ervaring in een regel

Was een prima ervaring, je ziet snel het resultaat, je wordt goed begeleid

Reactie Nederland Slank:

Goeiemorgen Asmaa, wat is er precies gebeurd? zou je ons even willen laten weten over wat je bedoelt met dat de kosten declareren lang duurt. Ik heb daar zelf nooit iets over gezien op mijn e-mail... Goeiemorgen Asmaa, wat is er precies gebeurd? zou je ons even willen laten weten over wat je bedoelt met dat de kosten declareren lang duurt. Ik heb daar zelf nooit iets over gezien op mijn e-mail Address? Daar worden normaal gesproken de facturen aangevraagd? Groetjes Liesbeth

Bahra Hussain

Zeer goed. Persoonlijk programma, goede coach (Pantea)en een goed resultaat

Beschrijf uw ervaring in een regel

Prettige manier om af te vallen

Aesculapius

De service is goed, de begeleiding door de diëtiste is fijn en steunend.

Beschrijf uw ervaring in een regel

Dankzij deze leefstijl ben ik zo een 25 kg kwijt, ik blijf op mijn gewicht. Dit dieet is meer a way of life, dan alleen een dieet

Jan Willem Martens

Hele goede begeleiding, veel goede en nuttige tips en zeer vriendelijk.

Beschrijf uw ervaring in een regel

17 kg afgevallen, en voel me een stuk gezonder.

Marco

Succes staat voorop

Beschrijf uw ervaring in een regel

Zeer vakkundige, goede en enthousiaste begeleiding waardoor succes verzekerd is

José Nillesen

Goede communicatie komen afspraken na. Deskundig

Positieve ervaring, professioneel

Nelly

Professioneel

Beschrijf uw ervaring in een regel

Effectief en prettige manier om af te vallen