Marsha van Rest

Pas 3 weken bezig, maar het effect is snel merkbaar. Niet alleen in kilo's en centimeters, maar vooral in energie en lekkerder in je vel zitten. Nu nog volhouden en kijken hoe het verder gaat!

Duidelijk

Jac Sars

Top

Fantastisch

Reactie Nederland Slank:

Leuk Jac, Fijn om te horen!
Met vriendelijke groet, Liesbeth van Duijn

geen bedrijf

Tot nu toe kon ik vragen stellen, kreeg ik meteen antwoord, ze hebben ook een Facebook pagina daar kunt je ook van alles vragen en er zijn ook lekkere recepten, uitleg is duidelijk.

Beschrijf uw ervaring in een regel

Ben nog niet zo lang bezig, is wel vol te houden. Als je zelf wat creatief bent kun je iets lekkers op tafel zetten

Reactie Nederland Slank:

Goeiemorgen Mevrouw Bessems, Je bent nu iets verder in het proces. Hoe zijn de ervaringen tot zover?
Met vriendelijke groet, Liesbeth van Duijn

H van den dungen

Fijne begeleiding en ondersteuning bij het dieet. Ze hebben kennis en delen dit. Kijken naar je persoonlijk.

Fijne begeleiding en ondersteuning

Mevr. van Oosten-van Rijk

Na een vrij heftige migraineaanval in november 2020, waar ik heel erg van geschrokken ben, heb ik een afspraak bij de bedrijfsarts gemaakt. Ik had al langere tijd last van migraine waar voor mijn... Na een vrij heftige migraineaanval in november 2020, waar ik heel erg van geschrokken ben, heb ik een afspraak bij de bedrijfsarts gemaakt. Ik had al langere tijd last van migraine waar voor mijn huisarts medicatie had voorgeschreven. Van deze medicatie mocht ik 10 tabletten per maand gebruiken maar ik was bang dat ik aan deze 10 tabletten per maand op een gegeven moment niet meer genoeg zou hebben. Ik wilde mijn verhaal bij de bedrijfsarts doen omdat ik bang was dat ik op den duur écht uit zou gaan vallen door een migraineaanval. De bedrijfsarts heeft op mijn verzoek een dossier aangemaakt en vroeg aan het einde van ons gesprek wat ze voor mij kon betekenen. Ik vertelde haar dat ik wilde dat mijn migraineklachten ergens bekend waren en genoteerd stonden. Ze gaf mij de tip mee “kijk eens op de site van Nederlandslank.nl, misschien is dit iets voor jou” omdat ze er zelf een zeer positieve ervaring mee had. Na veel leeswerk op de site en nagedacht over de vraag “wil ik dit wel” en ”kan ik dit wel”, ben ik na een gratis consult uiteindelijk begin april 2021 gestart met mijn voedingsplan. Na het even moeten wennen aan je nieuwe voedingspatroon, is er een wereld voor me open gegaan! Medicatie bloeddruk en 1 schildkliermedicijn zijn inmiddels achterwege gelaten, geen migraine meer sinds de start met het voedingsplan, ik voel me véél fitter en energieker en daarbij ook nog eens een aantal kilo in gewicht afgenomen wat natuurlijk een leuke bijkomstigheid is. Het grootste compliment kreeg ik van een collega die na een aantal weken nadat ik gestart was met mijn voedingsplan, tegen mij zei dat ik “heel anders uit mijn ogen kijk (vriendelijker, opener)”
Als ik, gevraagd of soms ongevraagd, over Nederlandslank.nl begin te vertellen, word ik alleen maar enthousiaster en kost het me moeite om te stoppen. Ik kan het écht iedereen aanraden: investeren in je eigen gezondheid is niet alleen voor nu investeren in jezelf maar ook voor je toekomst! Over een verbouwing in je huis of de aanschaf van een andere auto wordt wel eens beter over nagedacht dan over investeren in je eigen gezondheid terwijl dit in mijn ogen minstens zo belangrijk zou moeten zijn.

Beschrijf uw ervaring in een regel

Fantastisch en het behaalde resultaat is bijna niet te geloven (in positieve zin).

M. Van Beek

Duidelijke, daadkrachtige organisatie

Snel resultaat, duidelijke communicatie

Monique

Prima, voordeel dat het nu online kan, nadeel dat we elkaar nog niet live hebben ontmoet.

Beschrijf uw ervaring in een regel

Lastig, Lekker maar wel effectief, herboren

Marit Heydra

Geen gezeur, gewoon afvallen en het plan volgen

Beschrijf uw ervaring in een regel

Eindelijk een dieet gevonden dat zich aan jouw lichaam schikt.

Ymke Rinsema

Zeer professioneel, weten echt waar ze over praten. Maatwerk per persoon.

Beschrijf uw ervaring in een regel

De eerste aanpak die echt werkt!

Gerda

Geweldig ik heb heel veel voeding adviezen gevold maar allemaal zonder resultaat. Met Nederland slank ben ik in 3 maanden 13 kilo afgevallen ik ben ontzettend blij en trots op mijzelf.

In een woord geweldig.