Marco

Ben in augustus 2020 begonnen met een (over)gewicht van 114 kg, nu ben ik 8 maanden verder en is mijn gewicht 97 kg. Ben er heel erg blij mee, met de goede begeleiding van Pantea (Nederland Slank).... Ben in augustus 2020 begonnen met een (over)gewicht van 114 kg, nu ben ik 8 maanden verder en is mijn gewicht 97 kg. Ben er heel erg blij mee, met de goede begeleiding van Pantea (Nederland Slank). Heb ook een zeer goede band met haar opgebouwd gedurende het "Plan".
Het "Plan" heeft wel discipline nodig voor jezelf anders gaat het heel erg moeilijk worden, om alles te kunnen doen volgens het "Plan".
Nu zie ik het aan mezelf en zit al een tijdje in Fase 4, er wel wat gesjoemeld wordt. Maar dat geeft helemaal niets, mocht het dan toch weer erger worden (je gewicht) ga je weer terug naar Fase 1. Veel sporten, hometrainer, wandelen en fietsen dat vooral blijven doen, met een leeftijd van 69 jaar kan ook dit zelfs lukken. Ben veel energieker en gelukkiger mede dankzij "Nederland Slank".

Marco

Beschrijf uw ervaring in een regel

Het was zwaar, maar zeker de moeite waard.

Pauline

Geweldig programma, maken waar wat ze beloven. Uiteraard moet je het zelf doen maar met de goede begeleiding die je krijgt lukt dit makkelijk. Geen honger en lekker eten. Programma dat in je systeem... Geweldig programma, maken waar wat ze beloven. Uiteraard moet je het zelf doen maar met de goede begeleiding die je krijgt lukt dit makkelijk. Geen honger en lekker eten. Programma dat in je systeem komt en goed is om voor altijd vol te houden.

Beschrijf uw ervaring in een regel

Een aanrader voor iedereen die goed wil zorgen voor lijf en geest

Nelly

Ik heb helemaal niets met diëten, maar met het programma Nederland Slank had ik geen enkel probleem.

Duidelijke uitleg, medisch onderbouwd, support vanaf begin tot zolang je zelf wilt. Je houdt zelf de regie over wat je wel en niet kunt.
Motivatie vanuit je zelf is wel nodig, maar dat geldt voor elk doel dat je wilt bereiken naar mijn mening.

Beschrijf uw ervaring in een regel

eerlijk advies, snel resultaat en voor altijd goed

Lydia

Ik ben 14 kilo afgevallen. Daarnaast had ik geen overgangsklachten meer. Onlangs weer een periode ongezond gegeten en mijn klachten waren meteen weer terug. Dat motiveert om mijn plan aan te houden.

Beschrijf uw ervaring in een regel

Goede begeleiding en het werkt

Joly

Het programma zit goed in elkaar en de begeleiding is professioneel en betrokken.

Het fijne van het programma is dat je er altijd naar kan terugkeren. Het is een basis voor de rest van je leven. En alles goed onderbouwd. Ja. Aanrader. Maar niet goedkoop. Je moet er wel wat geld voor overhebben. Als je gezondheid je veel waard is, voila dan accepteer je dat. Maar als je bik wijze van spreken in de bijstand zit dan is het niet te doen. Want er wordt veel vis en biovlees aangeraden. En artikelen uit de bio-winkel. Ik heb het er voor over. Maar ik kan me voorstellen dat het voor sommige mensen een drempel is.

Beschrijf uw ervaring in een regel

Het programma werkt echt goed.

Tonnie

Fijne benadering, goed begeleid.
Heerlijk eten.

Super. Zeer goed

Edwien

Eindelijk een programma waarmee ik uit de voeten kon, 20 kg ben afgevallen en na afloop had ik fantastische bloedwaarden, dus ook gezond!

Eindelijk gezond afgevallen

Marjolein

Fantastisch

Beschrijf uw ervaring in een regel

Geweldig eindelijk iets wat echt werkt en je op gewicht blijft

Mark

Ik ben nu inmiddels een kleine maand bezig met het programma van NederlandSlank, en dit is tot dusver erg goed bevallen. De begeleiding en het programma zijn helemaal persoonlijk op je... Ik ben nu inmiddels een kleine maand bezig met het programma van NederlandSlank, en dit is tot dusver erg goed bevallen. De begeleiding en het programma zijn helemaal persoonlijk op je afgesteld.
Het is met name in het begin wel even wennen aan het "nieuwe normaal" met wat je kan en mag eten, maar de begeleiding helpt hier heel goed mee met tips en adviezen.

Tot dusver in elk geval al ruim 7 kg kwijt, dus zeker ook effectief! :)

Behulpzaam, persoonlijk en effectief

Irene

Vorig jaar programma gedaan

Prima begeleiding

Leefwijze met voeding is duidelijk en makkelijk te volgen
Gewicht blijft stabiel en als het even tegenzit pak je het ook...
Vorig jaar programma gedaan

Prima begeleiding

Leefwijze met voeding is duidelijk en makkelijk te volgen
Gewicht blijft stabiel en als het even tegenzit pak je het ook zo weer op

Prima begeleiding en leefwijze