Maria Oerlemans

Persoonlijke begeleiding. Maatwerk. Pantea heeft altijd een heel goed luisterend oor en verwerkte informatie die ze van mij kreeg om uitleg en advies te geven over voeding en endorfine herstelplan.... Persoonlijke begeleiding. Maatwerk. Pantea heeft altijd een heel goed luisterend oor en verwerkte informatie die ze van mij kreeg om uitleg en advies te geven over voeding en endorfine herstelplan.
Bij het bewust volgen van het dieet werd ik me bewust dat voeding ook van grote invloed is op een goede nachtrust.

Beschrijf uw ervaring in een regel

Nederland Slank maakt bewust wat voeding hormonaal met je doet, waardoor je begrijpt waarom je je bij bepaalde voeding goed voelt of juist niet en waardoor je afvalt zonder honger te hebben maar... Nederland Slank maakt bewust wat voeding hormonaal met je doet, waardoor je begrijpt waarom je je bij bepaalde voeding goed voelt of juist niet en waardoor je afvalt zonder honger te hebben maar heel lekker eet.
Het helpt je energiek te voelen en (misschien wel het belangrijkste) bij gezondheidsproblemen dmv voeding en lifestyle in hoge mate je gezondheid te verbeteren.

Marjolein Pastink

Kundig, begeleidend, coachend, uitdagend

Beschrijf uw ervaring in een regel

Het heeft mij meer gebracht dan van te voren beloofd werd.

Nederland Slank

Duidelijke en heldere advisering en coaching waardoor de gestelde doelen goed behaald worden

Beschrijf uw ervaring in een regel

Vakkundige begeleiding wat een goed resultaat oplevert

Edith Bodewitz

Een levensstijl waar je beter van in je vel gaat zitten.

NS doet wat het beloofd

Iris

Duidelijk persoonlijk plan krijg je met uitleg en vervolg uitleg
Best prijzig

Beschrijf uw ervaring in een regel

Deze eetwijze werkt voor mij!

Gerrie

Goede begeleiding, altijd zeer snel antwoord. Voel me stukken sinds ik begonnen ben.
Goed vol te houden

Erg positief

V

Goede begeleiding.

Beschrijf uw ervaring in een regel

Bewezen concept, ik adviseer het van harte!

Koorosh

Ik ben erg blij met Nederland Slank . Fijne begeleiding en uitleg met effectieve dieet .

Geweldige begeleiding en support

Verena

Iedere week val ik af dankzij Nederlandslank. Na veel diëten gevolgd te hebben zonder succes eindelijk iets gevonden wat voor mij wel werkt!

En dat zonder honger en frustraties!

En dat zonder honger en frustraties!

Top!!

Top

Ilonka

Omdat je met dit dieetplan geen hongergevoel hebt, is het heel erg goed vol te houden. Ook voor een lange tijd.

Beschrijf uw ervaring in een regel

Het dieetplan wat helemaal op jou is geschreven.