Van der Starre

De opbouw van het programma is goed,Krijg goeie tips en de afspraak die je met ze maakt wordt goed nagekomen

Beschrijf uw ervaring in een regel

Ben erg tevreden over behaalde resultaat:)

Yvonne

Het kookboek vind ik een goed initiatief. Er wordt in mijn optiek veel ruchtbaarheid aan gegeven, wat op mij commercieel overkomt.
De meetings zijn veel gericht op de info uit het boek, die op...
De meetings zijn veel gericht op de info uit het boek, die op zichzelf al duidelijk is. Er is wel ruimte om meer verdiepende vragen te stellen.

Duidelijke informatie

Beste Yvonne,
Beste Yvonne,
Had je zelf vragen over het programma? Natuurlijk kunnen we daar in de consulten op in gaan. En v.w.b. het kookboek, klanten hebben daar vaak om gevraagd en het is voor ons een spannend en kapitaalintensief project . Dus je kunt je misschien voorstellen dat we daar wat meer ruchtbaarheid aan geven.

Angelique

Na jaren rommelen met dieten aankomen en veel pijn in mijn lijf. In juli 2021 begonnen met mijn nieuwe leven..nu 19 kilo afgevallen mijn lijf komt weer terug naar hoe het was. Geen pijn meer voel me... Na jaren rommelen met dieten aankomen en veel pijn in mijn lijf. In juli 2021 begonnen met mijn nieuwe leven..nu 19 kilo afgevallen mijn lijf komt weer terug naar hoe het was. Geen pijn meer voel me happy gemotiveerd en gezond. Nog 17 kilo te gaan. En met steun van Pantea gaat me dat zeker lukken. Nooit meer terug!

Beschrijf uw ervaring in een regel

Eindelijk voor mij de oplossing

Karin

Prima, 10 kilo afgevallen

Dankjewel Karin!

Iris

Binnen een week na de start van mijn plan voelde ik me al zo veel beter. Het was even puzzelen met de gerechten, maar als het eenmaal in je systeem zit gaat het prima. Mijn gezin eet nu ook (deels)... Binnen een week na de start van mijn plan voelde ik me al zo veel beter. Het was even puzzelen met de gerechten, maar als het eenmaal in je systeem zit gaat het prima. Mijn gezin eet nu ook (deels) mee, ze zijn dol op mijn kikkererwtenpannenkoeken :-). Ik ben nu drie maanden bezig en 12 kilo afgevallen.

Beschrijf uw ervaring in een regel

Meer energie en minder gewicht. Zonder honger.

Reactie Nederland Slank:

Dankjewel Iris, fijn dat we je hebben kunnen helpen! Met vriendelijke groet, Liesbeth van Duijn

Miriam

Een hele goeie begeleiding

Beschrijf uw ervaring in een regel

Een goed bedrijf fijne mensen en een afslank programma wat echt werkt TOP

Zeer goed

Beschrijf uw ervaring in een regel

Begeleiding is persoonlijk, oprecht en direct. Zeer vakkundig. Geen luchtfietserij maar werkelijk resultaat wat telt. Uiteraard ben je zelf een groot onderdeel om het resultaat te halen.

Duidelijk plan om insuline resistentie weg te werken

Professionele aanpak

Leuk Edith, dankjewel!

Ellen Steffens

Professionele en degelijke hulp

Prettig en adequaat

JGB Does

Accuraat betrouwbaar/ goede begeleiding.

Beschrijf uw ervaring in een regel

Eenvoudig te volgen eet/ leef regels