Mieke van Geest

Goede uitleg...lekker en gezond eten. Makkelijk vol te houden. I

Beschrijf uw ervaring in een regel

Ik ben in 1 jaar tijd zonder honger op mijn gewenste gewicht gekomen!!

Marianne

Prettige ervaring, wel wat commercieel

Beschrijf uw ervaring in een regel

Vorig jaar hun programma gevolgd. Veel aan gehad en goed begeleid.

Elles

Het klink cliche, maar de methode van Nederland Slank is echt geen dieet. Door de uitkomsten van het bloedonderzoek en de professionele begeleiding die daarop volgt, leer je precies die... Het klink cliche, maar de methode van Nederland Slank is echt geen dieet. Door de uitkomsten van het bloedonderzoek en de professionele begeleiding die daarop volgt, leer je precies die voedingsmiddelen te kiezen die goed voor je zijn en waar je energie van krijgt. Ik ben alweer een tijdje geleden 'afgezwaaid', maar doordat de coaches van Nederland Slank mij echt begeleid hebben naar een andere levensstijl zit ik nog steeds op mijn gewenste gewicht!

Beschrijf uw ervaring in een regel

Ik weet nu precies waar mijn lichaam het best op draait

Connie

Vriendelijke en meedenkende mensen staan hier voor je klaar

Beschrijf uw ervaring in een regel

Het doet wat je wilt met eigen inzet

Nienke Keijser

Goede begeleiding, veel tips eenvoudige en smaakvolle recepten en fantastisch nieuw kookboek.

Beschrijf uw ervaring in een regel

Doel gehaald mede door fijne begeleiding.

Jano Hogebrug

Desiree Dijkstra

Het was heel prettig om hier in te stappen en het heeft me ook zeker geholpen. maar toen er wat twijfel kwam en andere vraagtekens voelde ik me erg alleen erin staan en dat is juist het punt waar... Het was heel prettig om hier in te stappen en het heeft me ook zeker geholpen. maar toen er wat twijfel kwam en andere vraagtekens voelde ik me erg alleen erin staan en dat is juist het punt waar hulp het hardste nodig is. Ik ben er toen mee gestopt omdat het niet meer goed aanvoelde. Een coach zou hierin door mogen vragen en prikkelen zodat terugtrekken, wat vaak voor veel mensen en dus ook door mij, een makkelijkere beweging is dan doorgaan voorkomen kan worden. De aanbeveling die ik hieronder ga doen is dus ook Nee. Dat is niet voor het dieet zelf want dat is nog steeds een heel fijne leidraad voor me, maar wel voor de coaching die erbij aangeboden werd. Voor mij was het helaas niet het goede.

Beschrijf uw ervaring in een regel

In het begin heel fijn daarna iets minder.

Marian van Diemen

Goede begeleiding, en oplossingen.

Beschrijf uw ervaring in een regel

Het persoonlijk programma werkt echt, heel duidelijk, top.

Rianne

Een fijne begeleiding tijdens al fases van het afvallen. En fijn om steeds meer en beter te begrijpen wat eten met je lichaam en geest doet.

Beschrijf uw ervaring in een regel

Ik ben mooi, geleidelijk afgevallen en ik heb me in tijden niet zo goed gevoeld!

K. T.

Goeie coaching, veel kennis van zaken en meestal krijg ik antwoord op mijn vragen. Als ik weet waarom ik iets doe, blijf ik gemotiveerd om op te letten zodat ik eens het gewicht eraf is niet zou... Goeie coaching, veel kennis van zaken en meestal krijg ik antwoord op mijn vragen. Als ik weet waarom ik iets doe, blijf ik gemotiveerd om op te letten zodat ik eens het gewicht eraf is niet zou hervallen in te veel snelle koolhydraten. Grootste pluspunt zijn wellicht de kennis van nodig hoeveelheid eiwitten en vetten voor voldoende verzadiging, wat ik nu weet voor de komende jaren. Mijn klachten werden niet geminimaliseerd en zijn niet opgelost, maar we konden samen wel aan een goede verbetering werken, waarvoor dank!

Beschrijf uw ervaring in een regel

Goed programma waardoor je trek in snelle koolhydraten effectief verdwijnt. Wel een streng regime, voor mij moeilijk vol te houden op lange termijn in combinatie met mijn ingrijpende klachten.... Goed programma waardoor je trek in snelle koolhydraten effectief verdwijnt. Wel een streng regime, voor mij moeilijk vol te houden op lange termijn in combinatie met mijn ingrijpende klachten. Daarom maakte ik het voor mezelf realistisch door na enkele maanden wat pure chocolade en gezouten pinda’s toe te voegen. Gewicht gaat er bij mij traag af ondanks zeer veel inspanningen maar had ik geen slapeloosheid en enkel overgewicht dan was het er met dit plan af gevlogen! Ik zit nu in fase 3 en heb ondertussen een evenwicht gevonden.