Jano Hogebrug

Positieve informatieve feedback

Betrokken

Madhavee

Je ontvangt goede informatie en een fijne begeleiding.

Beschrijf uw ervaring in een regel

Eindelijk een methode die werkt!

Amilcar

Kwaliteit en deskundigheid in één.

Beschrijf uw ervaring in een regel

Een goede hulp om een andere manier van leven aan te nemen waardoor de kwaliteit van leven duidelijk toeneemt.

Marijke

Ik ben door het programma van Nederland Slank in een korte tijd, van mijn eetbuien af gekomen. Het aanleren van een gezonde levensstijl kost natuurlijk energie, tijd en toewijding, maar dit keer kan... Ik ben door het programma van Nederland Slank in een korte tijd, van mijn eetbuien af gekomen. Het aanleren van een gezonde levensstijl kost natuurlijk energie, tijd en toewijding, maar dit keer kan ik het vrij gemakkelijk opbrengen omdat ik hulp krijg. Door de goede voeding kan ik nu gemakkelijker weerstand kan bieden aan eetbuien. Wat bijzonder dat dat nu wel lukt! Ik ben er zo blij om, want ik voel me weer de sportieve, vrolijke flierefluiter die ik eigenlijk ben.

Beschrijf uw ervaring in een regel

Het programma is helder en duidelijk, er wordt gewerkt met gezonde onbewerkte producten die gemakkelijk verkrijgbaar zijn bij de meeste supermarkten. Verder krijg ik de indruk dat de coaches van... Het programma is helder en duidelijk, er wordt gewerkt met gezonde onbewerkte producten die gemakkelijk verkrijgbaar zijn bij de meeste supermarkten. Verder krijg ik de indruk dat de coaches van Nederland Slank heel veel kennis hebben op orthomoleculair gebied.

NS

Mailcontact gehad, teleurstellende houding van NS. Deze actie overschaduwt het dieetplan.

Beschrijf uw ervaring in een regel

Matig tevreden door aanpak NS in persoonlijke kwestie mbt inschrijving

Connie

Begin van het jaar op advies van een vriendin aan dit avontuur begonnen.
Begin van het jaar op advies van een vriendin aan dit avontuur begonnen.
En ja dit werkt echt! Je moet even omschakelen maar wat gaat dat makkelijk en snel. Je krijgt een heel ander ‘eetleven’, veel bewuster van alles wat je eet
De mensen /je eigen coach zijn/is er altijd voor vragen en het hele plan wordt duidelijk en rustig uitgelegd

Dit werkt ECHT!!

Olag Stoffels

In februari aangemeld op advies van een vriendin. Alles werd duidelijk uitgelegd. Je kan altijd terecht met vragen. En nog belangrijker is dat dit echt werkt. Als familie of vrienden vragen welk... In februari aangemeld op advies van een vriendin. Alles werd duidelijk uitgelegd. Je kan altijd terecht met vragen. En nog belangrijker is dat dit echt werkt. Als familie of vrienden vragen welk dieet volg jij ontkracht ik dit gelijk en zeg het is geen dieet maar een voedingsplan op maat. En niet moeilijk en snel resultaat ondanks dat je "gewoon" eet en ook met het gezin gewoon mee kan eten m.u.v. de aardappelen/rijst/pasta.

Beschrijf uw ervaring in een regel

Voor altijd slank door Nederland Slank!

Es

Goede manier om gezonder te gaan leven en behoorlijk af te vallen

Beschrijf uw ervaring in een regel

Geweldig programma met goede begeleiding

T. Vaessen

Vriendelijk, professioneel, behulpzaam, begripvol.

Beschrijf uw ervaring in een regel

Resultaten die ik boek zijn overweldigend en buiten mijn verwachting om!

MPW

Behulpzaam, meedenkend, persoonlijk en zeer effectief