Duidelijkheid van de verstrekte informatie
7.8/10
Kennis en professionaliteit
7.8/10
Bekwaamheid van de monteurs van Nederland Isoleert
8.2/10
Uitleg die u kreeg over de installatie
Vriendelijkheid van de medewerkers van Nederland Isoleert
Nakomen van afspraken
7.4/10

Heidy Nicolai

Heb nog wel een vraag vwb subsidie aanvraag. Heb nu alleen van het isoleren gekregen maar niet de aanvraag voor het injecteren. Komt deze nog?
Groeten Heidy Nicolai

Vlot geregeld

Snelheid

Reactie Nederland Isoleert:

Ik vrees dat wat u vraagt ook niet mogelijk is. Helaas verstrekt de overheid op dit moment geen subsidie voor het laten uitvoeren van muurinjectie of impregneren. Hoewel dit natuurlijk indirect... Ik vrees dat wat u vraagt ook niet mogelijk is. Helaas verstrekt de overheid op dit moment geen subsidie voor het laten uitvoeren van muurinjectie of impregneren. Hoewel dit natuurlijk indirect verhoud tot verduurzaming, wordt deze maatregel zelf niet als verduurzaming gezien.

Hilda

Goed advies vooraf en alles wat afgesproken was is ook gedaan.

Goede uitleg

Reactie Nederland Isoleert:

Bedankt voor uw beoordeling!

De reden dat wij Nederland isoleert aanbevelen is de correcte houding van personeel, van begin tot eind. Afspraken zijn goed nagekomen.

Alles is goed verlopen

Peters

Het zit er mooi er onder

Netjes gewerk

C Gilijamse (met een l ipv een s!)

Zie bovenstaande spreekt voor zich

Ik ben bijna een jaar bezig met het proces. Aantal keer kwam er wel wat tussen. Ook 2 x van mij dat geef ik toe.
Doorslag was: in november stonden ze op de stoep. Weigerden ze te boren met 18 mm (zouden stenen beschadigen) moest met kleinere boor en korrels ipv glaswol. Van de week hebben ze geisoleerd. Ik maakte een praatje. Nee meneer we hebben met 18 mm geboord. Voelde me belazerd.
Verder tig keer aan gegeven dat ik gilijamse heet en tig keer in de mail gisijamse. Nu denk ik...laat maar zitten!!

Nvt

Reactie Nederland Isoleert:

We vinden het vervelend om te horen dat u naam verkeerd in ons systeem staat. We zullen dat per direct aanpassen. U zult dan ook een gecorrigeerde factuur ontvangen.

Dat er beter wordt opgeruimd/ schoongemaakt wordt na de klus.
Dat er beter wordt opgeruimd/ schoongemaakt wordt na de klus.
Ik vindt persoonlijk dat het op het einde de jongens het niet super strak achter lieten. En dan bedoel ik dat rondom het gat nog gewoon isolatie korrels lagen. Het was allemaal een beetje gehaast. Hadden ze best meer tijd voor mogen nemen.

Gezien het resultaat zou ik het zeker aanraden. De jongens waren vriendelijk en duidelijk over de werkzaamheden.

Wat viel u in positieve zin op?

De jongens waren zorgvuldig met het voorbereiden van de werkplek.

Reactie Nederland Isoleert:

Onze excuses voor het ongemak. Dat is zeker niet de bedoeling. Als wij iets voor u kunnen betekenen in het oplossen van het probleem dan horen wij dat graag. U kunt ons altijd een email sturen via... Onze excuses voor het ongemak. Dat is zeker niet de bedoeling. Als wij iets voor u kunnen betekenen in het oplossen van het probleem dan horen wij dat graag. U kunt ons altijd een email sturen via contact@nederlandisoleert.nl.

Menno Visser

Netjes, deskundig en vriendelijk

Wat viel u in positieve zin op?

Teamwork en plezier in werk

Wat viel u in positieve zin op?

Persoonlijke, eerlijke en deskundige informatie.

Ik was er niet van op de hoogte dat een onderaannemer de klus zou uitvoeren, dus was zeer verrast. Ik laat niet zomaar mensen binnen als het niet het bedrijf is waar ik mee afgesproken heb. Ik heb... Ik was er niet van op de hoogte dat een onderaannemer de klus zou uitvoeren, dus was zeer verrast. Ik laat niet zomaar mensen binnen als het niet het bedrijf is waar ik mee afgesproken heb. Ik heb gemist dat dit aan mij is meegedeeld vooraf!! Belangrijk punt voor mij! Daarnaast vind ik het bericht over het dagdeel van installatie te laat binnenkomen, pas na 18.00 uur de dag ervoor.

Goed en prettig adviesgesprek. Zeer prettige vakmensen die de isolatie uitvoerden.

Wat viel u in positieve zin op?

Prettig contac, behulpzame mensen, dat zie je niet vaak meer.

Reactie Nederland Isoleert:

Onze excuses voor het ongemak. Als het goed is hadden wij dit ook zeker van te voren moeten melden. Ik zal dit zeker nog even terugkoppelen aan de betreffende persoon.

slordig werken

niets bijzonders