Duidelijkheid van de verstrekte informatie
7.8/10
Kennis en professionaliteit
7.8/10
Bekwaamheid van de monteurs van Nederland Isoleert
8.2/10
Uitleg die u kreeg over de installatie
Vriendelijkheid van de medewerkers van Nederland Isoleert
Nakomen van afspraken
7.2/10

Andre Paans

Ga vooral zo door en blijf je klanten respecteren.

Goed advies, fijn contact en alles op de afgesproken tijd. Fijn om zaken mee te doen.

Wat viel u in positieve zin op?

Alles weer schoon achter gelaten.

Math H

Kennissen vroegen ons en heb al gelijk nummer van adviseur doorgegeven. Alles goed geregeld en afgehandeld.

Wat viel u in positieve zin op?

Adviseur was heel duidelijk. Monteurs vriendelijk.

Goede afspraken maken. Voorkomen van afzeggingen van eerder gemaakte afspraken.

vakmanschap

Reactie Nederland Isoleert:

We vinden het vervelend om te horen dat er gemaakte afspraken niet nagekomen zijn. Ik wil u in elk geval toezeggen dat ik dit zal terugkoppelen aan de betrokkene om dit in de toekomst te voorkomen.... We vinden het vervelend om te horen dat er gemaakte afspraken niet nagekomen zijn. Ik wil u in elk geval toezeggen dat ik dit zal terugkoppelen aan de betrokkene om dit in de toekomst te voorkomen. Onze excuses voor het ongemak.

Merel Van Oorsouw

Niet iets beloven wat je niet waar kunt maken

Veel loze beloftes gemaakt, isolatie halverwege gestaakt en nooit afgemaakt. Heb er zelf talloze keren achteraan moeten bellen en steeds werd er beloofd dat ik dezelfde week werd teruggebeld. Na de... Veel loze beloftes gemaakt, isolatie halverwege gestaakt en nooit afgemaakt. Heb er zelf talloze keren achteraan moeten bellen en steeds werd er beloofd dat ik dezelfde week werd teruggebeld. Na de laatste keer heb ik een maand gewacht en toen een ander bedrijf de klus laten afmaken. Het beetje isolatie wat er al in zat was ook niet het beloofde materiaal!

Niks

Reactie Nederland Isoleert:

Helaas moeten wij inderdaad concluderen dat wij in het behandelen van uw aanvraag enkele steken hebben laten vallen. Hierdoor is onze communicatie naar u toe niet altijd geweest wat u er van had... Helaas moeten wij inderdaad concluderen dat wij in het behandelen van uw aanvraag enkele steken hebben laten vallen. Hierdoor is onze communicatie naar u toe niet altijd geweest wat u er van had mogen verwachten. Hiervoor onze welgemeende excuses!

Houd contact met je klant, anticipeer op de omstandigheden en houd je aan de afspraken.

het was echt een drama met de afspraken

Wat viel u in positieve zin op?

De monteurs ter plaatse waren vriendelijk en (denk ik) ter zake kundig.

Reactie Nederland Isoleert:

Ik lees inderdaad in uw klantenbestand dat niet alles helemaal goed is gegaan tijdens de uitvoering. Helaas kan wat schade soms plaatsvinden. Wel kan ik u er van verzekeren dat mijn collega van onze... Ik lees inderdaad in uw klantenbestand dat niet alles helemaal goed is gegaan tijdens de uitvoering. Helaas kan wat schade soms plaatsvinden. Wel kan ik u er van verzekeren dat mijn collega van onze klachtenafdeling druk bezig is om de kwestie voor u op te lossen.

Contact en werkuitvoering verliepen uitstekend.

Wat viel u in positieve zin op?

Het enthousiasme van zowel de man van het -e contact als van de uitvoerders van het werk.

Goede uitleg, snel een inspectie en snelle en vakkundige uitvoering.

Wat viel u in positieve zin op?

Goede uitleg en snel/vakkundig handelen.

Reactie Nederland Isoleert:

Bedankt voor uw beoordeling!

Heidy Nicolai

Heb nog wel een vraag vwb subsidie aanvraag. Heb nu alleen van het isoleren gekregen maar niet de aanvraag voor het injecteren. Komt deze nog?
Groeten Heidy Nicolai

Vlot geregeld

Snelheid

Reactie Nederland Isoleert:

Ik vrees dat wat u vraagt ook niet mogelijk is. Helaas verstrekt de overheid op dit moment geen subsidie voor het laten uitvoeren van muurinjectie of impregneren. Hoewel dit natuurlijk indirect... Ik vrees dat wat u vraagt ook niet mogelijk is. Helaas verstrekt de overheid op dit moment geen subsidie voor het laten uitvoeren van muurinjectie of impregneren. Hoewel dit natuurlijk indirect verhoud tot verduurzaming, wordt deze maatregel zelf niet als verduurzaming gezien.

Hilda

Goed advies vooraf en alles wat afgesproken was is ook gedaan.

Goede uitleg

Reactie Nederland Isoleert:

Bedankt voor uw beoordeling!

De reden dat wij Nederland isoleert aanbevelen is de correcte houding van personeel, van begin tot eind. Afspraken zijn goed nagekomen.

Alles is goed verlopen