Duidelijkheid van de verstrekte informatie
7.8/10
Kennis en professionaliteit
7.8/10
Bekwaamheid van de monteurs van Nederland Isoleert
8.2/10
Uitleg die u kreeg over de installatie
Vriendelijkheid van de medewerkers van Nederland Isoleert
Nakomen van afspraken
7.2/10

J van der Wel

Als je wilt isoleren. Begin dan van beneden naar boven.
(de vloer, dan muren, dan het dak

Snel en direct

Wat viel u in positieve zin op?

Ze maakten er een spoed van. En ik werd die zelfde dag nog gebeld voor een afspraak

Reactie Nederland Isoleert:

Bedankt voor uw positieve beoordeling!

Rob Aarsen

Alles snel geregeld.

Wat viel u in positieve zin op?

De snelheid waarmee gewerkt is.

wilm ligthart

De juiste isolatie waarde opgeven

de isolatie waarde die nederland isoleert opgeeft is veel lager dan men zegt, heeft als gevolg dat ik veel minder subsidie terug krijg.

bekwaamheid van de monteurs

Reactie Nederland Isoleert:

We vinden het vervelend om te horen dat u niet de beoogde hoeveel subsidie ontvangen heeft. Mogelijk kunt u even contact met ons opnemen via contact@nederlandisoleert.nl met het hele verhaal. Dan... We vinden het vervelend om te horen dat u niet de beoogde hoeveel subsidie ontvangen heeft. Mogelijk kunt u even contact met ons opnemen via contact@nederlandisoleert.nl met het hele verhaal. Dan kunnen we kijken of we u verder kunnen helpen of eventuele onduidelijkheden kunnen ophelderen. Ik kan u er echter wel van verzekeren dat het materiaal de door ons opgegeven isolatiewaarde bezit.

Mieke Wiekens

Gewoon zo doorgaan.

Alles is super gegaan, van advies tot de isolatie en afhandeling.
Zijn heeltevreden.

Wat viel u in positieve zin op?

Vriendelijke adviseur en monteurs. Alles is snel en netjes gedaan.

Reactie Nederland Isoleert:

Dank u wel. Dat zullen we zeker doen!

Reamon

Lijkt mij een prima keus

Aardige mensen!

Reactie Nederland Isoleert:

Bedankt voor uw positieve beoordeling!

Kom je afspraken na

Een jaar later lekt er nog steeds isolatie uit mijn muur. Talloze afspraken zijn niet nagekomen. Een aantal keer komt er gewoon niemand opdagen. Soms buiten de afgesproken tijdstippen. Soms staat er... Een jaar later lekt er nog steeds isolatie uit mijn muur. Talloze afspraken zijn niet nagekomen. Een aantal keer komt er gewoon niemand opdagen. Soms buiten de afgesproken tijdstippen. Soms staat er iemand voor mijn deur voor een inspectie zonder afspraak. De ene technicus zegt dat de muur opengemaakt moet worden. De andere technicus zegt van niet. Overal liggen nog plastic bolletjes. En steeds lekker er weer nieuwe bolletjes uit de muur.

vriendelijkheid van de monteurs

Graag meer totaaloverzicht gewenst vanuit de organisatie. Nu hebben we verschillende partijen in de organisatie gesproken die niet met elkaar communiceren. Dit is niet prettig.

Er is te veel mis gegaan

Wat viel u in positieve zin op?

We hebben de inspectie op bezoek gehad na isolatie. Goed dat dit ingezet wordt.

Reactie Nederland Isoleert:

Dat vinden we heel vervelend om te horen. Ik ga dit beslist terugkoppelen aan de betreffende afdelingen. Onze excuses voor het ongemak.

Professioneler gedrag (roken, gapen, veel in de auto zitten).

In de ochtend weinig verschil in graden. Ik had gedacht dat het door de isolatie wel iets zou schelen.

Wat viel u in positieve zin op?

Collegialiteit, twee collega’s die extra kwamen.

Reactie Nederland Isoleert:

we zijn zeker met u eens zijn dat het niet netjes is om te roken op plekken waar dit niet toegestaan is. Wij zullen dit dan ook zeker terugkoppelen aan onze medewerkers. Echter kunnen en willen wij... we zijn zeker met u eens zijn dat het niet netjes is om te roken op plekken waar dit niet toegestaan is. Wij zullen dit dan ook zeker terugkoppelen aan onze medewerkers. Echter kunnen en willen wij zoals u moet begrijpen onze medewerkers niet disciplineren voor het hebben van een strikt fysiologische reactie zoals gapen.
Wij hopen dat u desondanks deze ervaring toch tevredenheid zal ervaren in het isolatieproduct zelf.

Houtveen

Door gaan zo.

Er vond een fijn adviesgesprek plaats van een collega die kennis heeft van het werk. Ook de collega's die her werk uitvoerde hebben verstand van zaken en zijn vriendelijk en werken heel netjes.

Wat viel u in positieve zin op?

Heb ik al duidelijk beschreven (zie boven).

T. Berger

Mogelijkheid om ten allen tijde een pdf van de opdrachtbevestiging te raadplegen of downloaden (dit miste ik wel)

Vlotte afhandeling (zowel offerte, inplannen, uitvoering)

Wat viel u in positieve zin op?

ervaren monteurs gingen direct aan de slag en gaven antwoord op vragen

Reactie Nederland Isoleert:

Als het goed is heeft u de opdrachtbevestiging in permanente vorm van ons ontvangen als een email. Mocht u deze onverhoopt niet hebben ontvangen dan raden wij u aan om contact met ons op te nemen... Als het goed is heeft u de opdrachtbevestiging in permanente vorm van ons ontvangen als een email. Mocht u deze onverhoopt niet hebben ontvangen dan raden wij u aan om contact met ons op te nemen via contact@nederlandisoleert.nl. Dan kunnen wij u zeker voorzien van de zaken die u wenst te ontvangen.