Duidelijkheid van de verstrekte informatie
7.8/10
Kennis en professionaliteit
7.8/10
Bekwaamheid van de monteurs van Nederland Isoleert
8.2/10
Uitleg die u kreeg over de installatie
Vriendelijkheid van de medewerkers van Nederland Isoleert
Nakomen van afspraken
7.4/10

Louis Puts

Ga zo door.

Het bedrijf heeft vakkundig en netjes gewerkt.

Wat viel u in positieve zin op?

Het personeel werkte netjes en goed .

Geen misschien goedkoper

Omdat het enorm scheelt in de stookkosten

Vriendelijke mensen

Loomans

Ga zo door

Simpel en makkelijk en vriendelijke verkoper

Alles klopte

De steiger die was besteld en door mij betaald is niet gebruikt en heeft alleen voor mijn deur gelegen. Voegenherstel is slordig

Slordig met offerte (onnodige steiger), slordige afwerking

Snel geholpen

Reactie Nederland Isoleert:

Het is zeker niet de bedoeling dat u moet betalen voor een hoogwerker die niet gebruikt is. Ik ga deze kwestie graag voor u uitzoeken. Ik heb u echter zojuist geprobeerd te bellen maar kreeg u... Het is zeker niet de bedoeling dat u moet betalen voor een hoogwerker die niet gebruikt is. Ik ga deze kwestie graag voor u uitzoeken. Ik heb u echter zojuist geprobeerd te bellen maar kreeg u helaas niet te pakken. Mogelijk kunt u contact met ons opnemen per email. Als u dan wat foto's zou willen insturen van het voegwerk, dan ga ik er zo snel mogelijk voor u mee aan de slag. U kunt in de email richten aan ons ter attentie van mij (Rowan).

Patricia Lampe

Als een afspraak later wordt even bellen naar de klant 😉

Goede en netter service

Wat viel u in positieve zin op?

Nette vriendelijke medewerker zowel monteurs als aan de telefoon

doen wat ze afgesproken hebben

keurige en vriendelijke monteurs

Zakken met de prijs

Werken voor een groot energie bedrijf

Wat viel u in positieve zin op?

Vriendelijk en alles netjes opgeruimd, als of er niets was gebeurd.

Reactie Nederland Isoleert:

Uiteraard zouden we het liefste zover mogelijk zakken met onze prijzen. Wij hebben kwaliteit echter hoog in het vaandel staan. Om deze reden kunnen wij niet altijd de concurrentie aangaan met... Uiteraard zouden we het liefste zover mogelijk zakken met onze prijzen. Wij hebben kwaliteit echter hoog in het vaandel staan. Om deze reden kunnen wij niet altijd de concurrentie aangaan met prijsvechters. Wel beloof ik u dat u bij ons verzekerd bent van een deugdelijk isolatieproduct met een ruime garantieperiode van 10 jaar.

Meer reclame maken.

Prettig contact met uw personeel (harde werkers) en snelle uitvoering van de isolatie.

Wat viel u in positieve zin op?

De duidelijkheid van het aanbod en de snelle uitvoering.

Het enige minpunt was de communicatie na het tekenen van de offerte. het duurde lang voordat er een afspraak werd gemaakt voor de installatie. ik heb hier meerdere keren contact over moeten opnemen... Het enige minpunt was de communicatie na het tekenen van de offerte. het duurde lang voordat er een afspraak werd gemaakt voor de installatie. ik heb hier meerdere keren contact over moeten opnemen en uiteindelijk is er exact 1 maand na de offerte pas een afspraak gemaakt. dat vond ik wel wat lang duren, gezien er op de site staat dat dit allemaal veel sneller zou gaan.

Van te voren goede, kundige en grondige uitleg over de opties. Na overeenkomen offerte een goede installatie door hardwerkende en vriendelijke installateurs die hun werk heel goed doen.

Wat viel u in positieve zin op?

zie boven reeds aangegeven.

Duidelijke uitleg vooraf,snel en netjes geleverd voor een redelijke prijs

Wat viel u in positieve zin op?

Hard vlot en netjes gewerkt