Duidelijkheid van de verstrekte informatie
7.8/10
Kennis en professionaliteit
7.8/10
Bekwaamheid van de monteurs van Nederland Isoleert
8.2/10
Uitleg die u kreeg over de installatie
Vriendelijkheid van de medewerkers van Nederland Isoleert
Nakomen van afspraken
7.4/10

Bij het regelen van een hoogwerker, laat dan het bedrijf die de hoogwerker levert goed communiceren met klant. Wat nu niet gebeurt. Totaal geen communicatie zowel bij neerzetten als weghalen van... Bij het regelen van een hoogwerker, laat dan het bedrijf die de hoogwerker levert goed communiceren met klant. Wat nu niet gebeurt. Totaal geen communicatie zowel bij neerzetten als weghalen van hoogwerker. En zeker wanneer zo'n apparaat pal voor de deur gezet wordt. De rijplaten die werden geleverd werden spontaan op het trottoir neergelegd. Bij voetgangers om er over te struikelen. Dit is niet goed te praten.

Wat viel u in positieve zin op?

Het opruimen rondom de woning.

Cor

Ga zo door.

Omdat de mensen van Nederland isoleert zeer aardig attent en vakbekwaam zijn.

Alles was oké.

P. Both

Vriendelijke mensen die de klus snel hebben uitgevoerd.

Wat viel u in positieve zin op?

De vriendelijkheid van de medewerkers en de snelle installatie

Het was niet duidelijk uitgelegd dat er parkeergelegenheid voor de deur vrijgehouden moest worden. Met als gevolg dat het uitvoerend personeel bijna was doorgereden. Deze waren uitermate... Het was niet duidelijk uitgelegd dat er parkeergelegenheid voor de deur vrijgehouden moest worden. Met als gevolg dat het uitvoerend personeel bijna was doorgereden. Deze waren uitermate onvriendelijk en stug.

Het geleverde product is naar wens, de klantvriendelijkheid van het uitvoerend personeel liet te wensen over.

Wat viel u in positieve zin op?

Voorbeelden en duidelijke antwoord op vragen van verkoper

meer dan voldoende tevreden

Wat viel u in positieve zin op?

snelheid tussen offerte akkoord en uitvoering

Jansen

Ga zo door

snelle correcte afhandeling en documentatie voor de subsidie

prettige bejegening

Piet van Haaren

Ga zo door dan komt het goed.

Wel aanbevelen omdat het werkt met fijn en kundig personeel. De werking van de isolatie kan ik nu nog niet beoordelen, dat kan pas na de winterperiode. Ook hier heb ik het volste vertrouwen in.

Wat viel u in positieve zin op?

Alles was positief, kon niet beter.

Martins

Denk aan klantgerichtheid.. (bedankt voor contact opnemen)

Het kan gebeuren dat door slechte weer en drukke vakmensen sommige dingen gaan niet zoals gewenst. Maar Nederland Isoleert staat wel prima voor klanttevredenheid en compenseert zo'n gebeurtenissen.... Het kan gebeuren dat door slechte weer en drukke vakmensen sommige dingen gaan niet zoals gewenst. Maar Nederland Isoleert staat wel prima voor klanttevredenheid en compenseert zo'n gebeurtenissen. Heel netjes!

Wat viel u in positieve zin op?

Dat het nu wel lekker warm en meer comfortabel in thuis is.

Mevrouw G.

Kom je afspraak na

Geprobeerd een expert thuis te laten komen voor offerte. Deze zou komen op een bep. dag tussen 09.30 em en 11.30. Mijn echtgenoot speciaal vrij genomen. 9.15 gaat de telefoon. Hij belt op met... Geprobeerd een expert thuis te laten komen voor offerte. Deze zou komen op een bep. dag tussen 09.30 em en 11.30. Mijn echtgenoot speciaal vrij genomen. 9.15 gaat de telefoon. Hij belt op met mededeling dat ie te druk is met andere klanten. Hoeveel offertes ik al had laten maken? Nou geen, ik doe dit via Essent. Heeft u hoekhuis? Ja. Dat is ongeveer tussen se 7000 en 8000 euro maar krijg 30% subsidie. Als ik serieus ben en het toch wil moet ik maar bellen. En jij denkt dat ik je ga bellen? Eenmaal opgehangen krijg ik na paar minuten een mail:
Hierbij bevestigen wij het annuleren van de afspraak met één van onze isolatie-experts op woensdag 3 april. Mocht u in de toekomst alsnog de woning willen isoleren, dan hopen wij weer van u te horen!.......
Sorry maar ik was niet degene die annuleert. Ik wilde mijn huis geïsoleerd hebben. Nogmaals bedankt Team Ned. Isoleert. Dat wil zeggen als jullie de moeite nemen om klanten te helpen!!!

Niks

Reactie Nederland Isoleert:

Wat u omschrijft in uw beoordeling is zeker niet de bedoeling! We zullen de kwestie dan ook zeker bespreken met onze adviseur. Onze oprechte excuses voor het ongemak!

Michiel

Beter communiceren

Slechte communicatie

De adviseur was prettig

Reactie Nederland Isoleert:

We vinden het rot om te horen dat u niet tevreden bent met de communicatie van onze zijde. Hiervoor onze oprechte excuses. Als er iets is wat wij kunnen doen om uw ervaring te verbeteren dan horen... We vinden het rot om te horen dat u niet tevreden bent met de communicatie van onze zijde. Hiervoor onze oprechte excuses. Als er iets is wat wij kunnen doen om uw ervaring te verbeteren dan horen wij dit graag. Aarzel dan ook niet om indien gewenst contact met ons op te nemen via Contact@nederlandisoleert.nl.