NCZ

Wat vond u van het Congres Cliëntenraden?
7.8/10
Sloot het congres aan bij uw verwachtingen?
7.4/10
Wat vond u van de deskundigheid van de sprekers?
8.2/10
Wat vond u van de presentatie van de dagvoorzitter?
7.8/10

Zeer positief: goed doordacht programma.
Onderdelen : inhoud goed.
Netwerk vergroot.
Zeer goede leiding van de dag.
Juristen: top

Heeft u verbeterpunten of tips?

uitleg Landelijke Commissie: met een presentatie wordt het iets levendiger.
bij: zet een aantal uitspraken (gecomprimeerd) op een sheet die je toont: wordt het duidelijker.

Prettig en deskundig

Mag nog meer interactief

kees westrik

Dit was mijn eerste ervaring met NCZ en die is goed bevallen.
Deskundige begeleiding en veel ruimte voor de door deelnemers ingebrachte casus.

Heeft u verbeterpunten of tips?

het aantal deelnemers was gering.
grotere groepen brengen mer dynamiek en ook meer mogelijkheden tot variatie van de workshop.
het was nu een gesprek.

B. Glas

Ik heb nog weinig ervaring met het NCZ, maar het afgelopen half jaar waren mijn ervaringen positief:
- vragen kunnen stellen over het voorleggen van een geschil aan de LcvV en hierop duidelijke antwoorden gekregen
- flexibiliteit en medewerking ervaren bij mijn last-minute inschrijving voor de opleiding AS
- aanbod gekregen om als gast van het NCZ deel te nemen aan dit symposium

Heeft u verbeterpunten of tips?

Meer ruimte voor de vragen en inbreng van deelnemers aan het symposium; er was grote betrokkenheid bij het onderwerp en er leefden veel interessante vragen in de zaal. De ruimte die hiervoor was... Meer ruimte voor de vragen en inbreng van deelnemers aan het symposium; er was grote betrokkenheid bij het onderwerp en er leefden veel interessante vragen in de zaal. De ruimte die hiervoor was moest echter beperkt worden (i.v.m. de vele presentaties), waardoor er vast veel mensen zijn die hun vragen niet hebben kunnen/durven stellen.
Dus meer ruimte voor interactie, inbreng vanuit de zaal; misschien minder presentaties.

Er waren 7 blokken in het dag programma van het symposium Wmcz 2018. Behalve voor de eerste en laatste vraag zou je de overige vragen per programma blok willen beantwoorden. Nu wik en weeg je... Er waren 7 blokken in het dag programma van het symposium Wmcz 2018. Behalve voor de eerste en laatste vraag zou je de overige vragen per programma blok willen beantwoorden. Nu wik en weeg je naar een gemiddelde, waardoor het ene blok te hoog en een andere te laag wordt beoordeeld op basis van dit gemiddelde.

Heeft u verbeterpunten of tips?

1). Het symposium op tijd beginnen, in plaats van bijna een kwartier te laat. Het stelt de deelnemers teleur, die vanwege 'file' gevoeligheid vroeger zijn vertrokken om op tijd aanwezig te kunnen... 1). Het symposium op tijd beginnen, in plaats van bijna een kwartier te laat. Het stelt de deelnemers teleur, die vanwege 'file' gevoeligheid vroeger zijn vertrokken om op tijd aanwezig te kunnen zijn. Er waren geen calamiteiten in het verkeer, maar een reguliere file ochtend. 2). In ieder geval zorgen dat een inleider zijn voorgenomen presentatie kan afmaken binnen de in het programma voorziene tijd. Dus in de programmering ruimte/tijd meenemen voor het beantwoorden van vragen. Beter is het voor de bewaking van de tijd om eerst de voorgenomen presentatie te geven en pas daarna de vragen te behandelen.

waakboog

Eerste kennismaking

Heeft u verbeterpunten of tips?

ruimere zitplaatsen . betere klimaatbeheersing zaal en meer pauzes

Tineke Bulder

Positief

Heeft u verbeterpunten of tips?

1e spreker tenenkrommend... werkt duidelijk voor de politiek.
1e spreker tenenkrommend... werkt duidelijk voor de politiek.
2en 3 spreker fijn. De dagvoorzitter kapte snel af dat islamiet ditgeeft juist de dynamiek van zo’n dag aan. U vraagt of ik zou aanbevelen dubbel gevoel.

Henk E

Het was mijn eerste ervaring met het NCZ. Keurig op tijd gestart. Netjes hoe de tijden werden gerespecteerd en hoe flexibel invulling werd gegeven aan de wensen van de groep.

Heeft u verbeterpunten of tips?

Temperatuur in de zaal was wat aan de hoge kant.

Goede bijeenkomst
Mooi programma goed op elkaar afgestemd

Neen

Bert te Loo

Het was een verhelderende dag voor na ik denk alle aanwezigen.

Heeft u verbeterpunten of tips?

Zowel tijdens de ochtend als de middag sessie een korte koffie pauze te houden, waardoor er minder geloop in de zaal zal zijn en de mensen scherper zullen blijven.
Dank voor de organisatie.