NCZ

Christo Koop

Prima bijeenkomst met helaas geringe onderlinge interactie en feedback als gevolg van afwezigheid van meerdere deelnemers.

Ik vond het een goede training.
Alice Makkinga legde alles goed uit en deed uitstekend haar werk.

Van tevoren heldere en duidelijke communicatie en de bijeenkomst die ik heb bijgewoond was goed.

Viel tegen.
Mijn verwachting was meer te horen over de veranderingen in de praktijk van de nieuwe wet.

Alie Jurgens

Al jarenlang gewaardeerd voor de geboden ondersteuning. Met name de informatieve bijeenkomsten zijn heel goed.

Frans van Ditshuizen

Prima, deskundige presentatie.

Willy Wolters

Ik ben blij dat jullie er zijn.
Ik ben blij dat jullie er zijn.
Er is nog heeeeeel veeeeeeel te winnen in client-medezeggenschapsland. De door mij bezochte bijeenkomsten zijn toevoegend en verrijkend en helpen mij een koers aan te houden in mijn gesprekken met de zorgaanbieder en zijn personeel.

Prima bijeenkomst. Helder, bondig en een goede tijdsbewaking.

Een prima bijeenkomst met een goed verhaal over de nieuwe in te voeren wet en omdat we maar met 2 mensen aanwezig waren , konden wij beiden veel vragen stellen die op onze situatie van toepassing... Een prima bijeenkomst met een goed verhaal over de nieuwe in te voeren wet en omdat we maar met 2 mensen aanwezig waren , konden wij beiden veel vragen stellen die op onze situatie van toepassing was.