NCZ

Angelique Gagliardi

Ik heb een prettige eerste bijeenkomst gehad. Vooraf was ik bang dat de stof (gezien de voorbereiding die gevraagd werd; een wettekst doornemen), dat de dag qua stof erg droog zou zijn en niet... Ik heb een prettige eerste bijeenkomst gehad. Vooraf was ik bang dat de stof (gezien de voorbereiding die gevraagd werd; een wettekst doornemen), dat de dag qua stof erg droog zou zijn en niet praktisch genoeg. Het tegendeel bleek waar. Hans is juist in staat op een geanimeerde wijze de stof toepasbaar te maken voor de praktijk. Ik heb de start als voortvarend beschouwd.

Angelique Gagliardi

De training gaf mij verrassende inzichten en herkenbare situaties. Het is fijn om in een klein groepje ervaringen te kunnen uitwisselen en op deze manier te kunnen leren.

Dhr. van Dinteren is een zeer bekwame trainer. Op een beeldende en enthousiaste wijze traint hij de groep. Zijn uitleg is voor elk niveau helder en de trainer blijft boeiend.
Wanneer een...
Wanneer een andere trainer dit over pakt, valt het contrast extra op. Het is niet allemaal duidelijk en de aandacht verslapt. Dit is erg zonde van de lesstof van de training.
Deze score is dan ook puur beoordeeld op de lesinhoud gepresenteerd door dhr. van Dinteren.

Goede communicatie, zeer leerzaam

Duidelijke uitleg en ruimte voor interactie

Positief, voegt wat toe

Er waren slechts 2 personen die deelnamen aan deze training. Voelde als privé training. Prima.

Geen commentaar.