NCZ

Wat vond u van het Congres Cliëntenraden?
7.8/10
Sloot het congres aan bij uw verwachtingen?
7.4/10
Wat vond u van de deskundigheid van de sprekers?
8.2/10
Wat vond u van de presentatie van de dagvoorzitter?
7.8/10

Heeft u verbeterpunten of tips?

werkvorm met interactie met alle deelnemers

Pas kort in aanraking gekomen met NCZ, vind daarom daar nog niets van

Heeft u verbeterpunten of tips?

Was al gegeven tijdens de bijeenkomst mbt uitwerking workshop, duurde te lang waar veel deelnemers niet actief bij waren betrokken

Respectzorg

Goed!

Heeft u verbeterpunten of tips?

Maatschappelijke ontwikkeling en of statistiek over toekomst CR

Mooi initiatief voor ontmoeting met collega ASC

Heeft u verbeterpunten of tips?

Workshop over de sociocratische methode 's middags duurde te lang. Verbeterpunt: een methode, die niet voor iedereen te gebruiken is, minder in de hoofdrol plaatsen.

Patricia Hoveijn / SOVAK

Prima, al tijdens de opleiding ook ervaren

Positief

Heeft u verbeterpunten of tips?

Tip: vaker dit soort bijeenkomsten organiseren om een bepaald onderwerp uit te diepen.

Heeft u verbeterpunten of tips?

de ruimte was wat gehorig en de ruime in het restaurant beperkt. Wellicht een volgende keer afstemmen met de cateraar. Daarnaast had ik zelf ook wat meer praktische tips verwacht van de... de ruimte was wat gehorig en de ruime in het restaurant beperkt. Wellicht een volgende keer afstemmen met de cateraar. Daarnaast had ik zelf ook wat meer praktische tips verwacht van de gespreksleiders mbt de toekomstbestendig maken van de cliëntenraad.

Reactie NCZ:

Dank je wel voor je feedback! Wij gaan hier rekening mee houden bij een volgende bijeenkomst!

Geen bijzonderheden

Heeft u verbeterpunten of tips?

Prettig dat de groep niet zo heel erg groot was.

Nellie Stap/Alliade

Mijn ervaring met de NCZ is zeer goed.

Heeft u verbeterpunten of tips?

Ik vond dat er goed werd ingespeeld op de reacties vanuit de groep. De vraagstelling voor de werkgroepen was niet meteen duidelijk voor iedereen (d.w.z. kijken naar de rol van de AS)

ASC CR Martini Ziekenhuis

Ik vond het een fijne bijeenkomst, mooie locatie, goed verzorgd en fijn om je collega's uit het land in levende lijve te ontmoeten en mee te sparren.

Heeft u verbeterpunten of tips?

het kring gesprek duurde wat te lang, waardoor het voor de toehoorders wat saai werd.