NCZ

Was een eerste kennnismaking

Nauwelijks ervaringen gehad. Voor zover wel: correct

Prettig contact. Deskundig op het gebied van medezeggenschap.

Vond het ochtendgedeelte redelijk, maar kan er in de praktijk niet zoveel mee. Behalve mevr. v.d. Bovenkamp, erg goede lezing, viel de inhoud van de anderen lezingen me tegen. Te algemeen, te... Vond het ochtendgedeelte redelijk, maar kan er in de praktijk niet zoveel mee. Behalve mevr. v.d. Bovenkamp, erg goede lezing, viel de inhoud van de anderen lezingen me tegen. Te algemeen, te theoretisch en te weinig praktijk gericht. Wat kan ik nu in mijn CR bij een zorgcentrum met die nieuwe wet en waar liggen de accenten. Heb ik bij de juridische uitleg niet gehoord.

Reactie NCZ:

Dank u wel voor uw feedback ten aanzien van ons symposium. Ik betreur het dat u de praktijkgerichte invulling heeft gemist. Ik ben benieuwd of ik misschien iets kan betekenen? Naar uw locatie komen... Dank u wel voor uw feedback ten aanzien van ons symposium. Ik betreur het dat u de praktijkgerichte invulling heeft gemist. Ik ben benieuwd of ik misschien iets kan betekenen? Naar uw locatie komen en praktische uitleg geven, wellicht? Ik mail u hierover! Vriendelijke groeten, Marika Biacsics

Goede sfeer, ruimte voor vragen, kennisoverdracht en communicatie met andere deelnemers.

Landelijk congres 9 oktober 2019

Prettig laag drempelig netwerk-organisatie met bekwame trainers, adviseurs en presentatoren

Bianca

Ik heb nog niet eerder met NCZ te maken gehad voor het bijwonen van dit symposium.