NCZ

Wat vond u van het Congres Cliëntenraden?
7.8/10
Sloot het congres aan bij uw verwachtingen?
7.4/10
Wat vond u van de deskundigheid van de sprekers?
8.2/10
Wat vond u van de presentatie van de dagvoorzitter?
7.8/10

InternosThuiszorg/MOB

De tot nu toe opgedane ervaringen zijn positief.

Heeft u verbeterpunten of tips?

Reeds eerder heb ik meer aandacht gevraagd voor ouderen met een migratie achtergrond.
In alle presentaties die dag is deze doelgroep niet benoemd.

NNCZ: Noord Nederlandse Coöp. van Zorginstellingen

Een prima georganiseerd symposium op een prachtige inspirerende locatie. Persoonlijk vond ik niet alle items even interessant. Het feit dat er veel belangstelling bestond vanuit verschillende... Een prima georganiseerd symposium op een prachtige inspirerende locatie. Persoonlijk vond ik niet alle items even interessant. Het feit dat er veel belangstelling bestond vanuit verschillende organisaties met de daarbij behorende funkties (gremia) toont de belangrijkheid voor de aandacht voor de langdurige (ouderen) zorg.

Geen specifieke verbeterpunten/tips

Marloes Teseling-van Kleef/CR lid Looborch, Charim

Een zeer inspirerende dag die goed georganiseerd was met inspirerende sprekers waarin veel vaart zat waardoor het geen moment saai was!

Heeft u verbeterpunten of tips?

Voor de deelnemers aan de rondleiding was de lunchtijd erg kort

Intens genoten van de ontspannen dag, waarin veel zaken op een plezierige wijze genoemd zijn.

Nee.

BTWThuiszorg

Uitstekend netwerk

Niet

Inspirerende dag

Heeft u verbeterpunten of tips?

Nee, ik heb de dag als positief ervaren

Nee

Anneke Bij de Vaate, CR voorz 't Slot Gameren

Een organisatie die op een goede en professionele manier ons als CR voorziet van adequate informatie

Heeft u verbeterpunten of tips?

jangrietje.nl was erg warrelig en nog steeds snap ik niet wat hun doel nu eigenlijk is
Verder was alles keurig geregeld

Evean Ilse Raasing

Positief!

Heeft u verbeterpunten of tips?

Ik vond vooral Teun een fantastische presentatie geven. Zeer motiverend. De laatste act vond ik erbarmelijk slecht. Jammer ook als afsluiting. Dan ga je toch anders weg dan na een topsprekers. Top... Ik vond vooral Teun een fantastische presentatie geven. Zeer motiverend. De laatste act vond ik erbarmelijk slecht. Jammer ook als afsluiting. Dan ga je toch anders weg dan na een topsprekers. Top locatie en lunch.

Het Baken

Goed georganiseerd symposium , goede sprekers , op pracht locatie

Heeft u verbeterpunten of tips?

Kleine tip, het projectiescherm was laag . Daardoor onderzijde niet te zien /lezen in de zaal