NCZ

kees westrik

Dit was mijn eerste ervaring met NCZ en die is goed bevallen.
Deskundige begeleiding en veel ruimte voor de door deelnemers ingebrachte casus.

B. Glas

Ik heb nog weinig ervaring met het NCZ, maar het afgelopen half jaar waren mijn ervaringen positief:
- vragen kunnen stellen over het voorleggen van een geschil aan de LcvV en hierop duidelijke antwoorden gekregen
- flexibiliteit en medewerking ervaren bij mijn last-minute inschrijving voor de opleiding AS
- aanbod gekregen om als gast van het NCZ deel te nemen aan dit symposium

Er waren 7 blokken in het dag programma van het symposium Wmcz 2018. Behalve voor de eerste en laatste vraag zou je de overige vragen per programma blok willen beantwoorden. Nu wik en weeg je... Er waren 7 blokken in het dag programma van het symposium Wmcz 2018. Behalve voor de eerste en laatste vraag zou je de overige vragen per programma blok willen beantwoorden. Nu wik en weeg je naar een gemiddelde, waardoor het ene blok te hoog en een andere te laag wordt beoordeeld op basis van dit gemiddelde.

waakboog

Eerste kennismaking

Tineke Bulder

Positief

Henk E

Het was mijn eerste ervaring met het NCZ. Keurig op tijd gestart. Netjes hoe de tijden werden gerespecteerd en hoe flexibel invulling werd gegeven aan de wensen van de groep.

Goede bijeenkomst
Mooi programma goed op elkaar afgestemd

Bert te Loo

Het was een verhelderende dag voor na ik denk alle aanwezigen.

Medezeggenschap symposium

Zeer positief.