NCZ

Wat vond u van het Congres Cliëntenraden?
7.8/10
Sloot het congres aan bij uw verwachtingen?
7.4/10
Wat vond u van de deskundigheid van de sprekers?
8.2/10
Wat vond u van de presentatie van de dagvoorzitter?
7.8/10

Aanmelding voor de bijeenkomst ging eenvoudig. Een snelle bevestiging is fijn. De locatie in Amstelveen was prima. Goed dat er een ruime parkeerplaats was.

Heeft u verbeterpunten of tips?

Het doorsturen van de slides per mail zou iets sneller kunnen. Ik wacht er in elk geval nog steeds op.
Ik vond het een heldere uiteenzetting en een prettige manier van communiceren van de gespreksleider.
Ook vond ik het prettig om ervaringen uit te wisselen met de medecursisten.

Eerder bijeenkomsten bijgewoond. Mooi alternatief voor LOC.

Heeft u verbeterpunten of tips?

Benadruk dat het vooral gaat om te netwerken en te sparren met collega’s. Daarnaast informatie over de nieuwe wet WMCZ.

Ik was aanwezig bij een bijeenkomst van NCZ als voorzitter van een cliëntenraad.

De groep was wat klein.

A. van den Nieuwenhuizen

Een zinvolle bijeenkomst in een kleine groep voorzitters. Voor herhaling vatbaar 2 x per jaar.

A.J. Ingen Housz

Even wennen, zoals dat ook met het idee CR was toen ik als mantelzorger in een verzorgings/verpleeghuis kwam wonen. Aanwezigheid op de trainingsdag was meteen heel plezierig en nuttig.

Het was een leerzame bijeenkomst onder begeleiding van een enthousiaste trainster. Je kon goed je mening kwijt en er werd tijd genomen voor je inbreng.

Het was de moeite meer dan waard...

Het was de moeite meer dan waard deelnemer te zijn.

Uitstekend: actuele en vooral ook practische zaken besproken in een sfeer met veel uitwisseling van ervaringen maar ook met veel vragen.

Jan Heimerink

Mijn ervaring zijn altijd uitstekend geweest.

Heeft u verbeterpunten of tips?

ruimte was wat gehorig, minder goede akoestiek.

JAAP Koopman

NCZ heeft zich op prima wijze doen ontwikkelen en levert enthousiasme!

Heeft u verbeterpunten of tips?

Gezien de duur van 3 uren had ik meer verwacht op te steken. Het nasturen van de presentatie- foto heeft m.i. weinig toe te voegen. Gezegd werd dat de bijeenkomst ook als een "try-out" werd gezien... Gezien de duur van 3 uren had ik meer verwacht op te steken. Het nasturen van de presentatie- foto heeft m.i. weinig toe te voegen. Gezegd werd dat de bijeenkomst ook als een "try-out" werd gezien en schept waardering: ik hoop dat dergelijke bijeenkomsten vaker worden gerealiseerd. "Al doende leert men" ....tóch!

De nieuwe WMCZ is uitvoerig besproken. Ook fijn om ervaringen met andere ambtelijk secretarissen te delen en van elkaar te leren.

Zinvolle bijeenkomst.