NCZ

Wat vond u van het Congres Cliëntenraden?
7.8/10
Sloot het congres aan bij uw verwachtingen?
7.4/10
Wat vond u van de deskundigheid van de sprekers?
8.2/10
Wat vond u van de presentatie van de dagvoorzitter?
7.8/10

Erg fijne organisatie, goed op de hoogte en houdt ons ook goed op de hoogte!!

Heeft u verbeterpunten of tips?

De training overtrof mijn verwachtingen! Het vele uren zitten achter elkaar ervaar ik wel als behoorlijk lastig

Geert Hoes CCR Innoforte

Training gevolgd op 11 april over WMCZ

Heeft u verbeterpunten of tips?

Graag aansluiten bij het thema en de behoefte van de deelnemers: de nieuwe wet.

Angelique Gagliardi

Ik heb een prettige eerste bijeenkomst gehad. Vooraf was ik bang dat de stof (gezien de voorbereiding die gevraagd werd; een wettekst doornemen), dat de dag qua stof erg droog zou zijn en niet... Ik heb een prettige eerste bijeenkomst gehad. Vooraf was ik bang dat de stof (gezien de voorbereiding die gevraagd werd; een wettekst doornemen), dat de dag qua stof erg droog zou zijn en niet praktisch genoeg. Het tegendeel bleek waar. Hans is juist in staat op een geanimeerde wijze de stof toepasbaar te maken voor de praktijk. Ik heb de start als voortvarend beschouwd.

Heeft u verbeterpunten of tips?

Wat ik persoonlijk prettig zou vinden is om vergelijkbare casussen van organisaties inzichtelijk te hebben en te bespreken. Iets meer teksten en literatuur zou qua aanvulling welkom zijn.

Angelique Gagliardi

De training gaf mij verrassende inzichten en herkenbare situaties. Het is fijn om in een klein groepje ervaringen te kunnen uitwisselen en op deze manier te kunnen leren.

Heeft u verbeterpunten of tips?

Ik mis een naslagwerk. Uiteraard maak ik aantekeningen, maar het is fijn om door literatuur, bronnen meer te lezen over casussen.

Dhr. van Dinteren is een zeer bekwame trainer. Op een beeldende en enthousiaste wijze traint hij de groep. Zijn uitleg is voor elk niveau helder en de trainer blijft boeiend.
Wanneer een...
Wanneer een andere trainer dit over pakt, valt het contrast extra op. Het is niet allemaal duidelijk en de aandacht verslapt. Dit is erg zonde van de lesstof van de training.
Deze score is dan ook puur beoordeeld op de lesinhoud gepresenteerd door dhr. van Dinteren.

Heeft u verbeterpunten of tips?

Tip : Dhr. van Dinteren zou andere trainers van de opleiding moeten trainen voor het geven van zijn vorm van presenteren/les geven. :)

Goede communicatie, zeer leerzaam

Duidelijke uitleg en ruimte voor interactie

Positief, voegt wat toe

Heeft u verbeterpunten of tips?

Een iets grotere groep, maar max 10 deelnemers, is waardevoller dan slechts 3 deelnemers.

Er waren slechts 2 personen die deelnamen aan deze training. Voelde als privé training. Prima.

Geen commentaar.

nvt