NCZ

Wat vond u van het Congres Cliëntenraden?
7.8/10
Sloot het congres aan bij uw verwachtingen?
7.4/10
Wat vond u van de deskundigheid van de sprekers?
8.2/10
Wat vond u van de presentatie van de dagvoorzitter?
7.8/10

igno

Cursus in ons ziekenhuis mogen organiseren samen met NCZ. Prettiger dan dit kan niet. De organisatie verliep goed.
ook ben ik blij met de informatie die NCZ altijd stuurt, al is het soms wel...
ook ben ik blij met de informatie die NCZ altijd stuurt, al is het soms wel veel.

Heeft u verbeterpunten of tips?

Nee, maar het was mede zo goed omdat de deelnemers uit verschillende instanties kwamen. Dat geeft een ruim beeld en is bevorderlijk voor nieuwe ideeën.

Goede ervaringen.

Heeft u verbeterpunten of tips?

Goed bij het thema van de bijeenkomst blijven. Van de deelnemers mag worden verwacht dat basiskennis aanwezig is, dus niet te diep ingaan op individuele vragen. Ook niet op wet- en regelgeving die... Goed bij het thema van de bijeenkomst blijven. Van de deelnemers mag worden verwacht dat basiskennis aanwezig is, dus niet te diep ingaan op individuele vragen. Ook niet op wet- en regelgeving die behoort tot de basiskennis.
Jammer dat de presentatie van Ria van Haren daarom niet goed uit de verf kwam. Het kwaliteitskader was toch een essentieel onderwerp van de bijeenkomst.

Direct

Heeft u verbeterpunten of tips?

Al gedeeld met Femke ter plaatse: groter beeld van de excell sheet en invoegen van de praktijk.
Het model vraagt nog verdere verdieping en bewerking

Overwegend positief; alleen de vorige workshop viel tegen; daarom ben ik erg blij dat deze me erg goed bevallen is.

Heeft u verbeterpunten of tips?

erg fijn dat je een praktische tool krijgt waarmee je ook kunt werken.

Beperkt. Nu deelgenomen omdat doel van de bijeenkomst mij aansprak. Helaas onvoldoende vorm en inhoud gekregen.

Heeft u verbeterpunten of tips?

Strakker sturen op het doel van de bijeenkomst. Voorkomen dat het vooral gaat over individuele voorbeelden: 'bij ons is etc.'

Prima.
Via de mail krijgen we alle actuele info door en het cursusaanbod ( in- en outdoor) is ruim.
Nu eindelijk een dag voor de thuiszorg, waar in het verleden op het congres...
Prima.
Nu eindelijk een dag voor de thuiszorg, waar in het verleden op het congres verpleeghuiszorg toch de meeste aandacht kreeg.

Heeft u verbeterpunten of tips?

Tijdens de presentatie van hans van Dinteren werd teveel gelegenheid gegeven voor vragen/ opmerkingen uit de zaal. Die waren onverstaanbaar voor de deelnemers. Later werd de 2e microfoon gebruikt. Dit werkte stukken beter.
Bovendien zijn daardoor vanwege de tijd een aantal dia's onbesproken gebleven.

Al meerdere bijeenkomsten bijgewoond als clientenraadslid van thuiszorgorganisatie. Blij dat dit keer juist de Thuiszorg centraal stond. Maar ook nu bleek hoe complex en divers dit werkveld is.

Heeft u verbeterpunten of tips?

Vragen altijd via microfoon laten stellen!

Prettig, deskundig.

Mijn ervaring met NCZ is goed.
Altijd snelle reactie op een vraag en to the point.

Heeft u verbeterpunten of tips?

Er was behoefte aan en praktijkvoorbeeld. Dat is tijdens de presentatie al aangegeven.
Dit zou de stap van theorie naar praktijk verbeteren.

Duidelijk, direct en laagdrempelig