NCZ

Wat vond u van het Congres Cliëntenraden?
7.8/10
Sloot het congres aan bij uw verwachtingen?
7.4/10
Wat vond u van de deskundigheid van de sprekers?
8.2/10
Wat vond u van de presentatie van de dagvoorzitter?
7.8/10

Niet van toepassing

Geen.

De dagvoorzitter liet mensen in de zaal vragen stellen en praten zonder microfoon, waardoor de mensen die achterin zaten geen idee hadden wat er vooraan gezegd werd.
Mw Nijhuis was erg goed...
Mw Nijhuis was erg goed in informatief, het beste onderdeel van de dag.

Beter dagvoorzitter inschakelen.

Was een eerste kennnismaking

Heeft u verbeterpunten of tips?

Gespreksleider stond toe dat er tijdens presentaties vragen gesteld of reacties gegeven konden worden; maar aan het eind was de tijd er te kort voor. Ik dat een volgend keer anders regelen.

Nauwelijks ervaringen gehad. Voor zover wel: correct

Heeft u verbeterpunten of tips?

In het vervolg een spot op de presentatoren. Vooral door het lichte scherm achter hen, waren hun gezichten te donker

Prettig contact. Deskundig op het gebied van medezeggenschap.

Heeft u verbeterpunten of tips?

Zou fijn zijn als de gespreksleider en andere sprekers op een verhoging zouden staan zodat ze voor iedereen zichtbaar zijn.

Vond het ochtendgedeelte redelijk, maar kan er in de praktijk niet zoveel mee. Behalve mevr. v.d. Bovenkamp, erg goede lezing, viel de inhoud van de anderen lezingen me tegen. Te algemeen, te... Vond het ochtendgedeelte redelijk, maar kan er in de praktijk niet zoveel mee. Behalve mevr. v.d. Bovenkamp, erg goede lezing, viel de inhoud van de anderen lezingen me tegen. Te algemeen, te theoretisch en te weinig praktijk gericht. Wat kan ik nu in mijn CR bij een zorgcentrum met die nieuwe wet en waar liggen de accenten. Heb ik bij de juridische uitleg niet gehoord.

Heeft u verbeterpunten of tips?

Graag meer praktijkgerichte invulling van de lezingen die ons op weg kunnen helpen naar een nieuwe vorm van inrichting van een CR en een op de nieuwe rechten en verplichtingen afgestemde... Graag meer praktijkgerichte invulling van de lezingen die ons op weg kunnen helpen naar een nieuwe vorm van inrichting van een CR en een op de nieuwe rechten en verplichtingen afgestemde taakverdeling. Wat betreft de benodigde nieuwe documenten zoals medezeggenschapsdocumenten en/of statuten neem ik nog contact met u op. Had ik wel prettig gevonden als die gelijk zouden zijn uitgedeeld.

Reactie NCZ:

Dank u wel voor uw feedback ten aanzien van ons symposium. Ik betreur het dat u de praktijkgerichte invulling heeft gemist. Ik ben benieuwd of ik misschien iets kan betekenen? Naar uw locatie komen... Dank u wel voor uw feedback ten aanzien van ons symposium. Ik betreur het dat u de praktijkgerichte invulling heeft gemist. Ik ben benieuwd of ik misschien iets kan betekenen? Naar uw locatie komen en praktische uitleg geven, wellicht? Ik mail u hierover! Vriendelijke groeten, Marika Biacsics

Goede sfeer, ruimte voor vragen, kennisoverdracht en communicatie met andere deelnemers.

Heeft u verbeterpunten of tips?

Evaluatiebijeenkomst en vervolg op hetgeen besproken

Landelijk congres 9 oktober 2019

Heeft u verbeterpunten of tips?

De spreekster (zorgadvocaat) liep uit. Er ontstond onrust in de zaal. Dat was jammer. Vorig jaar sprak ook op een landelijk congres (Leusden) en gebeurde het ook dat ze uitliep. Misschien een idee... De spreekster (zorgadvocaat) liep uit. Er ontstond onrust in de zaal. Dat was jammer. Vorig jaar sprak ook op een landelijk congres (Leusden) en gebeurde het ook dat ze uitliep. Misschien een idee om haar eerst haar presentatie te laten doen en geen vragen tussendoor te laten stellen. Of iets anders, zodat haar verhaal beter doorkomt.
Verder noemde ze dat LOC binnenkort een model heeft voor medezeggenschapregeling, terwijl NCZ al een model klaar heeft. En ze gebruikte het oude logo van NCZ.
Wat heel sterk was, was de regie door de gespreksleider en Marika Biacsics (door de microfoon). En mooi zoals het congres werd afgesloten met een nieuw initiatief: #wat betekent dit voor de werkvloer?
Misschien goed om voorafgaand de presentaties te bekijken?

Prettig laag drempelig netwerk-organisatie met bekwame trainers, adviseurs en presentatoren