NCZ

Wat vond u van het Congres Cliëntenraden?
7.8/10
Sloot het congres aan bij uw verwachtingen?
7.4/10
Wat vond u van de deskundigheid van de sprekers?
8.2/10
Wat vond u van de presentatie van de dagvoorzitter?
7.8/10

Medezeggenschap symposium

Heeft u verbeterpunten of tips?

Het was veel informatie en het werd wat chaotisch doordat er vaak vragen/discussie tussendoor kwam, en vanuit verschillende sprekers andere antwoorden werden gegeven. Interactief is leuk, maar in de... Het was veel informatie en het werd wat chaotisch doordat er vaak vragen/discussie tussendoor kwam, en vanuit verschillende sprekers andere antwoorden werden gegeven. Interactief is leuk, maar in de middag zou het van mij wel iets overzichtelijker mogen door een tegelijk.

Zeer positief.

Heeft u verbeterpunten of tips?

Misschien toch nog een pauze inlassen. Een spreker minder. Heel veel informatie tegelijk. Op een gegeven moment ben je vol in het hoofd. Je moet het ook kunnen verwerken.

Interessant maar laat een volgende keer eerst de presentaties afmaken en daarna vragen stellen. Er zijn altijd deelnemers ( vaak dezelfde) die zich perse willen laten horen.

Mijn ervaring is heel positief. Op praktijkvragen wordt snel en kundig gereageerd

Heeft u verbeterpunten of tips?

De discussie tussen Gaemers en Zielstra was te vlak. Ik had liever een discussie gezien over knelpunten.
Het is juist de spanning tussen CR en RvB waar de knelpunten ontstaan.

Trudy Storteboom

Goede Informatie

Heeft u verbeterpunten of tips?

Vol programma met sprekers, iets meer een korte pauze om met elkaar in gesprek te gaan.

Een koepelorganisatie waar we als CR veel aan hebben.

Heeft u verbeterpunten of tips?

De gespreksleider was Lea bouwmeester. Die was uitstekend.
De gespreksleider was Lea bouwmeester. Die was uitstekend.
Er waren meer sprekers en onderdelen. Dat kan ik hierboven niet aangeven. Dat was heel verschillend. De heer Buijs had wel weg gekund. Dat had Marika in een paar zinnen kunnen uitleggen.
De ochtend was te lang zonder pauze. Twee en een half uur luisteren is teveel.
Daarna stortte iedereen zich naar buiten en een mijnheer viel vanwege de rolstoelopgang. Dat had beter begeleid moeten worden.

We hebben goede ervaringen met de NCZ.

Heeft u verbeterpunten of tips?

Wij vonden het een zinvolle bijeenkomst en we hebben er zeker wat aan gehad. Het is jammer dat de sprekers naar ons idee te weinig tijd hadden om hun onderwerp goed te presenteren en af te ronden,... Wij vonden het een zinvolle bijeenkomst en we hebben er zeker wat aan gehad. Het is jammer dat de sprekers naar ons idee te weinig tijd hadden om hun onderwerp goed te presenteren en af te ronden, daardoor werd het wat rommelig. Mevrouw Biacsics ging in enkele gevallen in discussie met sprekers en wij hadden de indruk dat dit niet in alle gevallen goede aarde viel. Wij vonden dit jammer en adviseren u dan ook om de presentaties van te voren goed door te nemen zodat u op één lijn zit, met name als het gaat om de interpretatie van de Wet. Om mij heen werd opgemerkt: 'als zij het al niet eens zijn over de interpretatie van de Wet, hoe moet dat dan met ons'.

Goede meeting direct toepasbaar

??? Addy Camper

Heel goede indruk en ervaring , in de aanloop naar de invoering van de WMCZ.

Heeft u verbeterpunten of tips?

Uit bovenstaande mag al blijken dat ik veel waardering voor deze dag heb gehad. Chapeau!
En dat het me in de schoot is geworpen : het was zeer aan me besteed .
1e als opmaat voor 4...
En dat het me in de schoot is geworpen : het was zeer aan me besteed .
1e als opmaat voor 4 december a.s
2e doordat het 2e kaartje benut is door de bestuurssecretaris van mijn organisatie, heb ik de verwachting dat we het vele werk beter met elkaar kunnen oppakken.
Ik vraag me af welk bedrijf Lea heeft , zo dicht bij dit onderwerp. Ik zou graag eens op haar site kijken.

Goed.

Heeft u verbeterpunten of tips?

Ik vond het ochtenddeel te lang en warm, een koffiepauze was plezierig geweest waarmee de lunchpauze direct wat korter kan.
Aantal deelnemers bleven hardnekkig er doorheen praten als een...
Aantal deelnemers bleven hardnekkig er doorheen praten als een spreker aan het woord was, ondanks verzoek niet te doen.
Laatste onderdeel (LCvV) was wat mij betreft het minst inspirerend.