NCZ

Wat vond u van het Congres Cliëntenraden?
7.8/10
Sloot het congres aan bij uw verwachtingen?
7.4/10
Wat vond u van de deskundigheid van de sprekers?
8.2/10
Wat vond u van de presentatie van de dagvoorzitter?
7.8/10

Marjolein Sagel / Oosterlengte

Nee

Hele goede ervaring. Erg toegankelijk

Heeft u verbeterpunten of tips?

nee, ik vond het echt super

Goede wijn behoeft geen krans.

nee

De Ambassadeur Inclusie & Diversiteit

Sorry ik was er niet bij, ik was te laat

Heeft u verbeterpunten of tips?

Ik heb een idee die ik graag zou willen delen

Zorggroep Charim Clientenraad Amandelhof

1e kennismaking was afgelopen dinsdag symposium Leersum

minder commercieel

Viva zorggroep

Die is goed

Heeft u verbeterpunten of tips?

Na de bespreking werd er gezegd ga naar de deelnemers en stel uw vragen. 1 spreker iets gevraagd die zei :”sorry ik ga even iemand feliciteren die een prijs heeft ontvangen”. Kwam niet meer terug.... Na de bespreking werd er gezegd ga naar de deelnemers en stel uw vragen. 1 spreker iets gevraagd die zei :”sorry ik ga even iemand feliciteren die een prijs heeft ontvangen”. Kwam niet meer terug. Alle deelnemers stonden met elkaar te praten. Prima .stel de mogelijkheid dan niet voor dat er tijd is om iets te vragen. Ervaring van mij en een collega.

Filica, Heleen Hofstra

Gastvrij ontvangst, vooral het meedenken in mogelijkheden voor verbinding heel fijn!

Heeft u verbeterpunten of tips?

praktijkvoorbeelden noemen, niet alleen de mooie kant van het product, maar ook de moeilijkheden waar cliëntenraden tegen aan kunnen lopen en mogelijke alternatieven / oplossingen

Liemerije

Afwisselend, verrassend, erg waardevol! Complimenten.

Heeft u verbeterpunten of tips?

Vanwege het vele verkeer waren wij 8 minuten te laat. De sprekers waren al begonnen. Heel begrijpelijk vanwege het drukke schema. Maar wij kregen niet eens een kopje koffie ondanks dat wij dit... Vanwege het vele verkeer waren wij 8 minuten te laat. De sprekers waren al begonnen. Heel begrijpelijk vanwege het drukke schema. Maar wij kregen niet eens een kopje koffie ondanks dat wij dit vroegen...... Ook een kwartiertje ochtend/middag koffie- en plaspauze was heel welkom geweest.

Respect Zorg

Prima, professioneel, gedreven, efficient

Heeft u verbeterpunten of tips?

Graag meer ruimte voor interactie en discussie per spreker, dus een meer actieve vorm van deelname. Nu te passief.

Positief

Heeft u verbeterpunten of tips?

voorbeelden uit de praktijk, vanuit rol CCR.