NCZ

Ik vind dat de NCZ een fijne manier heeft om scholing te geven. Er wordt goed gekeken naar de behoefte van de deelnemer en er is ruimt tijd om vragen te stellen.

Net lid van een clientenraad. Dit is eerste ervaring met NCZ

Reactie NCZ:

Dank u wel voor uw feedback. Wij zijn ons er zeker van bewust dat er veel ongemakken waren op de locatie, m.b.t. het geluid en de techniek en t.a.v. de catering. Wij hebben u een mail gestuurd met daarin onze excuses, onze leerpunten, de dingen die wij een volgende keer zeker anders zullen doen en het aanbod om ter compensatie voor het ongemak gebruik te maken van een gratis workshop over de medezeggenschap, de Wmcz of een ander aanverwant onderwerp. Ik hoop hiermee voldoende op uw reactie te hebben gereageerd. Mocht u nog de behoefte hebben hier verder over te spreken, dan kunt u ons ten alle tijden bellen of mailen! Vriendelijke groeten, Marika Biacsics.

Geen eerdere ervaringen

Reactie NCZ:

Dank u wel voor uw feedback. Wij zijn ons er zeker van bewust dat er veel ongemakken waren op de locatie, m.b.t. het geluid en de techniek. Wij hebben u een mail gestuurd met daarin onze excuses, onze leerpunten, de dingen die wij een volgende keer zeker anders zullen doen en het aanbod om ter compensatie voor het ongemak gebruik te maken van een gratis workshop over de medezeggenschap, de Wmcz of een ander aanverwant onderwerp. Ik hoop hiermee voldoende op uw reactie te hebben gereageerd. Mocht u nog de behoefte hebben hier verder over te spreken, dan kunt u ons ten alle tijden bellen of mailen! Vriendelijke groeten, Marika Biacsics.

Goed.

Reactie NCZ:

Was de eerste keer dat ik een symposium bijwoonde van NCZ, mijn eerste indruk was dat het wat amateuristisch overkwam.

šŸ‘

Reactie NCZ:

Dank u wel voor uw feedback. Deze zullen wij zeker meenemen naar een volgende gelegenheid! Ik hoop hiermee voldoende op uw reactie te hebben gereageerd. Mocht u nog de behoefte hebben hier verder over te spreken, dan kunt u ons ten alle tijden bellen of mailen! Vriendelijke groeten, Marika Biacsics.

Zie verbeterpunten .

Jacqueline Schweig

Ik heb nog geen ervaringen met NCZ.

Reactie NCZ:

Dank u wel voor uw feedback. Helaas heeft deze dag niet aan uw verwachtingen voldaan. Dat vinden wij spijtig! Wij zijn ons er van bewust dat er dingen voor verbetering vatbaar waren en nemen uw feedback zeker mee naar een volgende gelegenheid. V.w.b. de inhoud van het symposium: het onderwerp was van inspraak naar invloed, waarbij wij in de voorpublicaties hebben aangegeven dat het programma zou bestaan uit deels theorie (regel en wetgeving) deels praktijk (de voorzitter CCR met zijn visie op medezeggenschap) en deels uit ervaringsverhalen. Dat de inhoud niet vooral zou toezien op ā€˜medezeggenschapā€™ maar meer op PatiĆ«ntenrechten in het algemeen. Wij hebben getracht in voorpublicaties het programma uitgebreid te delen evenals wijzigingen op het programma. Wij hebben iedere spreker van te voren geĆÆnterviewd over zijn/haar presentatie en dit gepubliceerd op onze website en gedeeld middels onze nieuwsbrieven: https://ncz.nl/training/8-november-2018-symposium-van-inspraak-naar-invloed/
Wij hebben uw gemaild met onze excuses, de leerpunten en dingen die we de volgende keer anders zullen doen en het aanbod om ter compensatie gebruik te maken van een gratis workshop over de medezeggenschap, de Wmcz of een aanverwant onderwerp. Ik hoop hiermee voldoende op uw reactie te hebben gereageerd. Mocht u nog de behoefte hebben hier verder over te spreken, dan kunt u ons ten alle tijden bellen of mailen! Vriendelijke groeten, Marika Biacsics.

Mijn ervaringen met NCZ zijn positief: goed aanbod, snelle reacties op vragen, actueel, goede nieuwsbrieven

De Zorgspecialist , Santpoort Noord

Pas lid van de Clientele Raad van de " De Zorgspecialist " in Santpoort Noord
Derhalve nog weinig ervaring,doch de eerste indruk na het Symposium
in Soest is positief'