Yvette

Goed lesmateriaal, prima docenten, NCOI leverde alles keurig op tijd en de helpdesk gaf altijd antwoord op mijn vragen. Wel héél veel werk voor mensen die ook een baan hebben. Veel privétijd ging in... Goed lesmateriaal, prima docenten, NCOI leverde alles keurig op tijd en de helpdesk gaf altijd antwoord op mijn vragen. Wel héél veel werk voor mensen die ook een baan hebben. Veel privétijd ging in de studie zitten. Ik heb een andere baan gekregen, zelfs al heb ik nog niet de eindopdracht terug. Dat is wel top.

De twee lessen van de eindopdracht waren te vol en teveel verschillende opleidingen. het kostte veel tijd en energie en leverde maar weinig op, ook al was het een prima docent met heldere uitleg, 80% van de tijd was niet voor mij bedoeld. Ook de specifieke opdracht in combinatie met de standaardopdracht was moeilijk helder te krijgen, meerdere studenten hebben hiermee zitten stoeien. Mijn suggestie zou zijn dit in kleinere groepen te doen met minder opleidingsvarianten. Ook mag in mijn ogen de opdracht per opleiding uitgeschreven worden.

Ik vond de opleiding meer werk dan in eerste instantie is aangegeven. Daarnaast was het soms lastig als je niet daadwerkelijk in de functie functioneel beheerder werkzaam bent, terwijl op voorhand... Ik vond de opleiding meer werk dan in eerste instantie is aangegeven. Daarnaast was het soms lastig als je niet daadwerkelijk in de functie functioneel beheerder werkzaam bent, terwijl op voorhand gezegd wordt dat dat niet nodig is… Ook de toevoeging van de docenten tijdens de lessen was op module na, heel minimaal.
Het contact met medestudenten ervaar ik als prettig en nuttig. Het delen van inzichten in verschillende bedrijven en hoe andere hun moduleopdracht aan gepakt hebben vond ik er fijn en maakte voor mij de lesdagen nog nuttig anders had ik niet meer deelgenomen aan de lessen.

Ik vond het een nuttige opleiding. Leerzame theorie gehad die deels gelijk in de praktijk toe te passen waren of herkenbaar waren.
Het jammere vond ik dat (door corona) de opleiding online...
Het jammere vond ik dat (door corona) de opleiding online ging. En zonder uitleg (filmpje met uitleg vond ik ook summier) was het best even zoeken hoe de omgeving exact werkte.

Cindy

Bij de digitale lessen werden de sheets van de Powerpoint soms gewoon voorgelezen. Interactie was mogelijk maar moeizaam. Ik had bewust juist niet gekozen voor deze digitale optie. Ik begrijp dat... Bij de digitale lessen werden de sheets van de Powerpoint soms gewoon voorgelezen. Interactie was mogelijk maar moeizaam. Ik had bewust juist niet gekozen voor deze digitale optie. Ik begrijp dat dit overmacht is maar als je dan ook nog stoffige docenten hebt die eigenlijk alleen maar de sheets voorlezen dan is dit echt niet oké.

Op locatie is het het altijd top in orde en is de interactie veel beter.

Leo

Ik vond het examen slecht aansluiten op het lesmateriaal, hier heb ik ook een bericht over gestuurd.
Het online les volgen vond ik onvoldoende, hier werd nagenoeg uitsluitend audio gebruikt....
Sommen werden uitgelegd door het voorlezen van de antwoorden, dit kan duidelijker en efficienter door gebruik van beeld/camera.

Simon

Les materiaal is goed.
Les materiaal is goed.
Samenwerking met andere studenten was leuk en leerzaam. Ik vond het fijn feedback te ontvangen. Maar ook deze aan mijn mede studenten te verzorgen met als doel ook hun verder te helpen.

Docent was snel en goed bereikbaar. Kleine nadeel je zit snel aan de maximale bestandsgrote van de opgaven. Voor deze opleiding verstuur je veel grafisch materiaal. De inzend systemen zijn hier niet op ingericht. Gelukkig had de docent als het nodig is een alternatief. Hij heeft mij zeer goed getraint, heb het examen met een 9 mogen afronden.

Ik ben zeer lovend over de module opdrachten. Het komt het dichtst in de buurt bij hoe het werkelijk in je werkomgeving er aan toe gaat. Je leert echt de materie toepassen. Dit is iets wat ik bij vele Bachelor en Master opleidingen zie mis gaan op de werkvloer. Veel boeken uit het hoofd geleerd, maar zie in de praktijk de toepassing soms hopeloos mis gaan doordat men het niet weet toe te passen. Met als gevolg vele economische en milieu schade tot gevolg. Teven kwam dit tijdens de Corona pandemie zeer goed uit. Met mondkapje ben ik niet in staat te functioneren. Deze opleiding en examens had ik dan niet kunnen voltooien.

Met vriendelijk groet,

Simon Rozendal

Dennis

De eerste module was vanwege de lockdown online. wat echt een nadeel van jullie platform was dat er bijna geen camera's aan kunnen zoals in MS Teams. Verder was de eerste module werkvormen heel... De eerste module was vanwege de lockdown online. wat echt een nadeel van jullie platform was dat er bijna geen camera's aan kunnen zoals in MS Teams. Verder was de eerste module werkvormen heel kort. startte om 10:00 en de docent stopte om 12:30
terwijl er tot 16:00 tijd was. erg jammer.
De tweede module vaardigheden was zeer goed geregeld. echt een hele goede docent die je toch echt wel naar een hoger niveau tilde. complimenten voor hem.

Goed en leerzaam bedankt voor de leuke 2 dagen!

Voor mij beter om ''in real life'' lessen te volgen

Pieter-Bas

Het lesmateriaal is zeer interessant. De geleerde stof is voor mij direct toepasbaar in de praktijk. Alle docenten hebben praktijk ervaring en dat vind ik wel prettig. Zij kunnen gelijk voorbeelden... Het lesmateriaal is zeer interessant. De geleerde stof is voor mij direct toepasbaar in de praktijk. Alle docenten hebben praktijk ervaring en dat vind ik wel prettig. Zij kunnen gelijk voorbeelden geven hoe de theorie toe te passen in de praktijk. De vele portfolio en moduleopdrachten is mij wel wat tegengevallen. Zeker als je 40 uur werkt en je tijdens je werk geen tijd hebt voor deze opdrachten. Kom wel erg veel aan op avonduren en weekenden.