Simon

Duidelijke opbouw van de lesinhoud. Interessante casuïstiek van de docent. Wel ging de behandeling van de slides niet altijd in chronologische volgorde, wat qua structuur bij mij soms verwarrend... Duidelijke opbouw van de lesinhoud. Interessante casuïstiek van de docent. Wel ging de behandeling van de slides niet altijd in chronologische volgorde, wat qua structuur bij mij soms verwarrend was. Ik volgde de opleiding als achtergrondinfo voor mijn werk, dus ik heb nu meer inzicht in de clausules van bepaalde contracten waarmee ik werk. Conclusie: prima inhoudelijke opleiding

Reactie NCOI Opleidingen:

Wat fijn om horen, Simon! Verder nemen we je feedback intern met ons mee. Bedankt voor het delen van je beoordeling met ons.

Sylvia

Het volgen van de opleiding vond ik een positieve ervaring. De docent (online les) heeft alles duidelijk uitgelegd en toegelicht. Er was voldoende mogelijkheid voor het stellen van vragen. Vanwege... Het volgen van de opleiding vond ik een positieve ervaring. De docent (online les) heeft alles duidelijk uitgelegd en toegelicht. Er was voldoende mogelijkheid voor het stellen van vragen. Vanwege de korte duur (3 maanden) heeft dit zeker impact gehad op mijn privé leven, maar dat heb ik mij van tevoren gerealiseerd. Het volgen van de opleiding heeft mijn kennis van bouwkunde vergroot en dat was mijn doel.

Reactie NCOI Opleidingen:

Bedankt voor het delen van je beoordeling, Sylvia. Hier zijn we erg blij mee. Mocht je verder nog vragen hebben, dan kun je via één van onze social media kanalen contact opnemen met ons.
Met...

Richard

Als ik een module kan volgen, dan zijn mijn ervaringen positief. Als je mij echter zou vragen of ik de opleiding/ NCOI zou aanraden bij anderen, dan is mijn antwoord nee. Het is erg teleurstellend... Als ik een module kan volgen, dan zijn mijn ervaringen positief. Als je mij echter zou vragen of ik de opleiding/ NCOI zou aanraden bij anderen, dan is mijn antwoord nee. Het is erg teleurstellend om te zien hoe vaak dat een module niet door kan gaan op de gewenste locatie, omdat er te weinig aanmeldingen zijn.

Reactie NCOI Opleidingen:

Fijn dat je ervaringen over de modules positief zijn. We begrijpen dat je graag fysiek op locatie les wilt volgen. Als je hiervoor kiest, plannen we dit zo goed mogelijk in volgens jouw voorkeuren.... Fijn dat je ervaringen over de modules positief zijn. We begrijpen dat je graag fysiek op locatie les wilt volgen. Als je hiervoor kiest, plannen we dit zo goed mogelijk in volgens jouw voorkeuren. Het kan echter voorkomen dat er te weinig aanmeldingen zijn, waardoor we genoodzaakt zijn om de planning te wijzigen. In dat geval kan het zijn dat de opleiding alleen nog op een andere locatie, online via een virtual classroom of via e-learning beschikbaar is. We verontschuldigen ons voor het ongemak. We hopen dat je ondanks alles de opleiding als leerzaam hebt ervaren.
NCOI Opleidingen

De onboarding van de opleiding is slecht, er is geen uitleg over de structuur of opbouw of hoe je een module opdracht dient te schrijven. begeleiding van de leraren loopt zeer uiteen, dit mbt de... De onboarding van de opleiding is slecht, er is geen uitleg over de structuur of opbouw of hoe je een module opdracht dient te schrijven. begeleiding van de leraren loopt zeer uiteen, dit mbt de module opdrachten. een aantal geeft feedback en begeleiding, een aantal nul. Ook in de uitleg van de module opdrachten lopen de meningen van de docenten te zeer uiteen, spreken elkaar tegen over wat er wel of niet in een module opdracht hoort te staan. Vitero is een ramp. Het is vervelend als je wordt ingedeeld bij een online cursus terwijl je hebt aangegeven klassikaal te willen volgen. Bijeenkomsten integrale opdracht werkelijk zonde van de tijd, nul inhoudelijk, veel opleidingen samengevoegd, docent verwacht daar voor 1 opleiding te zitten terwijl er wel 5 verschillende opleidingen waren. Input vanuit de docent over het maken van de integrale opdracht was het oplezen van de PP sheets, dit voegt niets toe. Contact met studiebegeleider, slecht. kon geen antwoord geven op de vraag wat er in de integrale opdracht werd verwacht. "we hebben zoveel opleidingen , dat kan ik niet allemaal bijhouden....
Heel vervelend, maar vooral heel duur, dat je de feedback op de module opdracht pas krijgt na de 1e versie.

Reactie NCOI Opleidingen:

Dank je wel voor je uitgebreide review! Jammer dat de training niet helemaal heeft aangesloten bij je verwachtingen. Dank je wel dat je dit als feedback aan ons meegeeft.
Met vriendelijke...
NCOI Opleidingen

Ik ben heel erg te spreken over deze module. Hele goede docent uit de praktijk, fijne groep mensen en de locatie en voorzieningen ook prima. Deze ervaring nodigt uit om vaker dit soort aanvullende... Ik ben heel erg te spreken over deze module. Hele goede docent uit de praktijk, fijne groep mensen en de locatie en voorzieningen ook prima. Deze ervaring nodigt uit om vaker dit soort aanvullende opleidingen te gaan doen.

Reactie NCOI Opleidingen:

We waarderen het enorm dat je de tijd hebt genomen om ons te beoordelen. We wensen je veel succes toe met het toepassen van de opgedane kennis.

Karlijn

Er wordt onvoldoende benadrukt dat je een praktijkomgeving nodig hebt voor het afronden van de opleiding.

NCOI...
NCOI Opleidingen

Goede lessen, duidelijke opdrachten, fantastische docenten, zeer goede voorzieningen op de locaties.

Het enigste waar ik minder over te spreken ben is het feit dat ik als voorkeurslocatie Enschede met uitwijklocatie Zwolle heb aangegeven en dat ik uiteindelijk van de 6 modules er 2 in Zwolle, 2 in Utrecht, 1 in Amsterdam en 1 in Rotterdam heb gehad.
Dit omdat er niet voldoende aanmeldingen zouden zijn voor mijn gekozen locaties. In de lessen bleek echter al snel dat dit kwam omdat de docent niet naar die locaties kon of wilde komen om les te geven en de les dus niet verplaatst is wegens onvoldoende aanmeldingen, maar omdat de docent daar niet heen kon of wilde komen. (dit is niet ten nadele van de docent, aangezien zij allen zeer goede docenten waren!).

Reactie NCOI Opleidingen:

Fijn om te lezen dat je tevreden bent over de opleiding. We kunnen ons verder goed voorstellen dat je graag fysiek op locatie les krijgt, wanneer je hiervoor kiest, proberen we dit zo goed mogelijk... Fijn om te lezen dat je tevreden bent over de opleiding. We kunnen ons verder goed voorstellen dat je graag fysiek op locatie les krijgt, wanneer je hiervoor kiest, proberen we dit zo goed mogelijk naar jouw voorkeuren in te plannen. Het kan soms voorkomen dat er door te weinig aanmeldingen er een en ander geschoven moet worden, daardoor kan het dus voorkomen dat je opleiding alleen nog maar op een bepaalde locatie, online via een virtual classroom of e-learning beschikbaar is. Onze excuses hiervoor. We hopen dat je ondanks dat de opleiding als leerzaam hebt ervaren.

Samantha

De opleiding zelf sloot goed aan bij het werkveld, al moet ik zeggen dat dit niet voor het examen geldt. (afgeleid van de oefenvragen)

Reactie NCOI Opleidingen:

Wat fijn om te horen! We wensen je veel succes met de opgedane kennis en bedanken je voor het delen van je beoordeling met ons.

Nando

De opleiding is goed. Wat ik echter een gemiste kans vind, is het feit dat als je een e-learning module volgt, dit in je eigen tempo moet kunnen doen. Ik was in januari gereed met de moduleopdracht... De opleiding is goed. Wat ik echter een gemiste kans vind, is het feit dat als je een e-learning module volgt, dit in je eigen tempo moet kunnen doen. Ik was in januari gereed met de moduleopdracht en tot de dag vandaag kan ik deze nog steeds niet inleveren. Heb hier vijf keer contact over gehad, maar geen actie. Dit vind ik erg storend.

Reactie NCOI Opleidingen:

We waarderen het enorm dat je de tijd hebt genomen om ons te beoordelen, Nando. We zullen je feedback intern doorzetten. Bedankt!

Henk

Ik heb een online training aangevraagd, in de opdrachten stonden ook telkens groepsopdrachten beschreven. Onduidelijk is wat de impact is van het niet uitvoeren van die opdrachten. De opdrachten die... Ik heb een online training aangevraagd, in de opdrachten stonden ook telkens groepsopdrachten beschreven. Onduidelijk is wat de impact is van het niet uitvoeren van die opdrachten. De opdrachten die je zelf moest maken en indienen werden door de docent snel ontvangen en ook snel op gereageerd.

Reactie NCOI Opleidingen:

Je review is erg waardevol voor ons. Dankjewel, Henk!