Nick

Zoals ik de informatie had gelezen zou het mogelijk zijn om in eigen tijd en eigen tempo kunnen studeren. Ik heb een drukke baan in het buitenland en wil op eigen momenten kunnen studeren. Dat lukt... Zoals ik de informatie had gelezen zou het mogelijk zijn om in eigen tijd en eigen tempo kunnen studeren. Ik heb een drukke baan in het buitenland en wil op eigen momenten kunnen studeren. Dat lukt opzich wel maar nu blijkt dat je alleen maar binnen 6 weken na einde opleiding examen kunt doen. Dit vind ik erg jammer aangezien ik dit niet ga redden.

Reactie NCOI Opleidingen:

Bedankt voor het achterlaten van je review, Nick! We waarderen je feedback omdat dit ons helpt onze diensten te verbeteren. We zullen dit zeker met ons meenemen!
Met vriendelijke...
NCOI Opleidingen

Ik vind de begeleiding erg matig en we krijgen geen extra toelichting, casussen en tips voor het examen.

Reactie NCOI Opleidingen:

Het spijt ons te horen dat je niet tevreden bent over de opleiding. We zijn erg benieuwd naar je ervaringen. Indien je een klacht zou willen indienen betreffende dit onderwerp dan willen we je... Het spijt ons te horen dat je niet tevreden bent over de opleiding. We zijn erg benieuwd naar je ervaringen. Indien je een klacht zou willen indienen betreffende dit onderwerp dan willen we je adviseren om het contactformulier op onze e-connect pagina in te vullen. Onze studiebegeleiders kunnen je dan verder helpen. Ook kun je via één van onze social media kanalen contact met ons opnemen indien wij je verder mogen assisteren.

Herman

Achterhaalde informatie, een boek dat zeer gedateerd is voor het onderwerp. Daarnaast kan de leraar geen inhoudelijke feedback geven.

Reactie NCOI Opleidingen:

We zullen je feedback betreffende het lesmateriaal intern doorzetten voor verdere verbeteringen van onze opleidingen. Bedankt voor het delen van je beoordeling!
NCOI...

Wilhelmina Johanna

Zo ontzettend onprofessioneel. Een docent de meeste tijd alleen maar zei ; check het maar met ai . Las mijn ingeleverd werk nauwelijks . ( Ik had daar vragen in staan , waar hij nooit op reageerde.)... Zo ontzettend onprofessioneel. Een docent de meeste tijd alleen maar zei ; check het maar met ai . Las mijn ingeleverd werk nauwelijks . ( Ik had daar vragen in staan , waar hij nooit op reageerde.) Wat de stof betreft . Een boek uit 2012 (echt? In de it? ) bij de opdracht stonden linken waarvan 80 % niet werkte . Oftewel dit is echt een geweldig verdienmodel . Lesstof wordt niet door iemand jaarlijks geëvalueerd. De leraar , ik denk dat hij nog geen kwartier met mij bezig is geweest . En een outdated boek. Werkelijk? 900 euro voor drie maanden.

Reactie NCOI Opleidingen:

Wat jammer om te lezen over je ervaringen. Mocht je een klacht willen indienen betreffende dit onderwerp dan willen we je adviseren om het contactformulier op onze e-connect pagina in te vullen en... Wat jammer om te lezen over je ervaringen. Mocht je een klacht willen indienen betreffende dit onderwerp dan willen we je adviseren om het contactformulier op onze e-connect pagina in te vullen en te versturen. Een van onze studiebegeleiders kunnen je dan verder assisteren. Het is ook mogelijk via één van onze social media kanalen contact met ons op te nemen, indien wij je verder mogen assisteren.
NCOI Opleidingen

Opzich is er veel prima. Maar ik merk dat ik het zeer jammer vind dat veel opdrachten, bij de online versie, alleen door mede studenten worden beoordeeld. Stiekem vind ik dat ik daar vrij weinig aan... Opzich is er veel prima. Maar ik merk dat ik het zeer jammer vind dat veel opdrachten, bij de online versie, alleen door mede studenten worden beoordeeld. Stiekem vind ik dat ik daar vrij weinig aan heb aangezien niemand nog ervaring heeft en doorgaans iedereen alles prima vind. De docent is verder wel goed te bereiken. Verder vind ik het platform niet altijd even duidelijk en het regelen van licenties is lastig.

Reactie NCOI Opleidingen:

We waarderen je tijd en moeite om een review te schrijven. Dankzij jouw review kunnen we onze service blijven verbeteren.

Marie-Cecile

Docent top! Lessen via teams geen aanrader

Reactie NCOI Opleidingen:

Fijn dat je zo tevreden bent over onze docent. We zullen je compliment intern doorzetten!

Lotte

Het lesmateriaal sluit aan bij de verwachtingen maar aan de verwachting tot combineren werk/prive voldoet deze opleiding absoluut niet. Naast dat ik mij had ingeschreven voor virtual classroom en... Het lesmateriaal sluit aan bij de verwachtingen maar aan de verwachting tot combineren werk/prive voldoet deze opleiding absoluut niet. Naast dat ik mij had ingeschreven voor virtual classroom en dit geen enkel keer is doorgegaan (altijd e-learning zonder begeleiding geworden) is nu ter verrassing een module ineens een fysieke bijeenkomst op zaterdag een uur van mijn woonplaats geworden en zijn er geen andere opties mogelijk. Op die manier sluit het niet aan bij de verachting die wordt geschept in o.a. de brochure dat je altijd de keuze hebt tot e-learning.

Reactie NCOI Opleidingen:

Hartelijk dank voor je review, Lotte! We vinden het belangrijk dat je tevreden bent met onze service, en jouw feedback helpt ons hierbij.

Corné

Lesmateriaal is prima. Docent heeft veel kennis en kunde, vanuit theorie en praktijk. Hield de vaart er goed in. Docent had meer de verbinding met de groep kunnen maken door minder zelf aan het... Lesmateriaal is prima. Docent heeft veel kennis en kunde, vanuit theorie en praktijk. Hield de vaart er goed in. Docent had meer de verbinding met de groep kunnen maken door minder zelf aan het woord te zijn en meer samen te doen. Rekening houdend met het feit dat het best lastig is om je te blijven concentreren in een virtuele training.

Reactie NCOI Opleidingen:

Hartelijk dank voor je review, Corné. We vinden het erg fijn om te lezen dat je de opleiding als leerzaam hebt ervaren. We wensen je veel succes en plezier met het toepassen van je kennis in je... Hartelijk dank voor je review, Corné. We vinden het erg fijn om te lezen dat je de opleiding als leerzaam hebt ervaren. We wensen je veel succes en plezier met het toepassen van je kennis in je carrière. We hopen je in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen.
NCOI Opleidingen

Module 1 was helaas via Elearning, terwijl ik nadrukkelijk had gezocht naar een klassikale opleiding. Module 2 was via Virtual Classroom, dit was oké maar ook hierbij geldt; jammer dat er niets... Module 1 was helaas via Elearning, terwijl ik nadrukkelijk had gezocht naar een klassikale opleiding. Module 2 was via Virtual Classroom, dit was oké maar ook hierbij geldt; jammer dat er niets klassikaal plaats vond.

Reactie NCOI Opleidingen:

Wat fijn dat je zo tevreden bent over de opleiding! Bedankt voor het delen van je beoordeling!
NCOI Opleidingen

Materiaal en online omgeving was goed. Docenten vond ik heel wisselend. De planning houden ze zich niet echt mee bezig.
De eerste is de beste!

Reactie NCOI Opleidingen:

Wat fijn dat je de opleiding als leerzaam hebt ervaren! Bedankt voor het delen van je beoordeling.