Er zijn verschillende onderdelen van de opleiding
- de maniervan adverteren door NCOI
Er zijn verschillende onderdelen van de opleiding
- de maniervan adverteren door NCOI
Deze vond ik uiteindelijk wat misleidend. Er werd de indruk gewekt dat op diverse plaatsen in Nederland deze opleiding op verschillende tijden zou worden aangeboden. Voor de NCOI Koos in plaats van Rino. Vervolgens was het alleen in Utrecht en zelfs dat was even twijfelenachtig. In plaats van, ook een redomie voor jullie te kiezen, in de avond uren was het overdag waardoor ik vrije dagen moest opnemen. Natuurlijk ben ik er zo wel binnengekomen maar het geeft nare bij smaak.

- de inhoud
Ik vond de variëteit aan onderwerpen heel goed.
Veel onderwerpen werden vooral door medestudenten van allerlei kanten belicht.
De keuze om veel met eigen ervaring te werken vond ik heel prettig. Er was zo'n Range aan kennis en ervaring bij mijn medestudente aanwezig dat ik heel veel heb geleerd.
- de literatuur
Drie boeken die erg op elkaar lijken. Dezelfde onderwerpen werden in verschillende boeken besproken dat maakt het chaotisch. De boeken zijn ook nogal voorouderd. Onderzoek rondom sexologie , psychologie , psychiatrie zorg dat er veel veranderingen zijn in divisie en kennis over processen.
Boeken die gebruik maken van literatuur uit 2003 -2004 zijn niet up-to-date. Er zijn echt betere/ recentere boeken die ook goed leesbaar zijn. Dit was een irritatie voor vele van ons. In de toets werd Daarom ook gevraagd naar achter haalde informatie, heel slordig.
- de docent
Ze is buiten gewoon aardig en gebotiveerd. Maar ook Zij loopt achter de feiten aan. Ze volgt de boeken en vertelt daardoor achter haalde theorie. Wanneer ze daar op wordt aangesproken nieuwe theorie met haar wordt gedeeld doet ze daar niets mee en blijft de oude kennis overdragen. Ik had niet dat haar kennis echt recent bijgehouden was.
Ik denk dat ze mij daardoor storend vond.
- de opdrachten. De meeste waren prima
- toets: Ik was heel blij dat ik met mijn slechte tijd de toets mondeling mocht doen dank daarvoor.
Al meerdere jaren blijkt er geklaagd te worden over de hoeveelheid vragen in verhouding met de tijd. Men krijgt de toets vaak niet af Waarom wordt er niets aan gedaan. Een deel van de vragen is volstrekt onbegrijpelijk alsof iemand die niet bekend is met de stof zomaar vragen In het boek heeft opgezocht losge trokkenuit de context.
- eindresultaat
De opleiding stimuleerde tot verder lezen en onderzoek. Ik heb het idee dat ik goed aan het werk kan als sexologisch consulent. Erg jammer dat deze opleiding niet geacc

Reactie NCOI Opleidingen:

Bedankt voor je zeer uitgebreide review. Daar zijn we erg blij mee! We zullen je punten van feedback intern met ons meenemen ter verbetering van de opleiding. We hopen dat je desondanks tevreden... Bedankt voor je zeer uitgebreide review. Daar zijn we erg blij mee! We zullen je punten van feedback intern met ons meenemen ter verbetering van de opleiding. We hopen dat je desondanks tevreden bent over de opleiding en het als leerzaam hebt ervaren.

Jeroen

Meest docenten erg kundig.

Reactie NCOI Opleidingen:

Wat fijn om horen, Jeroen! Bedankt voor het delen van je beoordeling met ons.
NCOI Opleidingen

Kundige docent, maar het duurt wel steeds heel lang voordat ik antwoord op mails krijg.

Reactie NCOI Opleidingen:

We kunnen ons goed voorstellen dat je dit graag anders had gezien. We gaan je feedback intern doorzetten! Bedankt voor je review.

Lisette

Super leuk, interactief en leerzaam

Reactie NCOI Opleidingen:

Blij dat je tevreden bent. Dank je voor je review!

Remco

Leuk en leerzaam. Praktisch en zonder poespas.

Reactie NCOI Opleidingen:

Je review is erg waardevol voor ons. Dankjewel, Remco!

Mineke

Met name de leeromgeving is heel erg verwarrend; waar moet je wat uploaden en wie krijgen dit dan te zien (studenten of docent). Krijg je cijfers voor de opdrachten? Voor welke wel, voor welke niet?... Met name de leeromgeving is heel erg verwarrend; waar moet je wat uploaden en wie krijgen dit dan te zien (studenten of docent). Krijg je cijfers voor de opdrachten? Voor welke wel, voor welke niet? Mede studenten geven elkaar toch geen negatieve feedback en daardoor weet je niet goed wat je nu wel/niet goed maakt. Verder zijn sommige linkjes verouderd/werken niet meer. De docent Piet gaf prima antwoord op mijn vragen. Minpunt is de begeleiding qua tekenprogramma (aangezien in elke opdracht wel een tekening wordt gevraagd), eigenlijk moet je alles zelf uitvogelen. Opdrachten vond ik wel leuk. Al met al, als je het boek 'het interieurontwerp uitgewerkt' koopt en de opdrachten uit het boek maakt heb je zelfde kennis opgedaan (waren vaak zelfde opdrachten als vanuit de studie).

Reactie NCOI Opleidingen:

Bedankt voor het achterlaten van je feedback, Mineke! We zullen dit intern met ons meenemen ter verbetering van de kwaliteit en service!
NCOI Opleidingen

Ik persoonlijk moet heel veel tijd in een tekenprogramma sketchup steken nu moet ik verlenging aanvragen omdat ik er moeite mee heb en dat is in het begin onvoldoende aangegeven. Je wordt daar in... Ik persoonlijk moet heel veel tijd in een tekenprogramma sketchup steken nu moet ik verlenging aanvragen omdat ik er moeite mee heb en dat is in het begin onvoldoende aangegeven. Je wordt daar in losgelaten. Hoor van veel medestudenten dat er vanuit de leraar geen terugkoppeling is. Ik heb weinig ingeleverd dus ik kan die mening niet delen. Doe e-leaning du s geen locatie

Reactie NCOI Opleidingen:

Wat jammer om te lezen over je ervaring. Mocht je een klacht willen indienen betreffende dit onderwerp dan willen we je adviseren om het contactformulier op onze e-connect pagina in te vullen en te... Wat jammer om te lezen over je ervaring. Mocht je een klacht willen indienen betreffende dit onderwerp dan willen we je adviseren om het contactformulier op onze e-connect pagina in te vullen en te versturen. Een van onze studiebegeleiders kunnen je dan verder assisteren. Het is ook mogelijk via één van onze social media kanalen contact met ons op te nemen, indien wij je verder mogen assisteren.

Nick

Zoals ik de informatie had gelezen zou het mogelijk zijn om in eigen tijd en eigen tempo kunnen studeren. Ik heb een drukke baan in het buitenland en wil op eigen momenten kunnen studeren. Dat lukt... Zoals ik de informatie had gelezen zou het mogelijk zijn om in eigen tijd en eigen tempo kunnen studeren. Ik heb een drukke baan in het buitenland en wil op eigen momenten kunnen studeren. Dat lukt opzich wel maar nu blijkt dat je alleen maar binnen 6 weken na einde opleiding examen kunt doen. Dit vind ik erg jammer aangezien ik dit niet ga redden.

Reactie NCOI Opleidingen:

Bedankt voor het achterlaten van je review, Nick! We waarderen je feedback omdat dit ons helpt onze diensten te verbeteren. We zullen dit zeker met ons meenemen!
Met vriendelijke...
NCOI Opleidingen

Ik vind de begeleiding erg matig en we krijgen geen extra toelichting, casussen en tips voor het examen.

Reactie NCOI Opleidingen:

Het spijt ons te horen dat je niet tevreden bent over de opleiding. We zijn erg benieuwd naar je ervaringen. Indien je een klacht zou willen indienen betreffende dit onderwerp dan willen we je... Het spijt ons te horen dat je niet tevreden bent over de opleiding. We zijn erg benieuwd naar je ervaringen. Indien je een klacht zou willen indienen betreffende dit onderwerp dan willen we je adviseren om het contactformulier op onze e-connect pagina in te vullen. Onze studiebegeleiders kunnen je dan verder helpen. Ook kun je via één van onze social media kanalen contact met ons opnemen indien wij je verder mogen assisteren.

Herman

Achterhaalde informatie, een boek dat zeer gedateerd is voor het onderwerp. Daarnaast kan de leraar geen inhoudelijke feedback geven.

Reactie NCOI Opleidingen:

We zullen je feedback betreffende het lesmateriaal intern doorzetten voor verdere verbeteringen van onze opleidingen. Bedankt voor het delen van je beoordeling!
NCOI...