Jesper

Ik heb de lessen als leerzaam ervaren en goede solide theorie basis gelegd. Het boek dat gebruikt word is echter een nachtmerrie erg abstract en volgorde is er ook niet heel erg. Ik zou graag een... Ik heb de lessen als leerzaam ervaren en goede solide theorie basis gelegd. Het boek dat gebruikt word is echter een nachtmerrie erg abstract en volgorde is er ook niet heel erg. Ik zou graag een ander boek zien.

Reactie NCOI Opleidingen:

Bedankt voor het achterlaten van je review! We zullen je feedback betreffende het lesmateriaal met ons meenemen. We hopen dat je desondanks tevreden bent over de opleiding en het als leerzaam hebt... Bedankt voor het achterlaten van je review! We zullen je feedback betreffende het lesmateriaal met ons meenemen. We hopen dat je desondanks tevreden bent over de opleiding en het als leerzaam hebt ervaren.
NCOI Opleidingen

De locatie in Amsterdam was wat slechter bereikbaar en qua parkeren niet ideaal.
De docenten hebben relevante kennis en weten dit goed over te dragen. Wel is er een verschil te merken in de wijze waarop les wordt gegeven en vond persoonlijk de vervangende docent minder goed aansluiten zoals ik dat prettig vond.
De literatuur is relevant en sluit goed aan op de huidige regelgeving.

Reactie NCOI Opleidingen:

Bedankt voor het delen van je feedback met ons.
NCOI Opleidingen

Voldoende info, die aansluit bij mijn werk. Wel veel type fouten in de tekst....

Reactie NCOI Opleidingen:

Bedankt voor het nemen van de tijd om je beoordeling te schrijven.

Jolanka

Ik vond de leraar Wim ontzettend fijn in les geven en tijdsindeling van de twee dagen digitaal.

Reactie NCOI Opleidingen:

We zijn erg blij met je review en deelname. Dankjewel!
NCOI Opleidingen

Met veel plezier heb ik de module gevolgd! De inhoud van de opleiding vond ik erg interessant en ook praktisch toepassen in de werkcontext. Ik heb de module met uitzondering van 1 les, fysiek... Met veel plezier heb ik de module gevolgd! De inhoud van de opleiding vond ik erg interessant en ook praktisch toepassen in de werkcontext. Ik heb de module met uitzondering van 1 les, fysiek gevolgd. De interactie met de andere studenten en de praktijkverhalen van de docent en de andere studenten vond ik echt een meerwaarde, tov de online les.

Reactie NCOI Opleidingen:

Dat is erg fijn om te horen! Bedankt voor je review en deelname.

Hendrik Isaac

Zeer to the point en nuttig

Reactie NCOI Opleidingen:

Dat is super om te lezen! Bedankt voor je feedback.

Wendy

Fijne leuke uitdagende module. Heel fijn om met medestudenten uit verschillende bedrijfstakken samen te studeren.

Reactie NCOI Opleidingen:

Daar zijn we erg blij mee! Bedankt voor je beoordeling.
NCOI Opleidingen

Voor een niet in de bouw werkzaam zijnd persoon een interessante en toegangbare cursus

Reactie NCOI Opleidingen:

Goed om te horen! We waarderen je review.
NCOI Opleidingen

Het is jammer dat de inhoud van de Master ondertussen gewijzigd wordt. Mijn uitstroomprofiel zou L&D zijn geweest, maar dat bestaat niet meer nu. Hierdoor diverse modules 'moeten' volgen die niet... Het is jammer dat de inhoud van de Master ondertussen gewijzigd wordt. Mijn uitstroomprofiel zou L&D zijn geweest, maar dat bestaat niet meer nu. Hierdoor diverse modules 'moeten' volgen die niet bij mijn huidige werkfunctie behoren en voor mijn gevoel belangrijke 'dingen' toch wel gemist die eigenlijk in het tweede jaar hadden gezeten. Erg jammer dat gedurende het 'spel' de spelregels aangepast worden. Dat had ik van een organisatie als NCOI écht niet verwacht. Dit gebeurde vervolgens t.a.v. de data van afstuderen nogmaals. Terwijl afspraken over afstuderen, onderwerp en tijdspad al gemaakt waren werd, zonder verder overleg, de datum met een HALF jaar naar voren gehaald. Om dit vervolgens weer terug op de oorspronkelijke data te krijgen heeft me te veel onnodige energie gekost. Erg jammer dit en erg teleurgesteld in. Al met al zou ik op dit moment NCOI niet aan anderen aanraden (terwijl ik dat een jaar geleden wel zou hebben gedaan).

Reactie NCOI Opleidingen:

Dank je wel voor het achterlaten van een review. Wat jammer om te lezen dat de opleiding niet helemaal aan de verwachtingen heeft voldaan. Goed dat je jouw feedback hierover met ons deelt!
Met...

Liesbeth

Ik volg slechts één HBO module en dat is prima. Helaas niet op mijn gewenste locatie maar verder goed. Ik hoor wel van andere medestudenten dat zij veel hinder ondervinden met uitstel van modules.... Ik volg slechts één HBO module en dat is prima. Helaas niet op mijn gewenste locatie maar verder goed. Ik hoor wel van andere medestudenten dat zij veel hinder ondervinden met uitstel van modules. Zelf geen last van.

Reactie NCOI Opleidingen:

Bedankt voor het delen van je beoordeling, Liesbeth!