Yvette

Zeer prettig om via virtual classroom de opleiding te volgen.

Reactie NCOI Opleidingen:

We zijn erg blij met je beoordeling. Dankjewel dat je hem met ons hebt gedeeld!

Neven

Ik vond het goed, vooral dat er informatie is die ons meer ervaring geeft op het gebied van marketing en de arbeidsmarkt.

Reactie NCOI Opleidingen:

Wat fijn om horen! Bedankt voor het delen van je beoordeling met ons.

Fanelie

Nva

Reactie NCOI Opleidingen:

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je beoordeling te schrijven.

Patrick

Ik heb de online classroom als zeer prettig ervaren, zo heb je geen reistijd maar wel de interactie met de medestudenten. De docent is kundig en geeft goede uitleg,

Reactie NCOI Opleidingen:

Wat fijn om te lezen! Bedankt voor het delen van je feedback.

Cindy

Fijne cursus, leuke docent.
Fijne cursus, leuke docent.
Ben zelf projectcoördinator bij een elektrotechnisch bedrijf, maar heb zelf het MSNP doorlopen en was heel nieuwsgierig naar de andere kant en of ik eventueel mensen om mij heen kan helpen.

Reactie NCOI Opleidingen:

Dat is super om te lezen, Cindy! Bedankt voor je beoordeling.

Nina

Fijn om de theorie interactief te doorleven door praktijkvoorbeelden

Reactie NCOI Opleidingen:

Hartelijk dank voor je recensie! We zijn erg blij met je positieve feedback.

Alwin

De reacties op de opdrachten war duidelijk.
Sommige opdrachten mochten wel wat meer uitgelegd worden wat er precies verwacht werd.

Reactie NCOI Opleidingen:

Bedankt voor je review! We zijn erg blij om te lezen dat je zo tevreden bent over de opleiding.

Mark

Mooie eendaagse training en de docent liet deze perfect aansluiten op de behoefte vanuit de groep.

Reactie NCOI Opleidingen:

Fijn dat je ons product hebt beoordeeld en deelgenomen hebt. Bedankt!
NCOI Opleidingen

Na 3 jaar zelfstudie van een bachelor bewust gekozen voor een aanvullende module fysiek op een lokatie. Echter is dit omgezet naar virtual classroom. Naast dat er dan altijd minder interactie is, is... Na 3 jaar zelfstudie van een bachelor bewust gekozen voor een aanvullende module fysiek op een lokatie. Echter is dit omgezet naar virtual classroom. Naast dat er dan altijd minder interactie is, is er minder diepgang. Er is minder contact met mede studenten omdat je elkaar maar een paar minuten spreekt in een break-out. Uiteindelijk de eindopdracht volledig op eigen kracht gaan schrijven. Hopelijk lukt dat!

Reactie NCOI Opleidingen:

We snappen dat je liever fysieke lessen op locatie volgt. We doen er dan ook alles aan om dit mogelijk te maken. Helaas kan het door te weinig aanmeldingen voorkomen dat we de planning moeten... We snappen dat je liever fysieke lessen op locatie volgt. We doen er dan ook alles aan om dit mogelijk te maken. Helaas kan het door te weinig aanmeldingen voorkomen dat we de planning moeten aanpassen. In dat geval kan de opleiding alleen nog op een andere locatie, online via een virtual classroom of via e-learning te volgen zijn. We vinden dit natuurlijk erg jammer en we bieden hiervoor onze excuses aan. We hopen dat je ondanks de gewijzigde vorm van de opleiding toch een leerzame ervaring hebt gehad.

Gerrit

De opleiding is bedoeld voor mensen die dagelijks werken met bestuursrechterlijke problemen. Voor mensen die niet dagelijks met deze materie te maken hebben is de opleiding lastig te volgen.

Reactie NCOI Opleidingen:

Hartelijk dank voor je recensie!