M. van Hintum

Voor mij zeer teleurstellend. Voor NCOI gekozen vanwege de klassikale vorm omdat dit voor mij een veel betere manier om te leren is. Tot grote ergenis alleen nog maar onpersoonlijk les gehad,... Voor mij zeer teleurstellend. Voor NCOI gekozen vanwege de klassikale vorm omdat dit voor mij een veel betere manier om te leren is. Tot grote ergenis alleen nog maar onpersoonlijk les gehad, e-learning en e-connect, beide onderwijsvormen voor mij verschrikkelijk. Dit heeft te maken met de gekozen opleiding wordt mij gezegd. Tip voor de advertentie of het gesprek: geeft duidelijk aan dat de gekozen opleiding niet klassikaal gegeven wordt!
Het is nl zeer misleidend.

Reactie NCOI Opleidingen:

We begrijpen dat je graag fysiek op locatie les wilt volgen. Als je hiervoor kiest, plannen we dit zo goed mogelijk in volgens jouw voorkeuren. Het kan echter voorkomen dat er te weinig aanmeldingen... We begrijpen dat je graag fysiek op locatie les wilt volgen. Als je hiervoor kiest, plannen we dit zo goed mogelijk in volgens jouw voorkeuren. Het kan echter voorkomen dat er te weinig aanmeldingen zijn, waardoor we genoodzaakt zijn om de planning te wijzigen. In dat geval kan het zijn dat de opleiding alleen nog op een andere locatie, online via een virtual classroom of via e-learning beschikbaar is. We verontschuldigen ons voor het ongemak. We hopen dat je ondanks alles de opleiding als leerzaam hebt ervaren.

Eugenie

Ik moet eerlijk zeggen dat ik teleurgesteld ben. Deze module hoort bij een opleiding en dat is behoorlijk te merken. De lessen zijn zo goed als volledig gefocust op het schrijven van de... Ik moet eerlijk zeggen dat ik teleurgesteld ben. Deze module hoort bij een opleiding en dat is behoorlijk te merken. De lessen zijn zo goed als volledig gefocust op het schrijven van de moduleopdracht.
De lessen zelf bestaan uit het bespreken van de module opdracht, gericht op ieders organisatie en het benoemen van wat modellen vanuit de literatuur.

Heb vorig jaar een masterclass aan de UMIO gevolgd en dit was niet te vergelijken. Naast dat ook hier een eindopdracht werd geschreven waren de drie lesdagen veel meer gericht op het bespreken van verschillende visies en hoe zich dit vertaalt naar de praktijk, handvaten hierbij en toepassing als individu.

Op dit moment kan ik niet zeggen dat ik meer uit deze lesdagen haal dan wanneer ik het boek in een winkel gekocht had.
Erg jammer voor zo’n dure cursus.

Reactie NCOI Opleidingen:

Bedankt voor het achterlaten van je feedback, Eugenie! We zullen dit intern met ons meenemen ter verbetering van de kwaliteit en service!

Marianne

Hi, Ik ben helaas niet geweest omdat ik 1 december 2023 geopereerd ben aan borstkanker.
Ik heb de docent aangegeven dat ik er 1 had gemist en inmiddels heb ik ze allemaal gemist. Dus ik kan deze vragen niet helemaal beantwoorden.
Wat ik fijn had gevonden is dat de docent even de moeite had genomen om in contact te gaan met mij. Deze betrokkenheid heb ik gemist.
Inmiddels heb ik met jullie organisatie kunnen afstemmen dat ik opnieuw in september gelukkig aan mag sluiten bij een andere groep, zodat ik deze opleiding toch heel fijn en goed kan afronden.
Dus voor de NCOI een dikke 10 maar aan de opleider, qua sociale interactie, kan/mag nog iets gesleuteld worden.

Beste Marianne,
Het spijt ons te lezen over je persoonlijke situatie en wensen je veel sterkte en beterschap toe. Indien wij nog iets voor je kunnen betekenen, horen we het graag.
Met...
Beste Marianne,

Thijs

Locaties waren goed, alleen kreeg ik voor de eerste module de boeken veel te laat waardoor ik mij niet kon voorbereiden. Voor de tweede module waren ze er pas na de eerste les. Ook de Econnect... Locaties waren goed, alleen kreeg ik voor de eerste module de boeken veel te laat waardoor ik mij niet kon voorbereiden. Voor de tweede module waren ze er pas na de eerste les. Ook de Econnect omgeving was dan nog niet volledig ingevuld waardoor voorbereidingsopdrachten te laat zichtbaar waren.
De examinering via peoplecert is waardeloos. Het is fijn dat je het examen thuis kan doen maar als je zakt betaal je belachelijke prijzen voor een prince2 herexamen. Je kan vooraf aan je examen een herkansing kopen voor €100. Dat geld krijg je niet terug als je in 1 keer slaagt. Puur een verdienmodel. De docenten waren erg fijn en praktijkgericht.

NCOI...

Mieke

Jammer dat wanneer er vanuit de begeleiding geen bevestiging komt NCOI ook niet reageert. Krijg een bericht om iets te plannen, maar vervolgens reageer ik hierop en krijg ik geen reactie.... Jammer dat wanneer er vanuit de begeleiding geen bevestiging komt NCOI ook niet reageert. Krijg een bericht om iets te plannen, maar vervolgens reageer ik hierop en krijg ik geen reactie. Mailcontact is een groot punt van ontwikkeling.

Reactie NCOI Opleidingen:

Bedankt voor het achterlaten van je feedback! We zullen dit intern met ons meenemen ter verbetering van de kwaliteit en service!
NCOI Opleidingen

De indeling van de modules klopt niet..je zal altijd moeten beginnen met professionele en oplossingen gericht werken.

Reactie NCOI Opleidingen:

We waarderen je tijd en moeite om een review te schrijven. Dankzij jouw review kunnen we onze service blijven verbeteren.
NCOI Opleidingen

De feedback op de opdrachten vond ik te summier. Er werd nauwelijks aandacht besteed aan positieve feedback en de feedforward had ook nadrukkelijker gegeven kunnen worden.

Reactie NCOI Opleidingen:

Goed om te horen! We waarderen je review.

Jesper

Ik heb de lessen als leerzaam ervaren en goede solide theorie basis gelegd. Het boek dat gebruikt word is echter een nachtmerrie erg abstract en volgorde is er ook niet heel erg. Ik zou graag een... Ik heb de lessen als leerzaam ervaren en goede solide theorie basis gelegd. Het boek dat gebruikt word is echter een nachtmerrie erg abstract en volgorde is er ook niet heel erg. Ik zou graag een ander boek zien.

Reactie NCOI Opleidingen:

Bedankt voor het achterlaten van je review! We zullen je feedback betreffende het lesmateriaal met ons meenemen. We hopen dat je desondanks tevreden bent over de opleiding en het als leerzaam hebt... Bedankt voor het achterlaten van je review! We zullen je feedback betreffende het lesmateriaal met ons meenemen. We hopen dat je desondanks tevreden bent over de opleiding en het als leerzaam hebt ervaren.
NCOI Opleidingen

De locatie in Amsterdam was wat slechter bereikbaar en qua parkeren niet ideaal.
De docenten hebben relevante kennis en weten dit goed over te dragen. Wel is er een verschil te merken in de wijze waarop les wordt gegeven en vond persoonlijk de vervangende docent minder goed aansluiten zoals ik dat prettig vond.
De literatuur is relevant en sluit goed aan op de huidige regelgeving.

Reactie NCOI Opleidingen:

Bedankt voor het delen van je feedback met ons.
NCOI Opleidingen

Voldoende info, die aansluit bij mijn werk. Wel veel type fouten in de tekst....

Reactie NCOI Opleidingen:

Bedankt voor het nemen van de tijd om je beoordeling te schrijven.