Thijs

Locaties waren goed, alleen kreeg ik voor de eerste module de boeken veel te laat waardoor ik mij niet kon voorbereiden. Voor de tweede module waren ze er pas na de eerste les. Ook de Econnect... Locaties waren goed, alleen kreeg ik voor de eerste module de boeken veel te laat waardoor ik mij niet kon voorbereiden. Voor de tweede module waren ze er pas na de eerste les. Ook de Econnect omgeving was dan nog niet volledig ingevuld waardoor voorbereidingsopdrachten te laat zichtbaar waren.
De examinering via peoplecert is waardeloos. Het is fijn dat je het examen thuis kan doen maar als je zakt betaal je belachelijke prijzen voor een prince2 herexamen. Je kan vooraf aan je examen een herkansing kopen voor €100. Dat geld krijg je niet terug als je in 1 keer slaagt. Puur een verdienmodel. De docenten waren erg fijn en praktijkgericht.

NCOI...

Mieke

Jammer dat wanneer er vanuit de begeleiding geen bevestiging komt NCOI ook niet reageert. Krijg een bericht om iets te plannen, maar vervolgens reageer ik hierop en krijg ik geen reactie.... Jammer dat wanneer er vanuit de begeleiding geen bevestiging komt NCOI ook niet reageert. Krijg een bericht om iets te plannen, maar vervolgens reageer ik hierop en krijg ik geen reactie. Mailcontact is een groot punt van ontwikkeling.

Reactie NCOI Opleidingen:

Bedankt voor het achterlaten van je feedback! We zullen dit intern met ons meenemen ter verbetering van de kwaliteit en service!
NCOI Opleidingen

De indeling van de modules klopt niet..je zal altijd moeten beginnen met professionele en oplossingen gericht werken.

Reactie NCOI Opleidingen:

We waarderen je tijd en moeite om een review te schrijven. Dankzij jouw review kunnen we onze service blijven verbeteren.
NCOI Opleidingen

De feedback op de opdrachten vond ik te summier. Er werd nauwelijks aandacht besteed aan positieve feedback en de feedforward had ook nadrukkelijker gegeven kunnen worden.

Reactie NCOI Opleidingen:

Goed om te horen! We waarderen je review.

Jesper

Ik heb de lessen als leerzaam ervaren en goede solide theorie basis gelegd. Het boek dat gebruikt word is echter een nachtmerrie erg abstract en volgorde is er ook niet heel erg. Ik zou graag een... Ik heb de lessen als leerzaam ervaren en goede solide theorie basis gelegd. Het boek dat gebruikt word is echter een nachtmerrie erg abstract en volgorde is er ook niet heel erg. Ik zou graag een ander boek zien.

Reactie NCOI Opleidingen:

Bedankt voor het achterlaten van je review! We zullen je feedback betreffende het lesmateriaal met ons meenemen. We hopen dat je desondanks tevreden bent over de opleiding en het als leerzaam hebt... Bedankt voor het achterlaten van je review! We zullen je feedback betreffende het lesmateriaal met ons meenemen. We hopen dat je desondanks tevreden bent over de opleiding en het als leerzaam hebt ervaren.
NCOI Opleidingen

De locatie in Amsterdam was wat slechter bereikbaar en qua parkeren niet ideaal.
De docenten hebben relevante kennis en weten dit goed over te dragen. Wel is er een verschil te merken in de wijze waarop les wordt gegeven en vond persoonlijk de vervangende docent minder goed aansluiten zoals ik dat prettig vond.
De literatuur is relevant en sluit goed aan op de huidige regelgeving.

Reactie NCOI Opleidingen:

Bedankt voor het delen van je feedback met ons.
NCOI Opleidingen

Voldoende info, die aansluit bij mijn werk. Wel veel type fouten in de tekst....

Reactie NCOI Opleidingen:

Bedankt voor het nemen van de tijd om je beoordeling te schrijven.

Jolanka

Ik vond de leraar Wim ontzettend fijn in les geven en tijdsindeling van de twee dagen digitaal.

Reactie NCOI Opleidingen:

We zijn erg blij met je review en deelname. Dankjewel!
NCOI Opleidingen

Met veel plezier heb ik de module gevolgd! De inhoud van de opleiding vond ik erg interessant en ook praktisch toepassen in de werkcontext. Ik heb de module met uitzondering van 1 les, fysiek... Met veel plezier heb ik de module gevolgd! De inhoud van de opleiding vond ik erg interessant en ook praktisch toepassen in de werkcontext. Ik heb de module met uitzondering van 1 les, fysiek gevolgd. De interactie met de andere studenten en de praktijkverhalen van de docent en de andere studenten vond ik echt een meerwaarde, tov de online les.

Reactie NCOI Opleidingen:

Dat is erg fijn om te horen! Bedankt voor je review en deelname.

Hendrik Isaac

Zeer to the point en nuttig

Reactie NCOI Opleidingen:

Dat is super om te lezen! Bedankt voor je feedback.