Reactie NCOI Opleidingen:

Hartelijk dank voor je recensie!

Gianni

H

Reactie NCOI Opleidingen:

Bedankt voor het delen van je beoordeling!

Shona

Goede docenten en lesmateriaal.

Reactie NCOI Opleidingen:

Wat goed te horen. Bedankt voor het achterlaten van je review!

Leonard

Ervaren docent en erg goed!

Reactie NCOI Opleidingen:

Goed om te horen! We waarderen je review.

Jolanda

Veel mogelijkheden om de studie op je eigen tempo in te delen.

Reactie NCOI Opleidingen:

Blij dat je tevreden bent. Dank je voor je review, Jolanda!
NCOI Opleidingen

Jammer dat we van een klassikale opleiding zijn over gegaan naar een On-line opleiding.

Reactie NCOI Opleidingen:

Je review is erg waardevol voor ons. Dankjewel!

Martijn

E-connect kan een behoorlijke upgrade gebruiken, waarom niet in app-vorm
E-connect kan een behoorlijke upgrade gebruiken, waarom niet in app-vorm
Docenten zwemmen, deze hebben vaak veel ervaring ,maar missen de connectie met examenstof. Zeker nu de vorm vrij is. Docenten variëren behoorlijk qua niveau, van powerpoint-klikkers tot kennisbron.
Veel discussies gaan over NCOI en gebrek aan transparantie of duidelijkheid in hetgeen opgeleverd moet worden.
Niveau van NCOI is behoorlijk gedaald afgelopen jaren, lijkt wel of het niet eens meer om de student gaat. Ook aanbod qua locaties lijk actief te worden tegengehouden, met grotere klassen tot gevolg. Eerder met 8 in de klas en goede inhoudelijke discussie, nu met 16 en een hele dag slides lezen.
Al met al lijkt NCOI het monopolie te hebben en niet bang te zijn voor enige concurrentie.
Dit is niet de eerste feedback, benieuwd of er iets mee gedaan wordt.

Reactie NCOI Opleidingen:

We kunnen ons goed voorstellen dat je dit graag anders had gezien, Martijn. We gaan je feedback intern doorzetten! Bedankt voor je review.
NCOI Opleidingen

Ik heb online les gehad, waarbij de docent de nederlandse taal slecht beheerste. Daarnaast waren het puur lappen met tekst voorlezen uit de ppt. Ik vond dit persoonlijk erg onproffecioneel... Ik heb online les gehad, waarbij de docent de nederlandse taal slecht beheerste. Daarnaast waren het puur lappen met tekst voorlezen uit de ppt. Ik vond dit persoonlijk erg onproffecioneel overkomen. Door de slechte manier van lesgeven en de bijbehorende voorbeelden, welke wat mij betreft niet overheen kwamen met het vakgebied van de techniek. Heb ik bepaalde punten niet goed begrepen. Ik heb wel heel goed mijn best gedaan en alles uiterst secuur bestudeerd. Echter werd bij de beoordeling beticht dat ik dit niet heb gedaan en zomaar wat op papier heb gezet. Dit is iets wat je niet zomaar kunt zeggen, wanneer je iemand niet kent. Daarnaast was de beoordeling wederom in slecht Nederlands en heel warrig geschreven, het was vaak niet te volgen waar de beoordelaar het over had. Wederom heel onproffecioneel.

Reactie NCOI Opleidingen:

Bedankt voor het delen van je beoordeling. We gaan je feedback intern doorzetten en we hopen dat je desondanks de opleiding als leerzaam hebt ervaren.

Silvia

Beste lezer,
Daar waar ik mijn modules afgerond heb loopt mijn afstuderen nog, voelt gek om dan nu al te evalueren.
T.a.v. de verschillende onderdelen heb ik vaak meer geleerd van uit de...
Beste lezer,
T.a.v. de verschillende onderdelen heb ik vaak meer geleerd van uit de literatuur dan van de docenten, bij een aantal draait het toch vooral om wat zij zelf vinden, van bedrijven vinden, had mooi geweest als het minder om meningen was gegaan en meer over de theorieën, de vertaling naar het nu, het duiden en wegen van de literatuur.
Het was toch wel vaak zitten en luisteren... of geen basis en in groepjes zitten met het gevoel van zoek het zelf maar uit.
Dat is op zijn minst jammer,
De wijziging van opleiding met nog 1 module te gaan was echt niet oké, eindigen met een module die nog niet gemaakt was, en werkelijk kant nog wal raakte was eigenlijk gewoon een diepe teleurstelling aan het einde, onduidelijk examenopdracht, onduidelijke beoordeling. En dat van een vak waarvan ik dacht yes dat moet toch een super afsluitend thema zijn.
Pas krijgen van een studiebegeleider na inlevren van PvA is te maf....studiebegeleider vroeg ook wanneer moet je het inleveren want dan weet ik hoe lang we hebben om erover te stoeien. Al ingeleverd zei ik en toen pas bij jou terecht gekomen.... verbazing bij hem terwijl hij dit ook had moeten weten hij had immers het suk beoordeelt...
Onduidelijkheden over welke afstudeerhandleiding dus waar moet PvA aan voldoen....ik kan wel even door blijven gaan.
Nu maar hopen dat mijn "diploma"de titel van de studie + specialisatie bevat die ik gekocht heb.....

Hallo Silvia,
Hallo Silvia,
Wat jammer om te lezen over je ervaringen. We kunnen ons goed voorstellen dat je bepaalde dingen graag anders had gezien. Indien je hier nog assistentie bij nodig hebt, neem dan gerust even contact met ons op.

Carolijn

Ik had de training echt veel liever fysiek gedaan. Ik snap niet dat er geen training in het midden van het land wordt gegeven voor alle deelnemers die voor fysiek hadden gekozen.
De docent...
De docent vond ik top!
De opgaven online vond ik vaag, niet passend, niet gebruikt. Rommelige leeromgeving op de site.
Boek is okay, goede bijdrage qua theorie.
Ik had telefonisch geinformeerd of deze cursus wel geschikt is voor onderwijs. Vind dit achteraf minder dan werd toegezegd. Vooral coaching kan ik gebruiken, maar de andere gesprekstypen zijn vooral HR-medewerkers en daar heb ik niks mee. Dat ik daar dan wel een examen in voor moet bereiden werkt niet echt motiverend.

Reactie NCOI Opleidingen:

We kunnen ons goed voorstellen dat je graag fysiek op locatie les krijgt, wanneer je hiervoor kiest, proberen we dit zo goed mogelijk naar jouw voorkeuren in te plannen. Het kan soms voorkomen dat... We kunnen ons goed voorstellen dat je graag fysiek op locatie les krijgt, wanneer je hiervoor kiest, proberen we dit zo goed mogelijk naar jouw voorkeuren in te plannen. Het kan soms voorkomen dat er door te weinig aanmeldingen er een en ander geschoven moet worden, daardoor kan het dus voorkomen dat je opleiding alleen nog maar op een bepaalde locatie, online via een virtual classroom of e-learning beschikbaar is. Onze excuses hiervoor. We hopen dat je ondanks dat de opleiding als leerzaam hebt ervaren.